• Viicii

Unga mammor göteborg?

Finns det några unga mammor i Göteborg? Skulle vara kul att följas åt/stötta varandra och kanske fika eller promenera ibland!

Själv är jag 19 år och har en dotter på 12 dagar, bor i Västra Frölunda.

• Svar på tråden Unga mammor göteborg?
  • AdriansMorsa

jaha, ok. har ingen aning om när man åldersmässigt kan börja använda simdynor. :/

• udda3

clara kan inte heller veva runt själv me sim puffar eller sim dyna.. eftersom hon inte kan simma. så ligger hon bara å trampar vatten.. inte så skoj.. och så tycker ja nog att Leo e liiiite för liten för badhus

men jul på liseberg kan ja med följa med på.. inte denna veckan, men nästa i så fall..

• Viicii

Okej. Men det är bara att säga till när ni bestämt vad vi ska göra =). Har försökt hitta något nu men verkar inte som om alla är så sugna.
    Vi har tid nästan hela tiden, vi kan ju bara fika om det passar för alla : ) .

• FrökenDecibel

Liseberg låter hur mysigt som helst! Det är ju bara att hjälpas åt!
    Verkar ändå som att det är rätt många som är sugna på det??

• Viicii
    zasata skrev 2009-11-21 19:05:19 följande:
    vi kan om vi kan bli friska nån gång! Kan vi inte ta glädjebubblan annars?
    Vad är glädjebubblan för något? låter kul =)

Absolut, liseberg vore roligt!
  • Babymilia

Liseberg låter jätte mysigt :)

• livetlilla

Träff på Liseberg onsdag 2 december kl 15?

lillalivet

• udda3
    livetlilla skrev 2009-11-22 13:10:40 följande:
    Träff på Liseberg onsdag 2 december kl 15? lillalivet
    det låter som en kanon idé!

någon mer?
  • FrökenDecibel
    udda3 skrev 2009-11-22 15:43:44 följande:
    det låter som en kanon idé! någon mer?
    Jag håller med! Jag kan också! Fler??
  • Viicii

Jag följer gärna med! Hoppas på att vi har råd bara.. många julklappar ska inhandlas!

• iAnnaMaria
    livetlilla skrev 2009-11-22 13:10:40 följande:
    Träff på Liseberg onsdag 2 december kl 15? lillalivet
    Japp vi kommer om vädret inte är som idag :P
  • livetlilla

Ah...skrev min fl-signatur som en start på en träff-lista...framgick nog inte... gör om den och skriver till er som sagt att ni vill och kan hänga på (tänkte så vi vet hur många vi blir och vilka vi väntar på när det är dags).

Träff på Liseberg onsdag 2 december kl 15, utanför stora ingången:

lillalivet
    udda3
    FrökenDecibel
    Viicii
    iAnnaMaria

• AdriansMorsa

Träff på Liseberg onsdag 2 december kl 15, utanför stora ingången:

lillalivet
    udda3
    FrökenDecibel
    Viicii
    iAnnaMaria
    AdriansMorsa

• FrökenDecibel

Vad roligt det ska bli! Vad kostar inträdet på liseberg, nån som har koll? :)

• udda3
    FrökenDecibel skrev 2009-11-22 22:39:57 följande:
    Vad roligt det ska bli! Vad kostar inträdet på liseberg, nån som har koll? :)
    60 el 70 om jag inte minns fel. du kanske har nån som har ett årskort som du kan läna?
    de gäller ju även nu på vintern
  • iAnnaMaria
    udda3 skrev 2009-11-23 07:54:36 följande:
    60 el 70 om jag inte minns fel. du kanske har nån som har ett årskort som du kan läna? de gäller ju även nu på vintern
    70 kostar det :)
  • DaaLing

Hej fina ni :) Nu har jag och lilla Saga äntligen bonat in oss tillsammans i den nya lägenheten i Göteborg. Och är nu redå att börja träffa folk igen :) Haha, Saga är nu 2 månader gammal. Och vi följer gärna med om ni ska hitta på något. Får vi det eller har vi räknats ut från tråden då jag inte varit aktiv? :)
    Kraaaaaaaaaaam!

• Viicii
    DaaLing skrev 2009-11-26 14:15:31 följande:
    Hej fina ni :) Nu har jag och lilla Saga äntligen bonat in oss tillsammans i den nya lägenheten i Göteborg. Och är nu redå att börja träffa folk igen :) Haha, Saga är nu 2 månader gammal. Och vi följer gärna med om ni ska hitta på något. Får vi det eller har vi räknats ut från tråden då jag inte varit aktiv? :) Kraaaaaaaaaaam!
    Välkommen tillbaka! Självklart får ni vara med, det är bara kul.
    Grattis till lilltjejen =)
    Som du kanske sett innan ska vi till liseberg på onsdag, vore jättekul om ni vill hänga med?
    kram!
Svar på tråden Unga mammor göteborg?