• hughme

BF Januari 2011, följas åt?

plussade i fredas på bim - 2 :)

vore kul me fler som har BF i jan 2011, om allt går som de ska för oss vilket jag hoppas!

var har ni för symptom? och är de nån mer som har ömma bröst, alltså.. RIKTIGT ÖMMA bröst? jag har de konstant men på nätterna är de ett helvete! vaknar av "smärtan" och på morronen känns de som dom ska ramla av för dom e så tunga o jävliga! varför mest ont på natten, liksom?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-12 02:10
    Som de flesta härinne vet så fick jag tyvärr MF, bekräftat 5 maj :( Men hoppas på att snart dyka upp i en ny BF tråd!

Önskar er ALLIHOP ett STORT LYCKA TILL!

(jag hänger kvar och följer er, och fortsätter hoppas att jag får behålla nästa graviditet..)

• Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?
  • högbergarna
    LokesMammi skrev 2012-05-01 21:17:31 följande:
    Jättebra jobbat! *tummen upp*

Ja, det är läskigt när dom klättar så dant! Usch!
    Härligt med prat, min son säger inte mkt. Han pratar sitt eget språk! Så gulligt så! =)
    Ja mest är det ju sådant man inte förstår men det kommer mer o mer riktiga ord. Igårkväll när maken skulle borsta Ebbas tänder hör jag henne säga "Hallåå kittii"... Hello Kitty-tandkrämen. Haha!
  • LokesMammi
    högbergarna skrev 2012-05-05 03:20:19 följande:
    Ja mest är det ju sådant man inte förstår men det kommer mer o mer riktiga ord. Igårkväll när maken skulle borsta Ebbas tänder hör jag henne säga "Hallåå kittii"... Hello Kitty-tandkrämen. Haha!
    hihi, va gulligt!
    min son är sen i utvecklingen så talet kommer väl senare den också! =)
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! mittlivsommamma-suzzy.blogspot.com<3
  • Aint Your Fairytale

Kul när det börjar komma mera ord...

Alice sa "kocka" flera gånger nyligen och jag tänkte att aah, hon har lärt sig blomma på finska. Men sen kom jag på att det ju kan betyda klocka också. Solig

Hon ropar ofta på "mamma"... Tungan ute

~ Alice 5/2-2011 ~
  • Alltiallo

Ja barn ÄR så olika & finns tex syskon brukar även det mesta komma fortare..

Dora är ju mer än 16 mån nu, jävla massa tänder ( vilket bök hon far SÅ illa utav dem)
    Hon är ju nr tre i skaran & det märks hon är snabbast & tidigt med allt, dock otroligt försiktigt när hon går fortfarande, tror hon är rädd att vältas utav syskon haha. Hon kan allas namn ja det vi kallas.
    & massa fler ord, nästan något nytt ord hon testar/smakar på varje dag,.
    men roligast är allt alla hennes miner, skratt & fjäsk saker hon gör.
    Liksom för att få saker, komma undan mm. Hon är inte dum den ;)
    Låter henne hållas lite då hon snart som sagt blir storasyster, vecka 36 är man i nu!

Nä dags att klä sig, vankas en liten loppis runda i granhålan =)

• Aint Your Fairytale
    Alltiallo skrev 2012-05-06 08:03:32 följande:
    Ja barn ÄR så olika & finns tex syskon brukar även det mesta komma fortare..

Dora är ju mer än 16 mån nu, jävla massa tänder ( vilket bök hon far SÅ illa utav dem)
    Hon är ju nr tre i skaran & det märks hon är snabbast & tidigt med allt, dock otroligt försiktigt när hon går fortfarande, tror hon är rädd att vältas utav syskon haha. Hon kan allas namn ja det vi kallas.
    & massa fler ord, nästan något nytt ord hon testar/smakar på varje dag,.
    men roligast är allt alla hennes miner, skratt & fjäsk saker hon gör.
    Liksom för att få saker, komma undan mm. Hon är inte dum den ;)
    Låter henne hållas lite då hon snart som sagt blir storasyster, vecka 36 är man i nu!

Nä dags att klä sig, vankas en liten loppis runda i granhålan =)

Jaha, det kommer ett barn till... hehe. Glad

Loppis är skoj, jag var på en jättestor förra helgen. Hittade en massa skoj.
    ~ Alice 5/2-2011 ~
  • LokesMammi
    123ABC skrev 2012-12-19 10:20:35 följande:
    Hej på er!!
    Hur mår ni med mera snart 2 åringar <3

Någon mer som har syskon påväg?? :)   
    Hej!
    Här är det bra. Trots så det sjunger om det! =)
    Inga syskon här ännu. Väntar lite till! =) När ska du ha?
    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • 123ABC

Ja valter är riktigt bestämd han med, han tror visst att man kan skrika till sig saker ;)

Tycker att vi borde fortsätta tråden och ge varann tips och råd!! Alla har ju barn i samma ålder!

Valter sov jätte länge i sin egen säng och somnade själv, men här i höstas gallskrek han bara när vi la han i hans säng och nu hela hösten och fortfarande får han sova mellan oss. jag tycker det är kanon mysigt :) Men det blir ju problem när nya bebis kommer... eller problem och problem det blir trångt med tanke på att jag brukar amma i sängen..

Nästa bebis ska komma i maj <3 så valter hinner fylla 2 år innan.    När kan man sluta med spjälsängen tycker ni? Eller ni har redan tagit bort den?   

Mamma till Tindra-06 Melvin -07 Valter -11 och BF -13 Kika in i min blogg och lämna ett spår 4livliga.blogspot.se/
  • LokesMammi

Aint your farytale har startat en ny tips o tricks tråd! =)
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m68021085.html

Loke har börjat med sånt nu för några veckor sen. Vaknar varje natt o gallskriker. Inte som nattskräck. Är jobbigt, mysigt med honom i sängen, men inte VARJE natt! =)
    Vi har spjälsängen kvar, men tänkte nog ta bort ena sidan nästa år.
    Åh, mysigt! Grattis! Är sååå sugen på en till, men vill att Loke är 3 år till nästa. Men vi får se, det är inte jag som bestämmer! =)

11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • Hannii

Den här tråden hade jag helt glömt bort! Men så är det ju ett tag sen man skrev...2 år :) Tänk att min plutt blir 2 ÅR   om bara några dagar... (9 januari..) Galet! Storebror blev han till lilla Nova som föddes i juni-12. Tiden går FÖR fort!

• toksnippa

Ja det går fort! Min blir 3 år i början av december, han hade ju lite bråttom ut

♥ Mileon 3/12-10 ♥
  • LokesMammi

Min blir 3år 11januari! Tycker det är läskigt att han ska bli så stor!

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
Svar på tråden BF Januari 2011, följas åt?