• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • thj
    Tant Pruselius skrev 2012-02-27 19:58:24 följande:
    kostar inte camchassi 3100?

Joo, det har du rätt i Solig 
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • RobzMarley
    RobzMarley skrev 2012-02-01 11:53:08 följande:
    Har haft både bee och cameleon.

Väntar nästa i slutet av juni.

ÄLskar been. Tycker den är mycket nimmare än cameleon. MEN babynestet, visst är det fleece på insidan???? Känns som det blir helt för varmt för en sommarbebis....

Vad säger ni??
    Puttar upp min fråga en gång till..

• OoSOLINoO
    RobzMarley skrev 2012-02-28 15:04:04 följande:
    Puttar upp min fråga en gång till..
    Jag köpte ett babynest till min son men insåg relativt fort att det inte var vad jag ville ha. Det är fleece på insidan och om du inte knäpper fast din bebis i selen får han/hon ligga på remmarna= väldigt knöligt och obekvämt. Jag personligen tycker inte man behöver knäppa fast så små barn.
    Jag köpte en ligginsats från Babyproffsen och använde den till min son blev så pass stor att han kunde rulla och sitta kortare stunder och bytte då ut Babyproffsens mot babynest.

Nu har jag ett svart chassi på väg till mig!

Är det någon som har Bugaboos organizer väska? Väldigt sugen på den då den verkar liten och nätt och man får plats med det mesta man behöver.
  • RobzMarley
    OoSOLINoO skrev 2012-02-29 11:38:10 följande:
    Jag köpte ett babynest till min son men insåg relativt fort att det inte var vad jag ville ha. Det är fleece på insidan och om du inte knäpper fast din bebis i selen får han/hon ligga på remmarna= väldigt knöligt och obekvämt. Jag personligen tycker inte man behöver knäppa fast så små barn.
    Jag köpte en ligginsats från Babyproffsen och använde den till min son blev så pass stor att han kunde rulla och sitta kortare stunder och bytte då ut Babyproffsens mot babynest.

Nu har jag ett svart chassi på väg till mig!

Är det någon som har Bugaboos organizer väska? Väldigt sugen på den då den verkar liten och nätt och man får plats med det mesta man behöver.
    Så tänker jag med.. Men det blir en cameleon. Men jag lär byta den mot en bee efter ett år typ.. ;)

• Hannaluringen

Jag har organizern, älskar den!

• OoSOLINoO
    Hannaluringen skrev 2012-03-01 15:32:43 följande:
    Jag har organizern, älskar den!
    Jag är såååå sugen på den! Har en SkipHop studio men vill ha en liten och nätt nu när sonen börjar bli stor och jag då inte behöver ha lika mycket med mig. Eller när vi kommer hem till Sverige igen och jag ska använda min vagn igen.

Funderar på en limesufflett med till mitt nya svarta chassi
  • Hannaluringen

Organizern är helt perfekt tycker jag! I den har jag ett mindre paket våtservetter, ett par strumpbyxor, en body, Alvedon, en liten barnolja, en sminkhandduk och tre eller fyra blöjor. Jag vet inte riktigt vad man mer kan behöva. Det var ungefär det jag hade i den stora skötväskan fast mer av allt.
    Nu får jag min handväska för mig själv och får inte märken på axeln när jag burit den!

Åhhh, all black-chassit får verkligen alla sufflor att se extra snygga ut! Det blir nog skitsnyggt med lime.
    Här åkte den rosa/cerise på precis, hade tänkt sy en egen nu till våren men kan verkligen inte bestämma mig för varken färg eller mönster. Tål att tänkas på!

• OoSOLINoO
    Hannaluringen skrev 2012-03-01 21:20:10 följande:
    Organizern är helt perfekt tycker jag! I den har jag ett mindre paket våtservetter, ett par strumpbyxor, en body, Alvedon, en liten barnolja, en sminkhandduk och tre eller fyra blöjor. Jag vet inte riktigt vad man mer kan behöva. Det var ungefär det jag hade i den stora skötväskan fast mer av allt.
    Nu får jag min handväska för mig själv och får inte märken på axeln när jag burit den!

Åhhh, all black-chassit får verkligen alla sufflor att se extra snygga ut! Det blir nog skitsnyggt med lime.
    Här åkte den rosa/cerise på precis, hade tänkt sy en egen nu till våren men kan verkligen inte bestämma mig för varken färg eller mönster. Tål att tänkas på!
    Jag har en offwhite men är såå sugen på lime nu. Annars kanske jag ska köpa nåt tyg här (är i Nigeria) och försöka ge mig på att sy en egen suffla.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6