• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Min dotter

Är det fler som har framhjul som vobblar då & då på sin plus? Jag är "andraköpare" så jag har ingen garanti, kan man ändå maila Bugaboo & försöka få såna där grejer att sätta på hjulen el är det lönlöst?

• CarroHoney

Hej får man vara med här? har precis sålt min underbara bee classic och köpt en bugaboo bee denim ltd som jag hoppas är minst lika bra som den gamla.

Oliver,Linn och ida mina älsklingar
  • CarroHoney

Va är det inte.. hur kommer det sig? Ok tack då ska jag kolla in den gruppen.

Oliver,Linn och ida mina älsklingar
  • spigg
    CarroHoney skrev 2012-05-14 19:25:48 följande:
    Va är det inte.. hur kommer det sig? Ok tack då ska jag kolla in den gruppen.
    Det är bara inte det, står i deras regler och trådar kan t.o.m. bli nedstängda om det sker försäljning i dem.
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • Mollz

Gah, hur böjer jag parasollet? Själva fjädern alltså. På filmen ser det så lätt ut, men jag lyckas inte!

dubbeltrubbel.nu - from my point of view
  • Litenfyra

Ni som har Phil and teds mjuklift i bee. Hur fäster ni den? Sitter ju jättelöst? Är det likadant med babynestet? Fäster man det eller ligger det bara i?

• LivräddMedStil

Hej,

Om någon är i köptagen för en Bugaboo har jag ett hett tips. Det går ju att köpa från utlandet men just nu har jag en rabattkod som ger 20 % rabatt på alla Bugaboovagnar, tillbehör och massa annat.

Hur ni gör ser ni här: www.madelensfoto.se (senaste inlägget) 

Beställde själv en Donkey Mono igår för 9 600 kr. Perfekt! :)

/M

Ps. Gå gärna via länken ovan när ni skall beställa så gör ni mig en tjänst! :)

• EeMe

Gr det dom som heter Maxi Cosy, smultronbål?

Inboxa mig isf!

• smultronbål

Nej, baby safe heter den. Har googlat som en galning och sett att de ska släppa en adapter till britax. Finns redan i flera butiker här i Sverige till Cameleon, men inte bee.

• sofia gbg

Hej!

Nyss köpt en Bee till semestern (ej +) fick blir en beg. då denär tänkt som extra vagn. Har inte fått hem den ännu dock, väntar med spänning!!!

Är sitsen hård?
    Vilken sittdyna bör man ha?      

MvH

• HKmamma

Hej alla Bugaboo Bee -kunniga

Väntar tredje barnet= hämtningar och lämningar mm av de andra barnen i skola och förskola. Har kollat runt och fastnat för Been. Vad rekommenderar ni att man kör för åkpåse till en nyfödd (ska klara skånsk vinter)? Cocoonen är den jag tittat på men börjar nu fundera på om det skulle funka med den nya varmare High performance? Vad tror ni? Hur har ni annars gjort med nyfödd under vintern? har även två andra vagnar som jag kommer att använda vid längre promenader etc, en Urban Jungle och en Hesba. 

Mycket tacksam för råd och tips

• moahannah

Hallå alla bee fantaster! Behöver era åsikter om vilken som ni gillar bäst, Classic eller plus? Fördelar och nackdelar med båda :) Vi ska köpa en extravagn åt dottern och det lutar åt bee. Behöver er hjälp :)

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6