• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Phantera

Okej Malin, skönt att höra att du tog det beslutet själv då! *kram kram*

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Zmoothie

Åh, Malin! *kram* Ät, sov och samla krafter nu. Imorgon ska det bli bebis minsann!! *joinar Snutt annars*
    !!!

Fire bad. Tree pretty.
  • Sarasnaran

Det blir du och jag Zmoothie!

Nu har jag donat om i min presentation om någon har lust att kika in.

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • MalinI

Jag kände att jag inte skulle orka vara kvar längre på sjukhuset. Alla värkar jag hade gjorde inte ett skit. Lill bus i magen flyttar på sig hela tiden. Han sjönk aldrig ner i bäckengången. Vid vissa tillfällen låg han rätt, då ökade de droppet, andra tillfällen så ligger han på tvären.

Har inte öppnat mig något mer efter10 timmars värkar. Tyckte det kändes skönare att få åka hem och vila om de ändå skulle stänga av droppet för att jag skulle få sova än att sova på förlossningen med krystande mammor och nyfödda barn. När "grannen" krystade och ut kom en så söt tjej så höll jag på att bryta i hop. Ville ju vara där. I samma situation. Ha så där H-vetes ont så man tror man ska dö för att sen få det där underbar. Bebisen.

Jag kommer inte orka så mkt mera. Nu är jag helt knäkt. Har väl sovit lite i natt. Men inte bra. Hade väl sovit ännu sämre på sjukhuset. Nu kan jag ju åtminstone sitta här en stund

Om 3 timmar ska jag tillbaks till sjukhuset. Vet inte om jag hoppas han har vänt sig eller om jag ska kräva snitt på en gång.

I går så var ju hjärtljuden så där skyhöga i omgångar igen...När jag kom in under första ctg så låg ljuden på över 200 i nästan 20 minuter  

Vet att jag sa att efter Nelly ska jag inte ha fler barn. Men nu är det liksom rågat. Klarar inte av psykiskt att ha det så här igen...
    Har legat i natt och funderade på om jag skulle be om en sterelisering i samband med ev snitt. Men det känns så defenetivt på något sätt.

Tack tjejer för att ni fnns.

• MalinI

Just ja.

De gjorde en viktskattning på pojken med. 3600. Så litet barn har inte jag fått förut

• MalinI

Så nu åker jag strax...

Ska bara pussa på mina barn lite.

Håll tummarna att han ska sluta bråka med mig nu....

• Lilou

Morrn!

Malin: Stackare!!! Fy vad jobbigt du maste ha det nu *kramar om*...men jag forstar att du villa aka hem en svang iaf. :ar pa Som Snutt skrev...kom INTE tillbaka hit utan bebis!!!

Phant: vilka fina bilder! Din mamma ser sa UNG ut *WOW* Ser INTE ut som en mormor

Snutt: fin pres! Jag kan inte fa till det sa bra som dig...min verkar mest vara svammel, haha! Forlossningsbilderna ar saaa fina...onskar att karln oxo hade tagit bilder pa mig pa bb...jeje!

Hur ar det med alla er andra da?

Kollade pa ngn film fran 70-talet igar kvall med Jon Voight och Burt Reynolds....suuupertrist Sadana filmer som karln gillar...aldrig att jag far se det som JAG vill Jaja! (Minna...livet ar hart )

Storstadade karlns & Idas rum igar....SA stokigt *suck*...maste lara karln lite fasoner...ibland kanns det som om jag har tva barn

Pappa kommer nog hem ikvall eller imorgon...usch vad jag saknar honom!!! Min underbare pappa....

Pa lordag ska jag ut da min kompis fyller 30...karln, jag och min andra kompis (som ar Idas gudmor) har kopt ett jattefint halsband till henne...med ett hjarta och en liten diamant i Hoppas hon gillar den! Annars tar jag den garna Men det ska bli kul iaf! Pappa ska vara barnvakt och vi ska da ut pa middag & sedan och dansa ngnstans *wiiihooo*

Och i september ska vi pa brollop...liiiite mindre kul....italienska brollop tar SA lang tid i kyrkan...jag brukar alltid stalla mig langst bak sa jag kan ga ut Sedan ar det lunch. Vi ska ta med oss Ida...blev glad att hon oxo ar valkommen/bjuden Fast han som gifter sig...*gah*...det ar karlns kollega. Har lite svart for honom. Forsta gangen karln & jag reste bort foljde han med...och skulle tvunget dela rum med oss Och det som hande sedan var inte sa skoj...jag stod sjalv i rummet och bytte om...hade sagt till honom att vanta ett litet slag...nehe da! Han kommer in iaf och star och GLOR pa mig medans jag ar HELT naken Drar till mig en handduk och skriker "vaf*n haller du pa med???" Han bara ryckte pa axlarna och gick pa toa....
    Ja. Sa ar det med det. Skum manniska.

Nej. Efter denna totalt ointressanta historia ska jag dricka lite mera kaffe!

sa lange!

Hepp!

• Sarasnaran

Morrn morrn!

Jag försöker få tag i FK och A-kassan och alla möjliga och INGEN har lust eller tid att ta hand om mig.

Lilou - Sjuk karl!
    Tycker du förlossningsbilderna är fina? Jag ser ju helt mongo ut. Haha!

Malin - Nu är tiden inne. Vi tänker på dig!

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Phantera

Malin > Vilken envis unge!! Han är säkert "så liten" för att du mått dåligt! Brukar kunna vara så iaf...Nu är han ju inte SÅÅÅÅ liten. Båda mina var mindre, men han är mindre än dina andra var iaf... Hoppas det går bra nu och att den lille slutat envisas!

Lilou > Mamma är 53, eller fyller i november så hon är inte så gammal...eller? Hm...
    Hon var 25 när hon fick min storebror...26 när hon fick mig...jag var 25 när jag fick Denise. 26 när jag fick Daniela...fyller snart 27...bläääää!
    Fin present ni köpt, hon blir säkert jätteglad! Skulle jag bli!
    Konstig kompis din karl har!!...har du berättat om incidenten för honom??

Dani ville inte vila på FM...elle rhon vilade nog lite när jag gjorde iordning Denise på dagis. När jag skulle hämta henne i vardagsrummet låg hon på mage och blundade...FYYY!

Men jag "tvingade" henne att vila lite...så jag fick väl kanske vila 30 min...bättre än inget, långt ifrån bra! Blääää igen!

Nej...nu ska jag roa henne lite...
    Ska försöka hinna med att storhandla och "sanera" huset lite...

Åh...blev så sur på mina katter imorse. Skulle iväg till dagis. Kände att det lutkade kattkiss. En katt hade kissat i Danielas bilbarnstol!!!
    Men det var bara att lägga en handduk under rumpan och åka ändå...vad skulle jag göra lixom?
    Margot ska tvätta den sen...vi har ju inget torkskåp eller tumlare så vid sånna här tillfällen är det drygt!!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
Svar på tråden Tråddödarfolket #10