• perla2010

Mamma snopp

Oh kom just på vad Perla sa för skoj när jag hämtat henne på dagis och vi låg i sängen och läste bok. Helt ut i det blå kom det;

Mamma snopp och pekade på mitt underliv. Nej sa jag, mamma har en slida. Perla snopp sa Perla. Nej Perla har en slida, pappa har en snopp.
    Då ler hon och säger köpa! =))))

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-31 14:10
    Seriöst, snälla ni som har en massa klagomål/åsikter om huruvida min dotter vet vilket kön hon har eller hur vi tvättar henne, gör en egen tråd.

Startade denna tråd som en kul grej, inget annat.

Ni som är ute efter bråk eller diskussioner, vänd er någon annanstans.

Ni som har kul saker att dela med er om era barn, hjärtligt välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-31 15:57
    Såja, jag ger upp! Kan man ta bort en tråd man skapat?
  • Svar på tråden Mamma snopp
  • perla2010
    Underbar skrev 2012-06-01 20:12:17 följande:
    Det där tjafset om vem som använde personangrepp eller ej.
    Hehehe ok. Ja vilken tråd det blev!
  • Underbar
    perla2010 skrev 2012-06-01 22:20:29 följande:
    Hehehe ok. Ja vilken tråd det blev!
    Haha japp .
  • perla2010
    Underbar skrev 2012-06-01 22:24:49 följande:
    Haha japp .
    De verkar som de flesta ser en ny tråd som ett ställe att "bråka" på. Men när man lägger upp en tråd där det kan "bråkas" inte katten är det någon som nappar då!
  • Underbar
    perla2010 skrev 2012-06-01 22:28:04 följande:
    De verkar som de flesta ser en ny tråd som ett ställe att "bråka" på. Men när man lägger upp en tråd där det kan "bråkas" inte katten är det någon som nappar då!
    Haha nej det är konstigt det där.
  • Vadhänder
    Underbar skrev 2012-06-02 17:58:08 följande:
    Det är antingen la lola som anmält ditt inlägg eller någon annan för att en moderator ska ta bort det.
    Den här tråden är nog inte speciellt uppmärksammad av fl:s moderatorer skulle jag tro. 

Hahaha eller hur, orka anmäla ett inte alls fientligt inlägg bara en tillrättavisning.
    Eller hur, moderatorerna borde nog ta sig en titt över hur resterande delen av tråden ser ut från en viss fröken Glad
  • Litet My

Kul tråd, minns när sonen var 2-3 år och vi pratade om att killar hade snopp men inte tjejer, han trodde inte alls på det ytan var säker på att sambon stulit min snopp samt letade storgråtandes under sängen efter den borttappade snoppen.

• Underbar
    Vadhänder skrev 2012-06-03 09:38:06 följande:
    Hahaha eller hur, orka anmäla ett inte alls fientligt inlägg bara en tillrättavisning.
    Eller hur, moderatorerna borde nog ta sig en titt över hur resterande delen av tråden ser ut från en viss fröken Glad
  • YokohamaNr2
    Litet My skrev 2012-06-03 10:30:09 följande:
    Kul tråd, minns när sonen var 2-3 år och vi pratade om att killar hade snopp men inte tjejer, han trodde inte alls på det ytan var säker på att sambon stulit min snopp samt letade storgråtandes under sängen efter den borttappade snoppen.
    Min son trodde inte heller på mig barn i den åldern ser ju snoppar mkt mer än snippor, mammor sitter ju ofta och kissar medan pappor står och då är det ju lättare att se att de har en konstig grej som sticker ut medan mammors snippor är ju ofta gömda bakom hår dessutom
Svar på tråden Mamma snopp