Så lite om dagen.
En fredag med lön avklarad...en tråkig dag. Jag var sugen på att shoppa...fast det var väl lika bra att det inte blev så!
Aja...skönt att ha lite pengar på banken igen...men de lär ju inte finnas kvar där länge.......
Denise var på dagis som vanligt. Magnus var inne och hämtade henne medans jag och Daniela satt i bilen och väntade. Vi skulle ju till BVC med båda. Daniela höll på att somna så jag fick underhålla...
Magnus sätter Dee i bilen och hon ser mig, ler stort och säger: "HEj mamma!"...och sen"E kul dagis".
Förresten! Jag fattar inte hur de lyckas...
Denise hade jacka och regnbyxor (hängsle-modell) på sig. De regnade ju inte men var fortf. blött/fuktigt ute. Stövlar hade hon också.
VI skulle till bvc och väga henne idag.
Klädde av henne. Blöta strumpor...alltså under fotsulorna. Ena byxbenet är blött ca 10 cm upp från kanten och upp. Det är sand och grus...SMÅ STEN i stövlarna.
En sten i ena fickan på byxan. Grus innanför byxorna (alltså de vanliga som var under regnbyxorna)...
Det var grus/småsten i BLÖJAN!!
Och när vi tog av tröjan så ramlade det grus därifrån också!!
Vad gör de på dagis eg??? Skulle gärna vara en fluga och spionera en vecka eller två...! 
Annars har vi inte gjort så mkt.
Vi vilade allihopa efter lunch. Daniela bökade lite inatt också...Det är nog masken som irriterar trodde Kristina på BVC.
Det kanske jag skrev tidigare?
Hm...Daniela åt ca en halv deciliter gröt ikväll också. Och denna gången var den lite tjockare än vanligt. Men jag tänkte jag testar först innan jag spär ut den. Men det gick riktigt bra faktiskt!!
*glad* Hon gapade så duktigt!
När hon inte vill ha mer blir hon grinig. Oftast börjar hon "blåsa med underläppen". Hon blåser och "viker ner underläppen" om ni förstår??
så den vibrerar och då "skvätter" maten hon har i munnen åt alla möjliga håll. Det är omöjligt att få in mer mat då också!
Denise har varit rätt gnällig efter lunchvilan. Hon vaknade rätt tidigt imorse så hon fick väl inte tillräckligt med sömn. Det är så jobbigt med gnälliga barn...
Snart läggdags tror jag. Magnus jobbar ju natthelg...så jag är "ensam" med barnen i helgen...blä! Ingen FM-vila...har jag "tur" får jag lite vila efter lunch...
Nej...nu HOPPAS jag Malin är och föder barn! *håller tummar tår och kluvna hår*
Har druckit lite amningsthé för en stund sen...*svettig* Tycker dock att det verkar fungera...jag är/har väl varit lite skeptisk...men nog tyckte jag att mjölken fylldes på snabbare/mer i boobsen...
Så jag får nog beställa...så man har...utifall att!
Ha en trevlig kväll nu alla!
*kram*