Tricia skrev 2011-04-01 21:43:10 följande:
Cee: Hmm låter knepigt. Som min senaste typ. Han velade. Visade en sak i sitt sätt att vara med mig och sa en annan. Han kunde inte ha en relation sa han men så var det ändå det han hade, kunde inte låta bli att träffa mig sa han. Vi ses inte längre. Jag sörjer det men ändå så skönt att inte behöva vara i ovisshet. Jäkla karlar. hoppas det ordnar sig snart.
ja du..knepigt värre e det.
Vi hade ett snack.. han sa att han inte vill ha ett förhållande, vi träffas bara här hemma hos mig, utanför hemmet så visar vi inte "den" sidan. Så då borde det vara klart, han vill inte o då borde jag gå vidare. Men han beter sig som att han vill, han säger att han skulle bli ledsen om vi inte sågs mer o det rann tom en tår på honom då han sa att han borde släppa mig för min skull, för att jag blir sårad.
Jag kan ge honom tid, om det finns en chans att det kan bli vi..men han vill varken säga bu eller bä... rädd att säga för mycket..o rädd att avsluta.. men han kan inte ens säga att det finns en chans.. Jag får liksom ingen rätsida på honom.
Han kommer hit o en hur go som helst o vi har det så mysigt o han släpper efter mer o mer.. pussar på mig, e omtänksam, busar m gumman.. O då känns det som vi är så nära... o sen, när han inte är här, då känns det som vi är hur långt från varandra som helst.
Jag gillar inte att "ge upp" ngn som bara behöver tid o stöd för att våga... jag vet vad jag har men inte vad jag får, vet att det e svårt att hitat ngn som det verkligen stämmer med, spec så bra som det stämmer mellan oss... men jag vet också att det här inte räcker för mig, det vi har nu.. Men samtidigt så känner jag, att om jag sätter stopp här nu så får det vara nog, då vill o orkar jag inte träffa ngn annan på läänge... o ja, då kan jag juh ha honom kvar, på den "nivån", för då tillför han juh en massa. Problemet är väl bara mina känslor för honom då.. :S O det är juh eg känslor som jag eg inte vet om jag har, vet juh inte om de skulle bestå om vi verkligen skulle inleda ett fröhållande o börja umgås o spendera mer tid tillsammans...för beter han sig liknande som han gör nu med att sköta sitt o höras sällan o inte vara spec "nära" bland folk, ja då skulle jag tröttna fort..
O om det nu är så...då vill jag inte slösa bort mer tid.. 7 månader räcker gott o väl!! Men e svårt att få ngr svar när jag inte får en chans att "testa" hur han är i verkliga livet. Att han e en väldigt go o fin person vet jag...men inte hur han är i en relation... :/
Så.. om ngn kan ge mig ett facit tack!! ;P