• Anonym (nyfiken)

kåt på svärmor

är det nån mer än jag här som är är nyfiken på sin svärmor?

• Svar på tråden kåt på svärmor
  • Anonym

Ni som tycker att det är hett med mamma och dotter, skulle ni tycka detsamma om pappa hade sex med dottern? Samma sak ju.

• Anonym

Men fy vad äckligt! Svinigt!
    Att tända på sin svärmor/svärfar eller sitt barns partner. Usch. OM man får äkta känslor för varandra kan man åtminstone göra slut och berätta (som alltid). Annars är det bara att undertrycka känslorna och helst berätta ändå. Fick jag veta att min partner tände på någon i min familj skulle jag lämna honom direkt.

Dessutom; incest är fel. Jag har aldrig förstått det porriga i att ha sex med medlemmar från samma familj. Systrar, mor och dotter eller annat. Blä! Äckelpäckel.

• Älskar snusk

Jag och min svärmor är dygn kåta på varanndra! Så fort vi ses så knullar vi! Kom ihåg i julas. Då tog jag henne vid köket medans de andra var i källaren...

• Anonym
    Älskar snusk skrev 2012-05-02 18:20:12 följande:
    Jag och min svärmor är dygn kåta på varanndra! Så fort vi ses så knullar vi! Kom ihåg i julas. Då tog jag henne vid köket medans de andra var i källaren...
    Men vad gjorde de andra i källaren under julen? Och "vid" köket?  Inte "i köket" utan "vid köket".
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2009-09-26 22:17:07 följande:
    Anonym (nyfiken) skrev 2009-09-26 20:42:34 följande:
    Nu gäller det att dubbelkolla så att anonymringen är klickad. Jag träffade min fru när hon var arton år, hennes mamma var trettioåtta och minst lika snygg, ja kanske t.o.m. ännu snyggare. Efter halvår skulle min blivande fru jobba som au-pair, utomlands. En dag var jag tvungen att åka hem till hennes mamma för att hämta en rotor som jag hade glömt kvar. Blivande svärmor bjöd på rosevin och berättade att hon saknade en man, det blev många glas och jag kunde inte åka hem utan var tvungen att ligga kvar.

När jag hade lagt mig och släckt lampan, så hör jag dörren öppnas, det var min blivande svärmor som kom in, hon tog av sig morgonrocken och kröp naken ner i sängen. Visst, jag hade blivit uppsugen tidigare, men det här var i en helt annan division. Min sexuella erfarenhet flyttades upp från division fem till elitserien under de fyra månader som min blivande fru var utomlands.

Så här efteråt tvekar jag inte en sekund om jag säger att det var mina fyra lyckligaste månader i mitt liv. Numera har svärmor och jag slutat ha sex med varandra, men under fem år kunde vi aldrig träffas ensamma, utan att åtrån blev outhärdlig.

Många män klagar på sina svärmödrar, jag ljuger inte när jag säger att jag tycker att jag har världens bästa svärmor!

Awesome!
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Felicia111
    Anonym skrev 2009-09-26 22:17:07 följande:
    Anonym (nyfiken) skrev 2009-09-26 20:42:34 följande:
    Nu gäller det att dubbelkolla så att anonymringen är klickad. Jag träffade min fru när hon var arton år, hennes mamma var trettioåtta och minst lika snygg, ja kanske t.o.m. ännu snyggare. Efter halvår skulle min blivande fru jobba som au-pair, utomlands. En dag var jag tvungen att åka hem till hennes mamma för att hämta en rotor som jag hade glömt kvar. Blivande svärmor bjöd på rosevin och berättade att hon saknade en man, det blev många glas och jag kunde inte åka hem utan var tvungen att ligga kvar.

När jag hade lagt mig och släckt lampan, så hör jag dörren öppnas, det var min blivande svärmor som kom in, hon tog av sig morgonrocken och kröp naken ner i sängen. Visst, jag hade blivit uppsugen tidigare, men det här var i en helt annan division. Min sexuella erfarenhet flyttades upp från division fem till elitserien under de fyra månader som min blivande fru var utomlands.

Så här efteråt tvekar jag inte en sekund om jag säger att det var mina fyra lyckligaste månader i mitt liv. Numera har svärmor och jag slutat ha sex med varandra, men under fem år kunde vi aldrig träffas ensamma, utan att åtrån blev outhärdlig.

Många män klagar på sina svärmödrar, jag ljuger inte när jag säger att jag tycker att jag har världens bästa svärmor!
    fyfaan vem kan göra så mot sin fru eller dotter!??!
  • Anonym (Samora Sana)

jag vill bestämt avråda.  rent tekniskt så går det ju ,rent biologiskt är det säkert inte nyttigt att få barn med mor och dotter,eller 2 systrar eller bröder,kusiner,  sin egen kusin, eller syssling.  Nej  jag säger bestämt nej, det blir inavel på något sätt. Man ska välja någon utanför familjen och   hålla sig till detta. Man sårar absolut flera liv blir förstörda. Är äldre kvinnor intressanta så sök vidare. Jag tror ändå att sådant alltid har förekommit. Hur ska mor och dotter kunna mötas om de är med samma man? Nyfiken på svärmor, nej bli inte älskare åt henne.

• Anonym
    plast killen skrev 2009-10-04 19:46:48 följande:
    många drömmer nog om mor och dotter i samma säng samtidigt!

har haft sex med min f.d äslkarinnas dotter, tyvärr inte båda samtidigt, det hade varit spännande.
  • kokande

Jag e dö kåt på halvsyrrans dotter :(

• Inchthing

Jag var det en gång, gick åt skogen kan man säga

• zebb1515

Jag var 17 år  + Flowerpovertiden långt hår, och problem med fett hår och finnar. Det var fest hemma, och jag skulle ut med kompisarna. Var på toan och duschade av mig och då kom moster och ville uträtta lite behov... Jag slängde på mig fillingarna och jeansen och öppnade och hon gjorde sina behov. sen intreserade hon mig för mitt hår som hon aldrig har gjort tidigare. Jag stod framför spegeln och handfatet och hon vände mig om tittade djupt i mina ögon lyfte upp kjolen och blottade sig, foten på badkarskanten och öppnade min gylf och jag fick min Svendom stående.....

Moster
  • zebb1515

Jag var' för 25 år sedan. Satt med morgonstånd då hon laged frukost varje morgon i trosor och linne, vacker kvinna, hon kom med en utmaning i sommarstugan men jag förstod inte hennes uppmaning, jag var inte vuxen då.

• Anonym ((Svär)motherfucker)

Jag har ..... Riktignog inte min , men min brors (ex)svärmor
    Träffade henne på finlandsfärjan, "nämen e de inte..... "  Och sen pratade vi och drack lite, dansade och drack lite mer och så ....
    Det ena förde till det andra, sen blev det lite kram och pussande. Sen hångel, lite senare kåthångel och tafsande för vi hamnade på hytten.

Trots sin höga ålder (63) va hon skön i sängen,  Jag va 35.

Svar på tråden kåt på svärmor