• amandaa

    Någon mer, insemination januari/februari 2013

    Hej!
    Ja, som rubriken lyder.. är det någon mer som ska göra inseminering nu i Januari/februari som vill följas åt? Jag ska börja med hormonsimulering i nästa vecka! Skulle vara roligt om någon mer vill dela tankar under resan :)
     

  • Svar på tråden Någon mer, insemination januari/februari 2013
  • Adina15
    Cassidy skrev 2013-03-20 10:24:51 följande:
    Håller tummarna! En timme kvar till inseminationen nu!
    ssssspännande!!!!
  • PatKay83
    Cassidy skrev 2013-03-20 10:24:51 följande:
    Håller tummarna! En timme kvar till inseminationen nu!

    Gick det bra? Måste man förresten ligga med benen i luften när det är gjort?
  • Cassidy

    Ja, det gör ju lite ont, men visst gick det bra =) De verkade dock ha glömt bort mej, för när jag sa till, 40 min efter bokad tid så fick de väldigt bråttom och sedan gick det fort! Och på Sahlgrenska iaf får man ligga kvar i gynstolen med en filt i 15-20 min!

  • Cassidy

    Jag har tagit mina innan jag lagt mej. Ca kl 22-23 på kvällen! Har bara fått info om att jag ska ta dem ungefär samma tid.

  • Cassidy

    Jag behövde inte ha med mej den dit... Men efter VUL, om det ser bra ut, så vill de säkert visa hur du ska göra! Mej visade de dock med en attrapp.

  • Cassidy

    Och visst är det lite motigt att sticka en nål in i sig själv! Det är man ju inte van vid. Den här omgången har jag inte mått alls lika illa av Ovitrelle'n, men däremot har jag varit löjligt trött efter de andra medicinerna. Hur mår du nu?

  • PatKay83

    Jag mår än så länge som vanligt, förutom att magen bubblar. Stackars mina kollegor om jag börjar fisa loss helt plötsligtTyst LÄngtar till imorgon för att se vad de har att säga.

Svar på tråden Någon mer, insemination januari/februari 2013