• agua

Det roligaste eran make/ sambo har sagt?

Finns ju en där man berättar det roligaste ens barn har sagt nu gör jag en för ens ens äkta hälft.

Jag kan börja
    Han- Vars ligger Hongkong?
    Jag- Är inte 100% men tror i Kina
    Han Jaha med en förundrad blick jag trodde de var Österikes huvudstad

En annan gång

Han- Vad pratar man i Afrika?
    Jag Beror väl på vars i Afrika man kommer ifrån?
    Han - men jag menar deras landsspråk typ som vi har svenska
    Jag- Men älskling Afrika är inte ett land det är en kontinent
    Han- Jaha??? ( ser ut som ett frågetecken)

Kanske ska nämna att nu har han köpt sig en världskarta xD

• Svar på tråden Det roligaste eran make/ sambo har sagt?
  • 02Smulan

Hehe va knäppt nu när alla gamla trådar får liv igen!! Måste bli helt gaaaalet många trådar ju!

• lumewi

När jag kör bilen brukar han sitta brevid och komentera och jag tycker det är sååå irriterande så jag säger 
    -är det du eller jag som kör
    då svarar han
    -Nu vet hon inte de heller.

Jag vet att det kommer från en låt eller film kommer inte ihog vad men det låter lite kul när man är sur

• camas
    lumewi skrev 2010-04-15 10:45:32 följande:
    När jag kör bilen brukar han sitta brevid och komentera och jag tycker det är sååå irriterande så jag säger  -är det du eller jag som kördå svarar han-Nu vet hon inte de heller.Jag vet att det kommer från en låt eller film kommer inte ihog vad men det låter lite kul när man är sur
    hahahahahaha
    Filip 041227 och Tea 080401
  • Ari Gold

Jag tycker om att handla på rea. Jag kan liksom köpa nästan vad som helst bara det är extrapris, då tycker jag att jag har "tjänat" massor.

Sambon brukar uthärda tålmodigt när jag visar upp mina "fynd".

En dag kom jag hem från mataffären oh visade upp nån helt onödig chokladask jag köpt "det var ju extrapris" och nån skum dyr ost "det var ju sååå mycket extrapris"

Sambons bara tittar på mig och sedan kläcker han ur sig: "Men du, vilken tur att det inte var extrapris på knark"

• zummar
    Ari Gold skrev 2010-04-15 10:56:21 följande:
    Jag tycker om att handla på rea. Jag kan liksom köpa nästan vad som helst bara det är extrapris, då tycker jag att jag har "tjänat" massor.Sambon brukar uthärda tålmodigt när jag visar upp mina "fynd".En dag kom jag hem från mataffären oh visade upp nån helt onödig chokladask jag köpt "det var ju extrapris" och nån skum dyr ost "det var ju sååå mycket extrapris"Sambons bara tittar på mig och sedan kläcker han ur sig: "Men du, vilken tur att det inte var extrapris på knark"
    mmm...men kanske har han en poäng =) *lol*

Idag när jag pratade med min älskling i telefonen så berättar jag att jag har väldigt ont i ena börstet o inte vet varför.
    Jag tror att det kan vara ngt hormoniellt eftersom jag äter minipiller, säger jag
    "men måste du fortsätta äta dem då??!" säger då min älskling som vid flertalet tillfällen uttryckt att "det räcker nog med två barn" =) ibland tänker han inte helt färdigt =)
  • alvaereva

Jag väckte min man för att internet inte funkade.

Jag: Älskling, nätet ligger nere, vad sja jag göra?
    Han: Det beror nog på att jag klöv internetsladden i två delar.
    Jag: Öhh va?
    Han: Jamen det vet du väl, när vi klistrade den på plakatet?
    Jag: Öhh hahah vad pratar du om nu?
    Han: Amen det kommer du väl ihåg? När jag klöv sladden i två, klistrade på plakatet och sen demonstrerade vi EMOT internet!
    Jag: HAAHAHAHAHHAAAA!!!

Sen vaknade han, skämdes och sa bara lite purket; Starta om datorn bara. Sen drog han täcket över huvudet och somnade om

• Majuni

Barnet fick en smäll över tänderna och fick besöka tandläkaren, vi fick rekomendationer om att han skulle äta mjuk kost i två veckor.

När vi kom ut ur rummet säger pappan, va, ska stackarn äta mjukost i TVÅ veckor!

Hahaha..

• M Hellin

ok han är ju fortfarande min make även om vi har separerat, men idag frågade jag honom hur han hade tänkt ta sig till sin systers bröllop, som han ska till, nu när flygen är inställda, fick till svar: "hur långt kan de vara? Jag kanske kan cykla?"

Joserruatt... du kan ju testa, men du fick nog börja förra veckan om du ska komma i tid till din systers bröllop i Holland.

• elinaehn
    M Hellin skrev 2010-04-15 22:52:27 följande:
    ok han är ju fortfarande min make även om vi har separerat, men idag frågade jag honom hur han hade tänkt ta sig till sin systers bröllop, som han ska till, nu när flygen är inställda, fick till svar: "hur långt kan de vara? Jag kanske kan cykla?"

Joserruatt... du kan ju testa, men du fick nog börja förra veckan om du ska komma i tid till din systers bröllop i Holland.

ööööh *skrattar gott*
  • Orolig över barn
    Meria skrev 2009-05-27 19:18:18 följande:

haha, stackarn De är lite roliga när det gäller att åka in till BB. Med första var det mitt i natten och han mumlande "jaha, så bra" när jag sa att vi måste in. Sen somnade han gott om Med andra var det kväll och jag tog tid och det började komma tätt. Sa då att "packa allt nu, vi måste in så fort vi kan". "Dags nu?" mumlade han medan han surfade vidare på datorn. När vi satt i bilen sen kläcker han "MEN ÄR DET PÅ RIKTIGT? Varför sa du inget?!"

Håller med haha. Min kille satt och tittade på film när värkarna plötsligt kom med 4 minuter emellan, jag ringde förlossningen och de ville jag ska åka in med en gång. Då säger han : men kan jag inte få bara titta färdig först?
Svar på tråden Det roligaste eran make/ sambo har sagt?