• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Sarasnaran

Tjingeling!

Åååh Malin!
    Jag tänker på dig heeela tiden. Tom Conny tycker jag är tjatig nu.
    *skickar ooooonda täääääta oooouthärdliga värkar*

Räcka ut tungan

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Phantera

Krik > Räcka ut tungan och Kyss 

Ont i ryggen är bra...så började mina förlossningar...eller det kändes MKT i ryggen...som om någon boxades på mina njurar!

*skickar täta onda värkar och hoppas på bebis senast imorgon*

Natti alla!

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • MerenwenElanesse och Tristan

Pussas på Lilou Snobben

Kramar om malin!!! Din stackare! jäkla idioter o skicka hemdig sådär!!!!

• MalinI

Har varit vaken större delen av natten.Har molvärkar, gör inte ont, men obehagligt. Haft någon enstaka värk inatt... Jag orkar inte mera.... Ledsen Men senast i morgon... Om de inte skickar hem mig igen... Då går jag i taket...

• Phantera

Du får helt enkelt säga: "Jag går inte hem utan bebis" Och parkera ändan ngnstans

• Lilou
    Morrn!

Malin: bebis! NU!

Phant: fick du sova ngt inatt?

Krik: stoooor bebis

Merenwen: *asg* jajaja...jag VARNADE dig ju hur jag later *fniss*

Snutt & Minna: allt val med er?

Var ar Venus forresten??? Har inte 'sett' henne pa evigheter!

Allt ok har. Karln har akt for att handla med Ida...sa jag far lite lugn...till att STADA som vanligt, alltsa Ska fixa med host/vinterklader...tvatta & stryka dem. Maste organisera om lite i huset oxo. Far se hur mycket jag orkar...har sa forbaskat ont i ryggen. Jeje.

Ska kanske ut pa middag ikvall

Sag en supertrist film igar..."Inside Man" med Denzel Washington, Clive Owens och Jodie Foster. Orkade inte ens titta klart. Sadan dar actionfilm...bankranare etc...trist!

Nej...ska dricka lite mera kaffe nu, satta pa HOG musik och fortsatta stada!

sa lange!

Hepp!
  • MerenwenElanesse och Tristan
    Lilou!!! Inside Man är ju ASBRA!
    ♥ Jag önskar dig allt vackert för du är Det bästa som jag vet ♥
  • MalinI

Hade massa värkar som bara stannade av förrut Låg i badet i en timma. Det var skönt, men stoppade allt.

• Phantera

Åh!
    Vi gav dos 2 av maskmedlet förut. Är ju SÅ SVÅRT att få i Daniela. Aja...det gick rätt så bra. Men besvärligt ändå.
    Efter 1-1½h blev hon väldigt gnällig. Men det var hon förut idag så jag tänkte att det var väl samma sak igen. Men nej då...hon kräktes upp allt maskmedel. (Står i bipacksedeln att man kan bli illamående och så...det var väl därför hon var ledsen)....gah!
    Måste göra om allt igen. Plus att vi ammade då så hon spydde ner mig, sig själv och lite till. Och färgen är blodröd och går inte bort...jag hade på mig min bästa amningsbh...den blir väl rosa nu då...

Buhäää...

Lilou > Nej...sömnen inatt var minimal!! Daniela var ledsen och kinkig. Ammade 3 ggr...och var uppe x antal ggr för att stoppa in nappen och buffa i rumpan och trösta.
    Dessutom så vaknade Denise några ggr också...åh...jag trodde jag skulle krevera när Daniela ville gå upp halv 5! FIck henne att somna om...men bara en kort stund...
    Vid 20 i 6 ville Denise upp också...så då var det ingen idé att försöka få henne att somna om...

Svar på tråden Tråddödarfolket #10