-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Aserheit- Jag köpte en sådan sufflett på Babyproffsen i Gbg häromdagen, såldes ut för 200. Så det kan vara värt att kika i butiker också.
-
Tant prus: vart hittar man Koeka överdrag? Vi ska ut o resa med vagnen, mehar ingen resväska. Nån som har hyrt påse på Arlanda, funkar det?
-
I´m Back! Nu med ett gammalt Bee som jag bara inte kunde låta bli. Var inte riktigt redo att vara utan Bee, märkte jag.... Och jag som tyckte att gamla bee var så ful. Eller egentligen att nya bee+ är mkt snyggare. Men jag gillar verkligen gamla Beets sufflett. En anledning till att jag inte kunde låta bli bee:et när jag snubblade över den var att jag sydde en sufflett till vår Frog (camsufflett) och fick mersmak. Tror det ska gå att sy nåt till Bee:et åxå, så nu har jag börjat klippa till lite "skissmaterial" att öva på.
Bee:et var ganska billigt men ack så skitig. Men med lite rengöringsmedel och tålamod så är den faktiskt som ny. Inte blekt alls och riktigt riktigt fin! Känner mig barnsligt nöjd.
Förresten, var det nån som tagit bort "vingarna" på gamla Beet? Blev det verkligen bra? Jag tycker inte de stör, men man är ju lite nyfiken på förbättringar...
-
du det vet jag ej...ami skrev 2011-09-11 20:24:19 följande:Tant prus: vart hittar man Koeka överdrag? Vi ska ut o resa med vagnen, mehar ingen resväska. Nån som har hyrt påse på Arlanda, funkar det?
det enda "hittade" jag på tradera och det andra sprang jag på hemma hos "farfar" i hans garage...
-
Vet att det var någon som gjorde det men jag kommer inte ihåg vem. Kolla i buggatråden.bohusbebis skrev 2011-09-11 21:21:26 följande:Förresten, var det nån som tagit bort "vingarna" på gamla Beet? Blev det verkligen bra? Jag tycker inte de stör, men man är ju lite nyfiken på förbättringar...De säljs inte längre tyvärr. jag har letat som en tok. Så det är begagnat eller om man har en söt vän som man gör affärer med.ami skrev 2011-09-11 20:24:19 följande:Tant prus: vart hittar man Koeka överdrag? Vi ska ut o resa med vagnen, mehar ingen resväska. Nån som har hyrt påse på Arlanda, funkar det?
-
Straw... tog bort sina och som jag fattade det så vart de riktigt bra och att man t.om kunde sätta dit dom igen sen om man villebohusbebis skrev 2011-09-11 21:21:26 följande:I´m Back! Nu med ett gammalt Bee som jag bara inte kunde låta bli. Var inte riktigt redo att vara utan Bee, märkte jag.... Och jag som tyckte att gamla bee var så ful. Eller egentligen att nya bee+ är mkt snyggare. Men jag gillar verkligen gamla Beets sufflett. En anledning till att jag inte kunde låta bli bee:et när jag snubblade över den var att jag sydde en sufflett till vår Frog (camsufflett) och fick mersmak. Tror det ska gå att sy nåt till Bee:et åxå, så nu har jag börjat klippa till lite "skissmaterial" att öva på.
Bee:et var ganska billigt men ack så skitig. Men med lite rengöringsmedel och tålamod så är den faktiskt som ny. Inte blekt alls och riktigt riktigt fin! Känner mig barnsligt nöjd.
Förresten, var det nån som tagit bort "vingarna" på gamla Beet? Blev det verkligen bra? Jag tycker inte de stör, men man är ju lite nyfiken på förbättringar...
Att sy till bee är ju bara så kul! (till den gamla mn till den nya e de värre
)
-
Noiis skrev 2011-09-12 10:10:29 följande:Straw... tog bort sina och som jag fattade det så vart de riktigt bra och att man t.om kunde sätta dit dom igen sen om man ville
Att sy till bee är ju bara så kul! (till den gamla mn till den nya e de värre
)
Har inte riktigt vant mig vid ditt nya "jag"
Har du nån kul vagn kvar? Sydde du nåt kul till Bee:et? Testade min egen bee+dyna i biet, men den satt inte riktigt bra. Får utveckla en bee-mall också tror jag. Har klippt till sufflett-material i vaxat tyg till ovansidan och prickigt till undersidan. Undrar om jag får ihop det... Originalsuffletten är ju bara enkelt tyg med kanaler för bågarna.
Just de, Straw var det. Men jag begriper inte hur hon lyckats lossa dem och sen ska få fast dem igen. Man måste ju klippa upp tyget? nåja, tror inte jag ska testa det. -
Jag tog bort :O)bohusbebis skrev 2011-09-11 21:21:26 följande:I´m Back! Nu med ett gammalt Bee som jag bara inte kunde låta bli. Var inte riktigt redo att vara utan Bee, märkte jag.... Och jag som tyckte att gamla bee var så ful. Eller egentligen att nya bee+ är mkt snyggare. Men jag gillar verkligen gamla Beets sufflett. En anledning till att jag inte kunde låta bli bee:et när jag snubblade över den var att jag sydde en sufflett till vår Frog (camsufflett) och fick mersmak. Tror det ska gå att sy nåt till Bee:et åxå, så nu har jag börjat klippa till lite "skissmaterial" att öva på.
Hade de gamla vingarna som var lite för tjocka, tog bort de o tycker att det blev en mer öppen (precis som bee+) vingarna finns ju kvar o tar ett par sekunder att sätta fast om jag skulle vilja. Men som sagt den blir mer ultimat med vingarna borttagna.
Suck saknar gammla bee !!! Inte alls som nya :O( -
straw2008 skrev 2011-09-12 13:47:04 följande:Jag tog bort :O)
Hade de gamla vingarna som var lite för tjocka, tog bort de o tycker att det blev en mer öppen (precis som bee+) vingarna finns ju kvar o tar ett par sekunder att sätta fast om jag skulle vilja. Men som sagt den blir mer ultimat med vingarna borttagna.
Suck saknar gammla bee !!! Inte alls som nya :O(
Hej straw! kul att mötas här igen! Hur får man fast dem igen om man tar bort dem? Gamla vingarna? Fanns det nya å gamla på bee classic? -
Yes här är jag igenbohusbebis skrev 2011-09-12 13:54:27 följande:Hej straw! kul att mötas här igen! Hur får man fast dem igen om man tar bort dem? Gamla vingarna? Fanns det nya å gamla på bee classic?
Aa det finns två olika vingar, stadigare o sen fladdrigare !
De sitter med en raksöm, du måste alltså sy fast de om du vill ha på de igen !!