• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Lilou
    Morrn!

Snutt: vad ar United 93?...Har heller aldrig varit pa spa! Ska bli kul

Jenny: vad gor man vid Varbergs kurort? Ar det oxo ett spa? Sa ni ska definitivt tillbaka till Sverige? Eller bo lite i Spanien oxo?

Inte mycket att beratta...allt ok...tanker pa vad fasiken jag ska ha pa mig pa lordag...kommer inte ihag om jag skrev det, men min kompis fyller 30, sa vi ska ut & ata & sedan dansa ngnstans...kul Pappa ska vara barnvakt

*gaspar*

Japp. Sa ar det.

sa lange!

Hepp!
  • Sarasnaran

Morrn morrn!!

Apnatt...
    Inte Hugo som bökat. Han har sovit gott som en liten gris, men jag har haft jättesvårt att sova. Fattar inte varför! Jag är ju som ett lik nu.

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • Jessica C S

Malin--- Vad sköönt att ni är hemma nu!!!! Bebisen var ju helt bedårande söt!
    Hur är han den lille?

Lilou--- Åh vilken lyx, femstjärningt hotell och spa...!!!!!!!!!! Vilken grej alltså, sånt man bara drömmer om att göra, men som aldrig händer jueee. Njut av det!

Snutt--- Hehe tycker du det!   Jag bodde ett år där, behövde få ordning på mitt liv ( och seee det lyckades )  Jobbade i en affär där på en kibbutz. Underbart land med en underbar kultur. Så härliga människor, inte så stela som vi svenskar inte!!!  Och häftigt att få gå runt i Jerusalem, som att vara tillbaks på Jesus tiden.

Idag har jag storstädat, har så ont så jag har god lust att slå nån/svimma/gråta.... Men men, glad ändå!

Jessica med Joel och Elna
  • Sarasnaran

Yael - Vi kan gråta ut på varandra om du vill.
    Snuttiplutt har slitit som en häst idag och vill också tjuta av ren jävla smärta och utmattning.

Men det är bara att fånle (Skrattande) och move on precis som du säger.
    *kramar om försiktigt*

Snart mat!

• MalinI

Fullt upp med tre barn som sover olika tider
    Nelly blev väckt av Cim ( tror vi ) vid elva snåret. Hon var vaken ett tag, sen så sov knappt killen i natt. Tur att han måste ha tillägg så anders har hjälpt till med mat när han inte har ammat. Kl 5 fick nelly för sig att hon skulle gå upp, men det gick inte Då hade vi precis somnat jag och anders. Så anders la sig hos henne och sen fick vi sova till sju då lucas klev upp.

Nu sover nelly och lucas ska snart i säng. Ska gå och borsta tänderna på honom nu.

Har hunnit igenom halva förlossningsberättelsen, ska försöka få klart den snart.

• Minna

Här är en till som är helt bombad efter veckostädningen.

Har tvättat lakan och skit också, håller på än.
    *pust*
    Och så tog jag en långpromenad med barnen efter städningen.
    Undrar vad jag tänkte med, haha! Eller det var riktigt skönt, vädret var så perfekt.
    Kändes som vårväder, och jag fullkomligt älskar vårväder.
    Lova njöt som bara den när hon fick sitta i vagnen och bara titta sig omkring.
    MEN, nu känns det allt lite i benen.
    Så jag tycker riktigt synd om Yael och Snutt som också är bombade. *kramar om väldigt försiktigt så det inte så göra ont*
    Lilou-- kul med 30 års fest!
    Och skönt med spa när ni åker till wawoom!
    Vilket påminner mig om att jag inte har utnyttjat mitt presentkort på spa än, som jag fick när jag fyllde år.
    Malin-- vilket jobb. Med tre ungar! Hihi, som jag längtar!!
    Hihihii!
    Och där tog det slut, minnet alltså.
    Suck.
  • Sarasnaran

Godkväller!

Malin - Så det blev en liten Cim!
    Sötigt!
    Tre barn ja, cool du är! Puss på dig!

*gruppkramas med Minna och Yael*

• Jessica C S
    Snutt och Minna--- Hihi ni är bara för goa ni tjejer! Tack för de försiktiga kramarna, de värmde! Vad vi kämpar tjejer, helt otroligt, vi borde få medalj
    Iallafall , när man går hit och läser då blir man glad, och sitter och småflinar och skrattar lite!
    Vi får le, och bunta och skrynkla ihop smärtan till en liten hög och slänga bort den.........! Hehe bra förklaring av vad jag känner nu va?!

Malin--- Cim, viilket häftigt namn och häftig stavning! Och trebarnsmorsa = hjältinna, kram på dig!
    Jessica med Joel och Elna
  • Sarasnaran

Vilken bra projicering Yael!! Skitbra!
    *gnuggar nos*

Min gubbe skulle egentligen sovit borta inatt på hans arbetsplats kick-off. Men jag fick sms om att han kommer hem iaf till mig och Hugo!
    Jaaaa!!! Hihi!

• JennyOEmilia

Lilou> Ja, varbergs kurort är också ett spa och man kan göra alla behandlingar där och bada i olika bassänger...

Ja, i ska bo här i Varberg, men vi kommer att ha kvar 1 lägenhet i spanien. Den sista vi flyttade in i. Vi har ju 2 andra också som vi hyr ut på long-term. Men de ska T sälja nu. Är jobbigt att ha så många lägenheter...
    Men en ska vi ha kvar som semesterlägenhet.

Nä, nu ska jag in i duschen för kl 11 ska vi på föräldragrupp på bvc!

Bråttom!

Svar på tråden Tråddödarfolket #10