Hej
Ja, han konstaterade att det var fibromyalgi...men var aven orolig for ryggrad & korsbenet. Jeje.
Har nu alldeles for lagt blodtryck...maste ta ytterligare en medicin for det. Plus att jag maste ta mera for det maniska. Blev ganska vild idag. Inte sa kul. Men Ida sag aldrig, jag gomde mig. Hon far ABSOLUT inte se sin mamma sa har. Usch, jag bara grater & grater. AR verkligen varldens hemskaste mamma. Orkar inte leka, kan inte laga mat eller ngt. Tack och lov far jag ju hjalp, men JAG borde gora allt detta. Jaja.
Vet inte om jag orkar ikvall. Ska iaf ta mig till restauranten...sedan far jag se hur jag mar. Maste ju oka dosen, sa jag kommer vara annu mera kokt gronsak
Min kompis (Idas gudmor) ska folja med oss hem aven om jag inte ens kanske orkar vara dar...hon ar sa sot, vill hjalpa mig. Skulle ju eg. ha akt till svarisarna imorgon, men jag orkar inte + att jag kanske sparar ur, och vill inte det framfor Ida och orkar inte forklara mig hela tiden for svarmor. Kanner mig alldeles for sarbar.
Men karln vill inte lamna mig ensam hemma (far inte vara ensam heller anda for psykiatrikern), sa han kanske aker iaf nu nar min kompis kommer att vara har. Fast han ar valdigt orolig for att lamna mig.
Stackarn, han jobbar idag oxo
Men han ar helt UNDERBAR dessa dagar. Tar hand om mig och ar jattesnall. Fixar fruksot at mig, gar upp med Ida, ger henne frukost, byter om, borstar tanderna pa henne osv...jag klarar det inte ju
Sedan kommer pappa och fixar under dagen. Jag bara flyter omkring...ater lite, forsoker lasa (men fattar inte sa mycket - ar for forvirrad) och sover mest.
Nej, ska forsoka duscha.
pa er och ni ar sa sota & underbara...forlat att det inte blir nagra pers. halsn. ...