• Sarasnaran

Tråddödarfolket #10

Så var vi inne på tråd nummer tio alltså! Glad

Kan ni tänka er??
    I vått och torrt, i alla väder med (eller utan) alla kläder så har vi stått ut med varandra i tio hela trådar. Förvånad
    Det är minsann något värt att fira det!
    Så kalas hemma hos mig klockan 14 idag! Skrattande
    Leta fram det snyggaste ni har så ska vi ordna med fest. Cool

Lev Väl mina kära tråddödare!
    Kyss

GladGladGlad
    GladVi har några födelsedagar att se fram emot! Glad

Minna och Mira fyller 22 år den 8:e Juni
    Lucas fyller 4 år den 17:e Juni
    Meja fyller 1 år den 25 Juni
    MerenwenElanesse fyller 24 år den 14:e Augusti
    Venus fyller 25 år den 17:e Augusti
    GladGladGlad
    Stolt mamma till Hugo - född 17/2-06
  • Svar på tråden Tråddödarfolket #10
  • Sarasnaran

Tjohoo!
    Vad bra!!

Jag har fått sova hela natten!! Tjohooo!
    Hugo somnade vid kvart i åtta igårkväll sedan sov han till sju imorse exakt, och då ammade jag en trööött Hugo i sängen, sen somnade han om till klockan nio. Conny gick upp och jag sov till tio.
    Lyyyyx!

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
  • MalinI

Go morgon!

Böknatt igen. Fast jag passade på att lägga mig tidigt i alla fall, så man fick sig lite sömn ändå, men mellan 1 och 5 vägrade han att sova. Han som aldrig har varit vaken i 4 timmar i stöten tidigare Knappt 4 timmar/dygn.

Det är helt underbar ändå. Man har ju bara så svårt att låta bli att bara sitta och titta på honom, men man måste ju ta hand om de andra med.

Nelly är jätte förtjust i sin lillebror. Nellys älskar cimmen, säger hon ett antal gånger / dag.
    Hon kan inte säga bara Nelly... Det måste dit ett s på slutet. Hon säger ju nelly... Men måste ha avslutet.

Lucas har dock frågat när lillebror ska tillbaks i magen. För det är jobbigt när han skriker. Men han verkar rätt så förtjust ändå

Vi har nyss ätit frukost Eller ungarna har fått äta frukt på morgonen. Men Anders fick för sig att kliva upp halv elva. Ville oxå sova då Men, man kan inte få sovmorgon varje dag.
    Ska iväg ut på en liten prommis i hällregnet. Måste komma ut.

• JennyOEmilia

Snutt> vilken lyyyyyx!

Krik> Vad hemskt med hunden! Hur har det gått? Ja, jag säger då det. man ska aldrig lita på hundar! Brrr....

• Lilou

Hej

eeeehhh...ar total-forvirrad...j*kla mediciner ...kommer inte ihag ngt jag skulle skriva...det enda var det om fibromyalgi...ja, doktorn undersokte mig pa massa olika vis & ska nu rontgas som sagt...han kom fram till att det ar sa. Ja, jag har haft valdigt ont i ryggen, ut i armarna, upp i nacken och ner i hogra benet i flera manader. Men har inte skrivit om det...tjatar redan sa mycket om allt annat jue

Ar lost i huvudet. Ska se om jag ar lite klarare sedan.

pa er och hoppas alla mar bra

• Krikelina

Hej!

Minna fick sova hos mig och Rauno inatt för hon ville verkligen inte sova ensam i sin säng.
    Hon somnade ganska fort och sov till 8 imorse (var längesen hon sov till 8).
    Var till Raunos föräldrar idag på fm och hans syster har en hund som bor där (hans syster med för den delen ).
    Han är väldigt liten men det var iaf intressant och se hur Minna reagerade, hon var tydligt mer reserverad så man kan nog lugnt påstå att hon är påverkad av gårdagens händelse.

....hm....var nå mer men min hjärna är inte riktigt ikopplad

..jag återkommer när den är det

• JennyOEmilia

Men Lilou. Stackare! Måste vara jobbigt det där. När fick du din "maniska" period? Är du medveten om det själv när det händer? Eller vad händer? Låter också jättejobbigt det där med värken och fibromyalgien. Som att du inte har nog med problem redan. Hoppas det blir bättre snart i alla fall. Och så skönt det måste kännas för dig att din man ställer upp så mycket för dig nu när du är dålig.

Sköt om dig!!!

• Lilou

Tack Jenny Jo jag ar mycket medveten om det...men kan inte stoppa det... Om du ar intresserad kan du lasa om det pa www.bipolar.com ....beskriver kortfattat & bra

Blev helt vansinnig idag. Karln & Ida ar hos hans foraldrar...ringde honom for att hora om allt var bra & nar de kommer hem...men hans mamma svarade i tel och sade att de sov bada 2. Sedan borjade hon fraga om min sjukdom osv sa jag berattade kortfattat vad som hade hant. Hon bara ojade sig over stackars Ida och stackars hennes son. Va i H*LVETE!!!!!!!!!!! Jag gor mitt basta, jag KAN inte gora mera! Det ar helt omojligt att gora mer an sitt basta. Sa jag brot ihop efterat och pappa kom.

Pratade sedan med karln och sade at honom att halsa sin mamma att om hon vill veta hur Ida mar sa far hon ringa honom och inte mig for jag kommer bara be henne dra at h*lvete och slanga pa luren. Och att jag inte vill traffa henne pa ett VALDIGT bra tag.

Jag VET att det later otroligt ego av mig, stackars karln osv, men jag klarar INTE av sadan kritik just nu.

• Krikelina

Lilou: Du är inte ego, absolut inte!!! Det sista du behöver ha runt dig är människor (svärmor) som inte förstår eller ens försöker förstå hur du mår. *kram*

• MalinI

Lilou... Håller med Krikelina. Du är inte EGO!!!

Du behöver inte din svämors komentarer.

Glömde skriva vad Lucas och Nelly har haft roligt åt hela helgen om lillebror. De har berättat de för alla de har träffat. Inkl folk vi inte känner

Vi var ju på sjukhuset i fredags och gjorde pku provet. Då minsann kissade lillebror på doktorn De skrattar gott och berättar för alla som sagt.

Nu ska maken göra min favvorätt Eller typ det enda han lagar som är ätbart. Är lite kinkig annars med hans mat.
    Men han ska göra pizza i alla fall. Med fetaost, mozarella och championer.. Sen får vi se om jag hittar något mera gott som jag vill ha. Letar man lite i kylen brukar man hitta mera gott
    Brukar ha färsk annanas på, men vi har ingen hemma. Kanske vi har konserverade..

• JennyOEmilia

Lilou> Jag har läst på sidan. Hoppas att du kan få rätt dos på medicinen nu så du får tillbaka din balans.

Min moster hade en mano-depressiv sjukdom. Så jag vet att det är svårt.

Kan inte din svärmor bespara sig med de idiotiska kommentarerna. Det är det SISTA du behöver nu!!!!

Svar på tråden Tråddödarfolket #10