sandro87 skrev 2012-08-29 20:17:32 följande:
Nej, å det sa han flertalet gr under vårt förhållande, då vi redan hade barn. Jag har sörjt för att barnen inte kommer få vara med sin pappa så mycket, en pappa som inte bryr sig... känns så jävla orättvist. Dom har dock en fantastisk mormor, morbror och några till i min släkt som dom träffar ofta och har stark anknytning till, är så tacksam för det =)
Jag verkligen hatar dessa känslor!!! Jag mår illa för allt jag känner... blää, men så småningom går det nog över. Jag hoppas jag träffar en vettig och kärleksfull man i framtiden, en bra manlig förebild för mina barn, den tiden kommer =)
Ja, jag förstår det! Fast det är ju rätt många som tar hand om sina barn ensamma ;) Men nu har du pappan med i bilden, alltså ni är ett par =) kanske en liten för privat fråga, men hur känner du för det med att din pojkvän/son pappa sitter i fängelse? Får ni träffa honom,besöka ? =)
Ja det är jätte bra att dom har familj runt sig som bryr sig och jag hoppas barnen får en stark fader figur av någon i familjen iaf, det kan behövas.
joo det är väldigt många som tar hand om barnen själva och har gjort det väldigt bra jobb, men för mig känns det inte som att det skulle räcka för barnet att det är nåt barnet skulle sakna i framtiden. haha mammor är nog inte så roliga att umgås med för 13 åriga pojkar precis :P
jaa det kommer du naturligtvis göra, du måste bara vara kräsen! oftas ibörjan väljer man någon bara för närhetens skull sen märker man att det var helt fel. men din prins kommer nog snart :D
nja han är inte så mycket i bilden, pratar i telefon med honom varje dag i 10 min ungefär. han har nu suttit i 1,5 år redan och träffar honom 1 gång i veckan och vi får ha en lägenhet på anstalten för oss själva en dag i månaden så det är ju bra. men hemma känns det ju väldigt ensamt, eftersom jag behöver ju också närhet och bekräftelse, det är som att vara nunna, singel och 0 kontakt med andra killar. väntan är nog det allra jobbigast :S