Sätta sin trotsiga unge i duschen som straff, rätt eller fel?
Ja är det rätt eller fel när man blir så less på det skrikande, bråkande, trotsande monstret att man sätter ungen i duschen och vrider på?
Ja är det rätt eller fel när man blir så less på det skrikande, bråkande, trotsande monstret att man sätter ungen i duschen och vrider på?
fel fel fel fel!
gör inte så!
Sätta barnet i duschen för att avskilja barnet från situationen och ge barnet en "time out" - JA
Därtill vrida på kranen - NEJ
Nej det tycker jag inte.. att "tvångsduscha när ett barn bajsat ner sig möjligen men "straffet" ska ju kunna relateras till vad som hänt.
Kollade just Dr. Phil klippet på youtube och gråter som en galning. Fy!
Hehe, har inte alls med tråden att göra men eftersom det var här det togs upp undrar jag om någon vet vad som hände med mamman och sonen? Vad sa Phil? Togs han från mamman (hade man ju hoppats på) eller lovade hon att sluta? Förstod mamman själv hur fel det var?
Behöver bra svar på frågan för att kunna sova inatt tror jag, haha.
kallar det barnmisshandel............
Fel! Och hur hade du tänkt att få med barnet och duscha nästa gång??? Lär ju inte gå med frivilligt!
Det är helt fel! Man ska inte vara elak med sina barn! Däremot ska man vara bestämd och tala om för barnet vad som är rätt och fel hur ska dom annars lära sig?
????? måste vara en dum person som ställer en sådan fråga, att duscha är inget straff det är skönt och tillhör hygien. En del människor skulle inte ha barn helt enkelt
FEL !!! Att använda något man måste göra som straff kan bara bli fel
Åh, fy. Fy, vilket misstag att kolla på det där klippet, kan inte sluta gråta nu. Hur, hur, hur kan någon vara så grym mot ett barn? Och hur i hela friden kan ett rättssystem låta en sådan kvinna behålla barnen och släppa henne på fri fot med kommentaren "You're a good mother except for this"?!? Skandal.
Ganska underligt. Hur får man ungen att duscha sen?