• Mariohn

Lackleggings??

Vad säger vi folk? Lackleggings, är de här för att stanna eller har de varit en flopp från början? Jag, personligen har aldrig sett någon som är snygg i ett par och skulle aldrig använda dem. Jag förknippar lackleggings med andra saker jag tycker är fula. T ex foppatofflor. skillnaden är att jag kan se ett användningsområde för foppatofflor men inte för lackleggings .-D

Så vad tycker du? Har du fastnat för lackisarna?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lackleggings??
  • Pallas
    Mammisen skrev 2011-01-05 22:43:04 följande:
    Pallas, dom var ju coola :D vart finns dom?
    Jag vet inte riktigt, men det verkar vara en svensk nätbutik. Jag googlade på lack + haremsbyxa
  • Anna81

Igår när jag jobbade så stod det 4 tjejer i 17-20 års ålder i kön och flamsade, och dom hade alla 4 lackleggings, skrattade till lite och tänkte på den här tråden.
    Snygga var dom inte ;)

• Trinity78
    Pallas skrev 2011-01-05 17:32:13 följande:
    Det finns, det finns!
    Åh, fy fan Kräks Det ser ut som sopsäckar.
    Reproductively challenged
  • Pallas
    Trinity78 skrev 2011-01-06 09:39:01 följande:
    Åh, fy fan Kräks Det ser ut som sopsäckar.
    Där sade du nåt! Har nog en bunt svarta sopsäckar i garaget. Kan man sätta ihop med silvertejp och börja sälja?
  • Trinity78
    Pallas skrev 2011-01-06 09:43:47 följande:
    Där sade du nåt! Har nog en bunt svarta sopsäckar i garaget. Kan man sätta ihop med silvertejp och börja sälja?
    Du kan säkert tjäna pengar på det men kan du leva med dig själv efteråt?
    Reproductively challenged
  • Mariohn
    PetraD skrev 2011-01-06 00:24:18 följande:
    ni som inte gillar lackleggings (& även ni andra) vad tycker ni om skinnbyxor??
    Mycket bättre. Det är nog lite det som gör att jag ryser av lackleggings. Det ser så billigt ut. Jag får för mig att personen i fråga egentligen vill ha ett par snygga, välsittande skinnbyxor men inte har råd. Lackleggingsen ser inte ens ut som skinnbyxor. 
  • minya
    Mariohn skrev 2011-01-11 09:05:52 följande:
    Mycket bättre. Det är nog lite det som gör att jag ryser av lackleggings. Det ser så billigt ut. Jag får för mig att personen i fråga egentligen vill ha ett par snygga, välsittande skinnbyxor men inte har råd. Lackleggingsen ser inte ens ut som skinnbyxor. 
    först och främst så är de skillnad på lack och läder, vet du inte skillnaden så googla vett ja ;)

Lilltrollet 2007-07 & Ängeln 2010-11
  • minya

hehe min unge kallar dom för ballongbyxor, enligt henne är de ballonger. 
    men jag tycker de är riktigt snyggt till den rockiga stilen, alla de som försöker matcha det med fjortisklädsel ser bara fel ut. Och absolut inte mulliga eller feta personer, då ser de mer ut som någon dragit på dom en kondom på benen 

• Mariohn
    minya skrev 2011-01-11 09:09:04 följande:
    först och främst så är de skillnad på lack och läder, vet du inte skillnaden så googla vett ja ;)

Du förstod nog inte vad jag skrev. 
  • minya
    Mariohn skrev 2011-01-11 09:10:45 följande:
    Du förstod nog inte vad jag skrev. 
    tolkade efter " Lackleggingsen ser inte ens ut som skinnbyxor. " 
    kanske för att de är lack och inte skinn, enkel förklaring 
  • Mariohn
    minya skrev 2011-01-11 09:11:50 följande:
    tolkade efter " Lackleggingsen ser inte ens ut som skinnbyxor. " 
    kanske för att de är lack och inte skinn, enkel förklaring 
    Fast det jag skrev var ju samma sak som det du skrev Jag får för mig att DE SOM KÖPER lackleggings tror att det är samma sak. JAG tror inte det. Man kan inte rycka lös enstaka ord från ett inlägg man måste läsa hela. Annars skrev du just

"tolkade inte skinn" 
  • minya
    Mariohn skrev 2011-01-11 09:14:41 följande:
    Fast det jag skrev var ju samma sak som det du skrev Jag får för mig att DE SOM KÖPER lackleggings tror att det är samma sak. JAG tror inte det. Man kan inte rycka lös enstaka ord från ett inlägg man måste läsa hela. Annars skrev du just

"tolkade inte skinn" 
    man kan rycka lös hela meningar som jag gjorde. Annars kan jag förvrida ditt inlägg väldigt bra om man tror som du att man kan plocka lite ord här och där. Väldigt stor skillnad så nu har du lärt dig nått nytt idag
    Sen säger det mer om dig som går och dömer folk efter ditt tycke vad du tror de tänker mer än dom som faktiskt har dom kläderna på sig.
  • Mariohn
    minya skrev 2011-01-11 09:20:32 följande:
    man kan rycka lös hela meningar som jag gjorde. Annars kan jag förvrida ditt inlägg väldigt bra om man tror som du att man kan plocka lite ord här och där. Väldigt stor skillnad så nu har du lärt dig nått nytt idag
    Sen säger det mer om dig som går och dömer folk efter ditt tycke vad du tror de tänker mer än dom som faktiskt har dom kläderna på sig.
    Men nu är detta inte en tråd för dömande. Som du ser har jag haft trevliga konversationer med folk som gillar lackleggings. Jag har inget problem med folket i leggingsen och inte heller ogillar jag människor bara för att de inte delar min klädsmak. Så du kan lägga ner. Tonen i tråden har varit trevlig hittills både från min och andras sida och folk får givetvis bära vilka kläder de vill. Alla har olika smak och jag är i min fulla rätt att vara nyfiken på andras utan att det är negativt. Att man inte har samma klädsmak som någon annan betyder inte att man inte skulle gilla personen. Den enda som gör den tolkningen är DU. 
  • AnitaSS

Mode kommer väl och går Personligen föredrar jag skinnbyxor istället för leggings

• Un1x

Min fru som är 46år använder dessa regelbundet överallt. Dem är så snygga och läckra.

Svar på tråden Lackleggings??