Här är för ett par dagar sedan. Så det går åt rätt håll. Har inte mätt (tyvärr, tänkte aldrig på det) runt midjan, låren, rumpan, brösten osv.. Men jag kan se tydligt ÄVEN om vågen inte alltid är så snäll.. Att det minskat.
Jag har nu 2kg kvar till "innan vikten". Vill ner 7kg allt som, men jag tänker inte kämpa för att nå målet, utan bara tänka mig för och börja motionera mer. Jag tror egentligen inte vikten som vågen visar är det som gör en nöjd (även om man tror det) utan hur man ser ut, passar i kläder och hur man mår.
Vid nyår, strax efter vägde jag 10kg mer än idag, och då visste jag att om jag gick ner iallafall 5-6kg skulle jag vara sk*tnöjd. Och nu har jag gått ner 10kg, men är ändå inte där än.. Jag är absolut nöjd, ÖVER hur jag lyckats, utan att banta och förbjuda massa saker (antar att det var meningen att gå ner allt det jag ville, för den vikten till min längd och ålder var inte bra). Nu vill jag ner yttligare 7kg.. Men som sagt.. Om några veckor, tills i sommar hoppas jag, så kanske jag är nöjd iallafall. Även om vågen bara visar 2kg mindre än nu! Det är utséendet som är det jag vill ändra, inte siffrorna, egentligen.