• Anonym

Trekant

Har någon av er här haft 3´kant ? hur fick ni tag i den andra killen / tjejen , var det som ni hade förväntat er ?

Vi är lite sugna på att göra detta , och vi har pratat igenom det flera ggr , så vi båda vet var vi står om det skulle hända .

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym (Nyfiken)

Anonym (fru):

Hur gick träffen idag?

• Anonym (fru)

åt skogen kan man säga, vi väntar fortfarande på att hon ska komma så hon fick nog något förhinder men de ska bli intressant och veta anledningen.Som sagt de finns mycket folk där ute som inte är seriösa så se till att ta mycket bra kontakt innan ni träffas.

• Anonym (Har gjort)

Hade trekant för någon tid sedan. Med en tjej som jag jobbade ihop med...Hon raggade på mig, och jag/vi nappade dock hade vi pratat  om detta länge innan. Så när tillfälle gavs...Det kändes tryggt då vi visste om hur hon lever och vi är fortfarande bekanta idag. Tar en fika ibland.
    Alltså inte vänner, utan bekanta
    Det pirrar fortfarande om jag tänker på hur det var.

• Anonym (swing it)

Bodycontakt.se rekomenderar jag (där har vi en sida)
    Har ej hittat någon seriös tjej där men par!
    Man kan lägga upp bilder och så om man vill ....

• mye

snälla ha inte trekant om du har en partner..det kommer förändra er för alltid!

• Anonym (Evina)

Vi hade en trekant för ett par år sedan och jag kan bara säja att vårat förhållande blev bara starkare och härligare och fantasifullare!
    Vi pratade igenom detta ordentligt innan och alla hjärnspöken kom till ytan och sedan så provade vi
    QX.com kan man träffa likasinnade, där återfinns jag på samma nick!

• Anonym (Har gjort)

Jag är gift sedan 11 år...har barn och det har inte förändrat oss..bara gjort vårt sexliv mer spännande

• Anonym (inte mer)

Alla har vi olika syn på hur livet blir efteråt ...
    Jag har haft trekant både med barnens pappa samt med mitt ex..
    Nånstans så förlorade jag min respekt och mig själv ..
    Jag slutade känna känslor för min partner..
    Mådde dåligt som bara den..
    Hade ångestattacker..
    Nu valde vi personer vi kände då alla ville testa på hur de var .. o då tyckte vi att de funkade bäst med någon man kände..
    Jag kommer aldrig göra om det ... men kommer aldrig sluta att fantisera om det..
    MEN kommer inte att riskera mitt liv nu som det ser ut...
    Har kommit en sådan bra bit in i att kunna säga..
    Mina trekanter förstörde mitt liv vid det tidpunkten,,
    Men som andra beskriver det .. de har en annan syn och minne...
    Vi är ju olika..
    Bäst är nog med en okänd trots allt.. gärna långt hemifrån..
    Lycka till med ert beslut om att ha trekant..
    kram på er

• jobrika

Går också i dom tankarna :) Vi har väl tänkt oss en tjej till... men blir när vi köpt hus, tror vi...

• Anonym (livetefter)

hehe... skönt att läsa lite här om "livet efter"! Vi befinner oss just i inledningsfasen av "livet efter" så att säga...

Vi provade i helgen! Jösses säger jag bara! Vilken lyx att som tjej bli omhändertagen av två män. Vi var båda helt överens om efteråt att det egentligen är rätt galet att det finns så mycket fördomar och tabun. Det var lätt som en plätt, inte ett dugg mysko eller konstig stämning. Trots att den tredje parten är en nära vän! Fast man bör nog prata både före och efter. Just nu känns det faktiskt som att detta stärkt vårt redan mycket starka förhållande och vårt redan sedan innan bra sexliv känns nu några dagar efter enormt spännande och upplyft.

Jag säger bara - våga prova!!!!

• Anonym (livetefter)

Evina... kikade in till dig på QX och vinkar härifrån också

• jos79

Hmm ja det står på min "att göra lista innan jag dör". Alltid velat testa men det har aldrig blivit så.

• Anonym (Evina)

Livetefter!
    *S* hejsan och jag såg att du tittade förbi och jag skrev en rad till dig med *S*
    QX.com är en underbar sajt för oss som vågar och trivs med det!

• Anonym (ops)

Jag beundrar er som vågar.. vill gärna, vet att min man vill men är så feg.. hihi

Svar på tråden Trekant