-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
JohannaL:Den passar
. Har en så till min bee+. -
Måste fråga. Har en snart 3-åring här hemma
-
ÅHHH mina inlägg kapas. Mobilens fel
-
Iaf,har en 3-åring och bee+ här hemma. Hon är 89cm men jag tycker hon sover då dåligt i been. Hur tycker ni andra?
Älskar verkligen mitt bee,men gruvar mig för en ev försäljning.
Vad kan man gå för en bee+ och transportväska? -
Nu börjar det bli lite varmt med vinteråkpåsen. Tänkte köpa en sittdyna till bee+ innan vi ska till London nästa helg. Finns det någon annan än bugaboos egna som passar? Eller ska jag leta original i London, för man kan väl få dem lite billigare där?
-
AddStroller, fast de heter visst AddBaby nu?, har en dyna som också passar. Jag har en Bugaboo-dyna i, inte nyaste modellen men den sitter perfekt.Hannaluringen skrev 2012-03-10 19:08:13 följande:Nu börjar det bli lite varmt med vinteråkpåsen. Tänkte köpa en sittdyna till bee+ innan vi ska till London nästa helg. Finns det någon annan än bugaboos egna som passar? Eller ska jag leta original i London, för man kan väl få dem lite billigare där? -
Behöver också tips på sittdyna! Skulle vilja ha någon med lite högre kanter så att vagnen blir lite ombonad. Har tittat på cocconen men gillar heller inte att den är i fleece. Har sett på bild att Joolz har en dyna som heter baby body guard men har inte sett den i verkligheten och vet inte om den passar. Quinny speedi har också en sådan typ av dyna någon som har erfarenheter av dessa eller någon annan som kan vara bra? Ni som har mjuklifter i fungerar dessa även om man fäller upp ryggen lite?
-
Nu har jag beställt en bee också
Svart chassi och mandarinsufflett.
-
Tips på hur man fäster regnskyddet när jag har dottern vänd mot mig?
Just nu är jag inne på att köpa ett annat skydd. Det här blev verkligen inte bra, haha. -
Hej experter ;)
Jag har nyligen köpt en begagnad Bee (standardmodellen, alltså ej +-modellen) och är nu ute efter en adapter till vår bilbarnstol (Graco). Jag har letat med ljus och lykta men hittar inte! Nån som har nåt tips om var man kan köpa det? Eller nån här kanske som vill sälja sin??