• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Minna

HAhaha!! Joel är ju bara för tokig!

Jag är helt knasig i huvudet, minns inte alls vad jag skulle skriva.
    Jo! Lilou-- jäkla svärmor du har! Grrrrrrr!!!! Hoppas du mår lite bättre idag vännen!

Malin- lyxnatt!

Jenny-- springer och kollar dina nya bilder!

• JennyOEmilia

Aha, Snuttan. Det är nog vällingen där som håller han mätt länge då. Oliwer tar inte välling än och han skulle nog aldrig på i sig så mycket heller. När jag ger honom ersättning gör jag 90 ml. Det är tydligen lagom för honom.

Men jag ska prova välling i kväll igen!!!

Har köpt Dr Browns nappar idag. Kanske är bra!

Har även shoppat lite Mexx kläder till Oliwer idag. Vi är ju nyinflyttade i Varberg så vi fick 15% på Baby Huset. Så då passade jag på!!! Tuffa jeans och en tröja som stod HERO på. Och en "Name It" höstväst i brunt med turkos snören. Så nu blir han fin till hösten. Han får väl använda det när vi kommer hem i November.

• MalinI

Förlossningsberättelsen finns i bloggen nu.
    Dock hamnade cims i botten och Lucas och nellys över. La in alla tre på samma ställe.

Är nog inte så bra skrivet. Men... Första utkast i alla fall

• Phantera

Skrev en liten kommentar!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Phantera

Inatt dör tråden eller??

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Krikelina

Yael: Ja jag åker inte dit så länge hunden är kvar...iaf inte om den går lös, jag vägrar.
    Jag tänker inte utsätta min dotter för den risken.
    Håller med om att det sista beteendet är ett sunt beteende .
    Vad rolig han är din son hihi otuttig hihi.

Jenny: Oh låter riktigt fint, speciellt västen. Jag älskar turkost .

Malin: Du har verkligen haft olika förlossningar. Det var ju skönt att Cims iaf gick så bra efter allt du gick igenom innan han kom .

• MalinI

Mmm krik... Jag är ett levande exempel på att ingen förlossning är den andra lik

• Zmoothie

Malin - Jättefin förlossningsberättelse! Och roligt att läsa när man liksom hade fått lite "inside info" live via Snutt när det hela pågick.

Krik - Usch, vad läskigt! Förstår verkligen att ni inte vill träffa den hunden igen. Hoppas hon inte blir alltför hundrädd nu då.

Yael - Haha, "otuttig", vad roligt.

Lilou - *kraaam* gumman! Usch vad du går igenom! Nä, sådana kommentarer från svärmor är väl det sista du behöver nu!

Jag hade tänkt börja träna idag. BodyCombat, var min ambition. Det gick inte så bra... Var helt slut efter jobbet, däckade i soffan en timme! När jag vaknade hade min underbara make gjort köttfärslimpa som stod i ugnen. Lyxigt!

• Phantera

Hade en "skitnatt" så jag är rätt trött...orkar inte skriva ngt. Ska välan lägga mig...

Tänkte bara tipsa Jenny > Om du vill att sista målet ska vara lite mer mättande kan man testa ha i lite fett...typ rapsolja som inte smakar ngt. Då "står de sig" längre.
    Går att ha i både gröt och välling...
    Ska nog testa det själv...för jag får också gå upp och amma...minst 1 gång...ibland två. Fast då kanske hon inte äter så mkt...bara ur ena bröstet...men ändå!

Ne...natti!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Krikelina

Nu ska jag nog gå och sussa.
    Jonna har börjat knöla på nätterna så det blir inte mkt sömn (undrar om Phants Dani har varit här och påverkat Jonna ).

Ska iaf försöka hinna få ngn timmes sömn innan knölandet börjar...har börjat knöla vid midnatt.

Så natti natti!!

• MalinI

Ska oxå hoppa i säng, nu är det lungt här i alla fall.

Svar på tråden Tråddödarfolket #10