• boniita

hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!

heej jag är från en religös familj. och ville fråga dig : du vet på bröloops natten ? vadå kommer jag inte blöda ? vadå ska jag vara stel du vet inte va så våt och nervös. stel och rädd ? ?
    jag har många gånger ononerat med vattenstrålle , betyder det att jag kommer inte att blöda ?? för vattnet kommer ju in i mig ??? jag är nervös ju ! hjäälp mig ! jag vill ju blöda ! och säg inte att man inte blöder eller nåt sånt ... det kan jag inte säg t min släkt o min familj. ah men jag blödde inte, för att det igentligen inte blöder,
    asow neej! Deet går inte dem kommer fan skjuta mig i plats. så snälla hjälp mig och om jag vill blöda vad g
    gör jag utan att ta med mig kniv nåtting typ som vad spänna eller vadå ?? (jag är oskuld)

• Svar på tråden hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!
  • Anonym

Lider med dig! Men kan inte förstå vilken värld vissa lever i, har ni ingen koll på andras traditioner? Vad är det som gör så at ni tror att TS ljuger o skojar om en sån här sak? Hur som helst, blev själv av med oskulden när jag var 19 hade ingen koll på riktigt hur första gången skulle gå till etc, skolkade på biologi lektionerna så jag tycker inte alls att det är så konstigt ditt inlägg. Hoppas du har ringt o fått hjälp, ryser av tanken att du ska skära dig själv, är det verkligen så att alla blöder, själv märkte jag det knappt, hört att många vänner haft likadant en droppe knappt. Absolut ingen fläck på lakanet! Förstår att det är ett problem om lakanet måste vissas upp för släkten, misstro om att du inte var oskuld.

• Anonym (suck)

vad händer om du inte skull blöda?

• Anonym

Anonym (lillan) skrev 2008-09-20 15:36:34 följande:

Jag blödde när jag förlorade oskulden. Blödde i 2-3 dagar efter det. Men det var absolut inte nån 10 cm stor fläck! Så mkt har nog ingen blödit av att förlora oskulden? Gumman jag håller tummarna för att allt ska gå bra för dig! Förstår inte hur dina mamma elle vilka det nu var du frågade kan säga att dom blödde SÅ mycket, 10 cm stor fläck!  Det är omöjligt, isåfall måste dom ha haft mens vid det tillfället?
    Du, det va nog mer än 10 när jag förlorade oskulden, fast spritt överallt på lakanet. Vet inte va jag gjorde för jag va ganska full.
  • Anonym

Ursäkta mig... Jag må vara fördomsfull, men hur j*vla sjuk får man bli?? Ska du skära dig i underlivet bara för att din släkt inte ska skjuta dig??? Fattar inte hur folk ens kan komma med sånna tips!! Sen så är det inte alls alla som blöder när dom blir av med oskulden... Ibland undrar man vilken planet folk kommer ifrån som är så okunniga!!!

• Anonym (åxå arg!)

Till Anonym (ARG) = Kunde inte sagt det du skriver bättre själv!! Helt JÄVLA sjukt!!!!

• Anonym (!)

kanske redan sagts i tråden men tål att sägas igen i s f. det finns ingen mödomshinna, det är en förtryckande myt!!

• Anonym (suck)

undrar fortfarande vad som händer om du inte skulle blöda, förutom att släkten skulle skämmas?

• xenaa

Alla blöder inte när man förlorar oskulden, bara så du vet.

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o2-26 ♥
  • Lolilla
    xenaa skrev 2008-09-21 10:06:05 följande:
    Alla blöder inte när man förlorar oskulden, bara så du vet.
    Tror att _TS_ vet det. Det är liksom inte där problemet ligger.
  • xenaa
    Lolilla skrev 2008-09-21 10:08:22 följande:
    Tror att _TS_ vet det. Det är liksom inte där problemet ligger.
    nä ok, orkade inte bläddra bak ALLA sidorna, men då vet jag;
    ♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o2-26 ♥
  • Anonym (...)

Hej TS.

jag kan säga att jag blödde första gången jag hade sex, trots att jag använt tampong innan.... men inte mycket.... jag tror knappast många blöder så mycket så det syns på lakanet.... jag märkte det i trosorna...

• Anonym
    Svar på #340
    Jag blödde inte när jag förlorade min oskuld, så alla gör inte det.
  • Anonym (Muslim)
    Janneman skrev 2008-09-16 15:31:25 följande:

Ja förfasas kan man ju göra. Tänk bara på att om ca 50 år kommer detta gälla de flesta i västvärlden. När religiösa fanatiker har tagit över i Europa kommer Koranen att vara rättesnöre och blodiga lakan på bröllopsnatten ett krav för alla kvinnor om de inte vill bli mördade för hederns skull.

Detta fenomenet finns inte i Islam. Tvärtom, det är förbjudet att man berättar vad som händer i sovrummet med sin man/fru till utomstående (även släkt).

Att kolla efter blod är mer vanligt förekommande hos kristna. Slutar aldrig förvånas över hur alla vill skylla på Islam. Om det förekommer hos muslimer är detta från kultur som går emot Islam. Islam räddade kvinnor från såna här fruktansvärda traditioner. Så börjar människor följa Koranen istället för detta om 50 år är det inget annat än fantastiskt 
  • Anonym (d)
    Anonym (Muslim) skrev 2023-11-19 16:50:56 följande:
    Detta fenomenet finns inte i Islam. Tvärtom, det är förbjudet att man berättar vad som händer i sovrummet med sin man/fru till utomstående (även släkt).

Att kolla efter blod är mer vanligt förekommande hos kristna. Slutar aldrig förvånas över hur alla vill skylla på Islam. Om det förekommer hos muslimer är detta från kultur som går emot Islam. Islam räddade kvinnor från såna här fruktansvärda traditioner. Så börjar människor följa Koranen istället för detta om 50 år är det inget annat än fantastiskt 
    Bemöta 15 år gammalt inlägg i ett ämne som riskerar att bli mer bråk... Starkt jobbat.
Svar på tråden hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!