• Aannaa

    TjatterMAJorna 2005, del 12


    ♥♥~~¤¤MAJ-barn¤¤~~♥♥
  • Svar på tråden TjatterMAJorna 2005, del 12
  • Dalkulla74

    Vist&ft: Lite så tänkte jag med. Tänk om det är "knuttanten" som skickat någon att ringa dig för att checka ifall du vet om något Det kanske är någon som har gjort en polisanmälan och nu vill hon kolla vem i huset som skvallrat på henne..?

    Underbart vårväder ute nu på morgonen .

  • JennyL25

    JA det verkar lien fin dag idag.

    svårt med klädval bara till Samuel.
    Tror nog han får ha tunna överdragsbyxor och under långkalsonger och tunna mysbrallor, han har ju vart sjuk innan så jag vill inte klä för tunt heller.

    Är hyfsat pigg idag.

    Verkar som Samuel håller på att bli torr nattetid nu, peppar peppar. Förr om nätterna så kissade han på sig jätteofta och nu bara nån gång och inatt ingen gång alla.

    Vi kör med blöja då han vill men oftast vill inte han ha nån.

    I sommar ska vi nog till sthlm på nån utflykt till Junibacken, Gröna Lund och skansen. Vi väljer nog Junibacken.
    Sedan ska vi vara i Sala hos min pappa i deras sommarstuga som har egen sjö med brygga, ska bli mysigt.
    Hoppas på en fin sommar.
    Vi kanske ev ska till Vimmerby till Atsird LIndgrens värld. Ska kolla upp priser.
    Min mamma ska ner till småland med husbilen och vi kune få åka med dit och hem, perfekt ju.

    Ha en bra solig dag

    Vist:
    skumt

  • JennyL25

    är det inatt som tråden blir avstängd???

  • Salsan

    Vist: jisses vilket telefonsamtal Man vet ju inte vad man ska tro.

    Jag hoppas verkligen på en fin sommar i år. José har tyvärr bara 2 veckor ledigt men jag och barnen kommer nog vara en hel del antingen hemma hos mina föräldrar eller i deras husvagn på Öland. Annars har vi inga direkta planer för sommaren mer än Ölands Djurpark än så länge.

    JennyL: jag funderade också på Astrid Lindgrens värld i sommar eftersom min syster bor där i närheten men det var verkligen superdyrt 275 kr för vuxna och 165 för barn över 3 år så vi hoppar över det.

  • Dalkulla74

    Jag tror Aannaa pratade om det för någon dag sedan så hon är medveten om att den stängs. Men än har hon många timmar på sig så det räcker nog att vi påminner henne ikväll

  • vist

    Godmorgon!

    Vilket härligt väder det är idag då!!! Yes!! Yes!! man blir sååå glad. Vilken tajming att jag köpte vårjacka till Flisan igår då.

    Ja, hela grejen är helskum, det finns liksom bara 3 personer som bott länge i det här huset (jag, knuttanten & en gubbe), så man kan ju undra vem den säkra källan är
    Ja herregud, man vet inte riktigt vad man skall tro.....

    Själv har jag alltid velat åka till Astrid Lindgrens värld, men vi väntar nog ett år, så tror jag Flisan har mer koll på alla figurer. Kolmården väntar vi oxå med, det får bli Skansen, Gröna Lund och Furuvik i sommar

    Salsan: Fast kollade ni då på den dyraste perioden, såg att det fanns olika prisperioder, fast då var det inte full aktivitet i alla husen! Fast Isabelle kanske kan önska sig det när hon fyller år

    Såg nu ju att det redan är MAJ nästa vecka. Kanske dax att börja tänka på vad man skall köpa i 3 årspresent. Vad skall ni köpa till era knoddar???

  • Dalkulla74

    Äntligen får Martin se "Små Einsteins", blev så glad när han såg dem dyka upp på TVn .

  • JennyL25

    vist:
    vi ska önska oss upplevelerser till Samuel istället för leksaker tänkte vi.

    Åhh är så arg så jag kokar!!!trodde min sjukpenning var klappat och klart liksom men ringde Fk nu för att kolla läget då hade de inte tagit tagi mitt ärende ännu!!!!!!!
    det kom in i början av Mars och skulle ta ca 30 dagar. Hallå vi behöver pengarna nu eftersom jag inte jobbat nåt på hela månaden.

    Som tur är löser det sig ändå med sjukpenning från mitt jobb.
    Men vi får lägga en del räkningar på hög.
    Tur man får skattepengarna i sommar.
    Kanske man kan betela tillbaka lite. *suck*
    Jädrans Fk!!!!!

  • Aannaa
    JennyL25 skrev 2008-04-21 09:21:21 följande:
    är det inatt som tråden blir avstängd???
    Ja i natt stänger den Fixar en ny nu
    Emilia är mitt allt ♥
Svar på tråden TjatterMAJorna 2005, del 12