• Anonym (Nyfiken)

Mens - bli slickad

Har mens just nu och igår så gav min sambo mig oralsex trots att jag blöder rätt rikligt. Han verkade gilla det och till min förvåning gjorde jag det med. Kändes extra skönt av någon anledning och blev en aning upphetsad när han blev alldeles blodig runt munnen. Är detta ett vanligt fenomen eller är vi rätt så unika på den punkten? Brukar ni män gilla att slicka blodiga underliv? Och vad tycker ni kvinnor om detta? Är det något ni gillar eller skulle vilja testa bara. Från en nöjd och nyfiken tjej.

• Svar på tråden Mens - bli slickad
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-30 16:41:30 följande:
    Låter ytterst konstigt att det inte skulle göra det på dig. Det är koagulerat blod och jag har ALDRIG stött på någon som INTE får klumpar. Förmodligen så är det så att du aldrig uppmärksammat dessa "klumpar" av koagulerat blod.
    Varken jag eller min sambo blir dock äcklade även om det är klumpar. Blod som blod.
  • Anton Chigurh

Nää, TS, finns ingen anledning till att du skulle outa dig själv här, vik dig för helvete inte för en hoper dönickar som tycker dom är så mycket bättre än alla andra. Dylika puckon får du alltid stå ut med om du har lite grann kontroversiella åsikter, bara stå på dig och skit i packet.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • läckerbit

Jag är själv inte så förtjust i blodsmaken, har fått smaka på "min egna medicin" någon gång när vi hade sex när jag fortfarande råkade blöda lite. Därför föredrar jag att vara nyduschad och gärna också ha en tampong i om han ska slicka mig under de första dagarna av mensen i alla fall. Därefter brukar det inte blöda särskilt mycket så om han inte absolut måste sticka in tungan utan håller sig runt klitoris tror jag att han klarar sig utan att få i sig mensblod.

Så svaret på TS fråga blir: nej, jag finner det inte speciellt upphetsande med mensblod vid oralsex.

• Anonym (Man)

TS är nog inget troll. Jag slickade då och då min ex-hustru då hon hade mens och vi uppskattade det båda två. Naturligtvis slickade jag henne inte då mensen var riklig, utan endast då det ev kom lite grann.

• Anonym (blää)

Min spontana reaktion på TS ... Kräks

• hoppipannkakan
    Anonym skrev 2012-04-30 13:17:36 följande:
    Lika lite som jag vill att min partner ska äta mina sårskorpor, eller jag suga av honom när han har flensost, lika lite vill jag att han ska slicka mig när jag har mens. Sex kan jag gå med på, men seriöst. Mens? Usch.
    Har din man flensost så ofta? Eller ens att han har det... F-N vad nasty.

Det finns väl en massa saker som en massa olika människor tänder på? Ska vi döma alla som äckliga, osmakliga och vidriga bara för att det inte tillhör vår norm?  Det om något är ganska äckligt och urk.
  • loves to
    Obestämd nja har läst i nån tidning för länge sedan om att det finns en del både män och kvinnor som tyckte att det är Ok med sex under mens men jag vet i tusen om jag skulle vilja ha någon där nere under min mensvecka. 
  • Anonym (J)

Min pojkvän brukar slicka mig när jag har mens, varken jag eller han har något emot det så länge det är nyduschat. Han brukar hålla sig runt klitoris och skulle det råka hamna blod i hans ansikte eller mun så vore det väl inte hela världen. I så fall hade han ju inte valt att slicka mig från första början, men vet ju vad man ger sig in på, om jag säger så.

• OnlyOne

En kompis till mig berättade att hennes man slickade henne även när hon hade mens.
    Då slickade han hennes klitoris och där finns det inget blod då det rinner neråt. Han var inte inne i hålet så att säga...

Själv tycker jag det är ohygieniskt men om ni gillar det så är det väl inget problem. Finns ju folk till allt...

• Anonym (Nyfiken)
    Anton Chigurh skrev 2012-05-01 00:24:48 följande:
    Nää, TS, finns ingen anledning till att du skulle outa dig själv här, vik dig för helvete inte för en hoper dönickar som tycker dom är så mycket bättre än alla andra. Dylika puckon får du alltid stå ut med om du har lite grann kontroversiella åsikter, bara stå på dig och skit i packet.

Nä det har du faktiskt rätt i. :) Men blir bara så trött på att det aldrig kan startas någon tråd på det här forumet utan att det ska skrikas troll. 
  • Helpful
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-04-30 16:35:22 följande:
    Haha vad fördomsfullt :) blir bara full i skratt :)
    Sa bara vad jag känner (oavsett om tankesättet går att bota eller inte).
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-05-01 00:12:11 följande:
    Ok har då aldrig sett detta och min sambo fick då inte några klumpar i ansiktet när han gav mig oralsex iaf :)

Jag hade inte heller det då jag käkade p-piller, nu har jag kopparspiral. Vet inte om kanske hormoner gör att det inte blir lika mycket "gojs" med hormoner..

Men jo, jag har allt möjligt konstigt som kommer ut, roligast är det när man kissar och känner hur en klump är på väg, och sen hur ett litet plums...he he he, bon apetit!!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-05-02 14:50:19 följande:

Jag hade inte heller det då jag käkade p-piller, nu har jag kopparspiral. Vet inte om kanske hormoner gör att det inte blir lika mycket "gojs" med hormoner..

Men jo, jag har allt möjligt konstigt som kommer ut, roligast är det när man kissar och känner hur en klump är på väg, och sen hur ett litet plums...he he he, bon apetit!!

Eh skojar du? Enda gången då jag har fått sådana klumpar att det "plumsar" i toalettstolen är när jag fick missfall. Om jag har klumpar så är det inte så mycket att det plumsar och så :S Kanske är något fel på mig när alla andra verkar ha det.. hm
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-05-02 14:50:19 följande:

Tar inte p-piller heller men minipiller. Dock innan jag gjorde det, har jag inte heller något minne av klumpar :S
  • Anonym
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-05-02 14:54:08 följande:
    Tar inte p-piller heller men minipiller. Dock innan jag gjorde det, har jag inte heller något minne av klumpar :S
    Nä, där ser man hur olika det kan vara. mensklumpar eller ej, för min del avstår jag när jag har min iaf.! Cool
  • Anonym (La)

Kan tycka om en kille vill att en tjej ska ta utlösningen i munnen och svälja det kan han gott och väl utföra oralsex på henne när hon har mens. Ser ingen skillnad på det

• Anonym (E)
    Anonym (La) skrev 2025-06-11 12:41:16 följande:

Kan tycka om en kille vill att en tjej ska ta utlösningen i munnen och svälja det kan han gott och väl utföra oralsex på henne när hon har mens. Ser ingen skillnad på det

13 år senare....
Svar på tråden Mens - bli slickad