-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
har du provat att dra till i handtaget så att de gröna prickarna på båda sidor (nere vid sitsen, fast på chassit) klickar i?
-
Åhhh...så korkad jag är. Nää hade ju inte tagit i ordentligt - fick ju ingen bruksanvisning eller något så jag var osäker på hur man fällde upp den från första början, och vågade väl inte ta i så hårt. Hörde ett klick och trodde det var klart och fick panik när hela skiten var sne :) Nu kan jag glädjas åt min fina bee igen!! Tack för hjälpen :)
-
Arlene86 skrev 2011-09-19 11:21:37 följande:Åhhh...så korkad jag är. Nää hade ju inte tagit i ordentligt - fick ju ingen bruksanvisning eller något så jag var osäker på hur man fällde upp den från första början, och vågade väl inte ta i så hårt. Hörde ett klick och trodde det var klart och fick panik när hela skiten var sne :) Nu kan jag glädjas åt min fina bee igen!! Tack för hjälpen :)
Har gjort exakt samma sak själv
-
Jamen vilken tur :) Jag måste fråga också, när det gäller suffletten - brukar den vara "ryckig" liksom när man ska fälla upp och ner den? Tycker den känns så osmidig och skör...
När jag ska fäll upp den tex. så går inte hela upp smidigt steg för steg, utan först vänster sida av suffletten och sedan höger - vilket sker vid varje uppfällningsläge. Bör jag ta det extra försiktigt vid upp och nerfällning eller är detta normalt? Vill inte ta sönder den liksom... -
ps. dom säljer ut bugaboo sittdynor för 450 kr, endast sand färgade dock, på kopbarnvagn.se
(ej min butik) -

Min Bee-prototyp! Blev bättre än jag trodde faktiskt. Ska spänna upp lite och bandkanta lite. Och sen bita tag i nåt annat fräckt tyg. -
Arlene86 skrev 2011-09-19 11:52:25 följande:Jamen vilken tur :) Jag måste fråga också, när det gäller suffletten - brukar den vara "ryckig" liksom när man ska fälla upp och ner den? Tycker den känns så osmidig och skör...
När jag ska fäll upp den tex. så går inte hela upp smidigt steg för steg, utan först vänster sida av suffletten och sedan höger - vilket sker vid varje uppfällningsläge. Bör jag ta det extra försiktigt vid upp och nerfällning eller är detta normalt? Vill inte ta sönder den liksom...
Ja, den knycker precis som du beskriver. Är nog ingen fara, men visst känns det bräckligt liksom. Har dock inte gått sönder för mig ännu (peppar peppar) -
Bohusbebis: så fin den blev

-
Bohus- whiu! Dra mig baklänges va snyggt. Duktiga duktiga duuu
-
Supersnyggt! Vad duktig du är!bohusbebis skrev 2011-09-20 12:32:05 följande:
Min Bee-prototyp! Blev bättre än jag trodde faktiskt. Ska spänna upp lite och bandkanta lite. Och sen bita tag i nåt annat fräckt tyg.
Jag har precis börjat göra mönster till min Bee+, men har fortfarande inte kommit på vad jag ska använda för båge.