• jarovean

Så här blir du med barn!!!

Ville bara dela med mig av de goda råden som man fått!
    För det är ju inte tillräckligt jobbigt att gå igenom IVF behandling på IVF behandling...

"Det fixar sig nästa gång, du behöver bara ta det lungt o vila, inte stressa. Skaffa ett husdjur, var barnvakt så du får nåt annat att tänka på. Ät vitaminer. Ut o jogga. Ställ dig i adoptionskö. Se till o koppla av nu så ska du se att det ordnar sig...." Tack snäll alla för dom extremt goda råden.

MEN jag stressar inte. Barnvakt vill jag inte vara (jobbar med barn hela dagarna). Är allergisk mot pälsdjur. Äter redan vitaminer o rör på mig alldeles tillräckligt. Vi står redan i adoptionskö... Men visst om det botar min makes låga spermieantal o mina dåliga äggstockar så...

Dom hjälpte ju tydligen för alla dessa vänliga rådgivares vänner o mostrar som inte heller fick barn...

Nån mer som fått goda råd?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:55
    Välkommen till tråden där vi alla barnkämpare ÄNTLIGEN får spy alla över ALLA dessa värdelösa, dumma ,idiotiska, helt-utan-grund kommentarer!!

För vi har alla fått en hel del genom åren....eller hur;)

Vill bara göra alla andra lyssnare uppmärksamma med att vi DRIVER hejdlöst med dessa råd och vi är alla väldigt IRONISKA!!!

• Svar på tråden Så här blir du med barn!!!
  • Minnie69
    8Viola2 skrev 2008-06-01 16:58:33 följande:
    Den här tråden gillade jag Så många bra råd jag fått!Ska genast prova att stå på händerna efter nästa sexakt eller kanske under tiden...hehe
    Ja man kanske skulle investera i någon form av upphängningsanordning, är personligen så dålig på att stå på händerna.
  • 8Viola2
    Minnie69 skrev 2008-06-01 17:09:15 följande:
    Ja man kanske skulle investera i någon form av upphängningsanordning, är personligen så dålig på att stå på händerna.
    Hej Minnie

Ja, vad för anordning tror du blir bra?
    Kanske funkar det om man håller i takfläkten...måtte man komma ihåg att stänga av den innan bara....vilken syn att se killen springa efter annars...*asg*
    Nej nu blev nivån väldigt låg *sorry*
  • Minnie69
    8Viola2 skrev 2008-06-01 17:15:16 följande:
    Hej MinnieJa, vad för anordning tror du blir bra?Kanske funkar det om man håller i takfläkten...måtte man komma ihåg att stänga av den innan bara....vilken syn att se killen springa efter annars...*asg*Nej nu blev nivån väldigt låg *sorry*
    Springa efter, haha, ser bilden av en hund som jagar sin egen svans, fast svansen är du som hänger i knävecken och åker runt, runt, runt. Ser en lång hästsvans som frisyr som blir jämförlig med en svans som står rakt ut av centrifugalkraften och mitt i detta försöker en naken karl jaga ikapp ??? Blir något av så'n där "speedad" stumfilms-klipp som jag ser inne i huvudet.
  • Smulu
    Lilysmamma skrev 2008-06-01 14:17:11 följande:
    Det där man datorn i knät...har ni hört att det är dåligt när man vill blir gravid? Sitter jämt med datorn i knät, man vill ju inte göra saken värre lixom.
    Tror det har att göra med att spermierna inte ska ha det för varmt (de blir slöa i värmen, eller hur det nu var?).
    Känns ju rätt varmt när man har datorn i knäet.
  • Minnie69
    Smulu skrev 2008-06-01 17:46:45 följande:
    Tror det har att göra med att spermierna inte ska ha det för varmt (de blir slöa i värmen, eller hur det nu var?).Känns ju rätt varmt när man har datorn i knäet.
    Låter som en bra förklaring, bärbar och strålning kanske också är en aspekt, varför sitta med modemet bara pytteavstånd från de små simmarna?
  • 8Viola2
    Minnie69 skrev 2008-06-01 17:36:29 följande:
    Springa efter, haha, ser bilden av en hund som jagar sin egen svans, fast svansen är du som hänger i knävecken och åker runt, runt, runt. Ser en lång hästsvans som frisyr som blir jämförlig med en svans som står rakt ut av centrifugalkraften och mitt i detta försöker en naken karl jaga ikapp ??? Blir något av så'n där "speedad" stumfilms-klipp som jag ser inne i huvudet.
    Då hade vi ungefär samma syn...*skrattar*
  • Minnie69
    8Viola2 skrev 2008-06-01 18:48:04 följande:
    Då hade vi ungefär samma syn...*skrattar*
    Ja, jag känner yrsell nu..... Vilken livlig fantasi man har
  • 8Viola2
    Minnie69 skrev 2008-06-01 20:18:21 följande:
    Ont i knäväcken också
    Ja det får man garanterat..men man har iaf roligt för stunden
  • Minnie69
    8Viola2 skrev 2008-06-01 20:26:00 följande:
    Ja det får man garanterat..men man har iaf roligt för stunden
    woaheeeeeeey, goes round and round and round..........
  • Minnie69
    Minnie69 skrev 2008-06-02 00:15:45 följande:
    woaheeeeeeey, goes round and round and round..........
    Får han bara fatt i en i det läget, så måste centrifugalkraften tvinga upp de små simmarna ända upp till äggblåsorna?, risken är väl att de fortsätter förbi och ut i bukhålan........."Hit men inte längre", "vänta stanna, vänta på ägget, hallåååå" Inget gott som inte har nåt ont med sig?
  • Majimaj
    Minnie69 skrev 2008-06-01 17:36:29 följande:
    *asgarv* ni är då alltför roliga. Men vem vet om han skulle hinna ikapp så kanske det var den rätta melodin för att få det att funka.
Svar på tråden Så här blir du med barn!!!