• Anonym (Kåt tjej)

    Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?

    Är tjej och undrar vilken typ av porr du helst vill se?
    Vad tittar du mest på?
    Vad tänder dig mest?

    Kom igen och berätta!!
    Vill ha lite krydda till mina fantasier.       

  • Svar på tråden Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?
  • Lejon10

    Jag gillar dexuama hon är så läcker o sexig

    Denna mogna kvinna

    Men är allätare av porr

  • Cuckboi

    Det blir mycket med cuckolding, så hett när en stor svart kuk sprutar i henne och cucken kryper fram och slickar båda rena från sperma.

    Gillar även videos där kvinnor förnedrar män och klär ut dom till tjejer för att sedan ta dom hårt med stora strapons

  • Anonym (J)

    Nu är jag förvisso tjej men svarar ändå om det är ok. Jag gillar port och när jag kollar så är det främst lesbiskt och gangbang, gärna stora svarta kukar. Är det män med så är det bbc som gäller

  • prospicientia

    Det beror på vilket humör jag är på. Italienskt klassiskt och sen söker jag ju på vilka ingredienser jag är ute efter - cum on belly t.ex.  Men det är mest hemmagjort och det vanligaste är att titta på tjejer som onanerar och kommer - ofta när de blir slickade också.

  • Anonym (Goffy)

    Mina favoriter är Riley Nixon och Sophie Evans.
    Jag vill se avsugningar, hur dom blir tagna bakifrån, och blir sprutade i ansiktet.

  • Anonym (Drar sig ur)

    Gillar porr där mannen drar dig ur fittan och sprutar ner tjejen på magen eller rumpan. Mycket sperma som pumpar ut är de bästa scenerna. Är man 60+

  • Miss Sunny
    Lione81 skrev 2018-06-21 07:22:04 följande:

    Swingers, beach, mature

    Jag tänder bara på kvinnor mellan 50-65. Så blir mkt äldre kvinnor på filmerna jag ser på nätet. Önskar mig en KK runt 55år. Kvinnor i den åldern är bäst på att knulla


    Jag Tackar  ;) :)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag gillar porr där tjejer stönar porrigt.
    För det gör inte tjejer irl.

  • Nipus81
    Vad tittar du mest på?
    Vad tänder dig mest?

    Kollar nästan uteslutande på trekanter eller hotwife-porr där jag fantiserar att kvinnan i filmen är min tjej. Hur hon ligger med någon annan och jag kollar på.

    Ser inte så mycket filmer utan är mer inne på Sharesome och kolla är på bilder och korta klipp. För att ge en inblick så sök på Google hotwife captions och kolla på de bilder som kommer fram så har du typ vad jag kollar på och går igång på just nu. Skäms
  • Lydig man

    Femdom, ageplay. 40+ är det jag tittar mest på, för stt
    det tänder mig mest. 

  • Nicke989

    Mogna kvinnor, mycket fokus på deras bröst, som givetvis ska vara naturliga. Gärna lesbiskt. Fisting och riktigt stora dildos.

  • Anonym (Gustav)

    Jag är vanlig hetro men i hemlighet tittar jag mycket på filmer där mannens kön är i centrum. Killar som gör cam är väldigt upphetsande.

  • Anonym (Man 70 år)

    Är lite av en allätare men kvinnor som masturberar får mig en extra kick. Även män som runkar är skönt att se, gärna höra stönet när dom kommer.


    Men oftast tittar jag på det mesta som får lillen att stäcka på sig.

Svar på tråden Killar: Vad för slags porr gillar du bäst?