Bf Malmö oktober 2014
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Någon mer än mig som har bf i malmö i oktober 2014?
Halloj,
Mitt första inlägg här och kanske behöver jag lite vägledning! Har alla i denna tråd flyttat över till någon fb-grupp? Om man i så fall gärna vill ha kontakt med andra blivande mammor i Malmö Bf oktober får man då starta en ny tråd eller möjligtvis joina på Facebook? Jag bor i Slottstaden och väntar mitt andra barn. det skulle vara kul att träffa lite andra mammor i området, vintern kommer att gå så mycket snabbare med trevligt sällskap!
Hej på er,
jag bor vid Folkets park och väntar mitt första barn. Han är beräknad i början av november. Vi har vår barnmorska på familjens hus. Jag tycker att det fungerar bra, men väntan är lång och jag vill bara att tiden ska gå just nu så jag får träffa min bebis någon gång. Själv är jag 29 år och om bebisen håller tiden någorlunda kommer jag precis ha hunnit fylla 30 innan han kommer.
Hej! Jag bor också i Slottsstaden och väntar vårt första i nov. Känner inte så många här i stan så det hade varit kul och träffa nån annan morsa :) Hur gammal är du? Jag är 33.
Jag tror att denna tråden inte är aktiv längre men vi kan ju sparka igång den igen? :)
Hej!
Skönt att du tycker att det går snabbt, tycker mest att tiden segar sig... Tråkigt att höra att du har haft komplikationer. Har det blivit bättre?
Jag funderar faktiskt på att ringa och byta nästa vecka. Får försöka skita i att jag tycker att det är pinsamt. Man är väl svensk och vill inte vara till besvär...
Finns det en öppna förskolan på Fridhem? Det visste jag inte, vart ligger den? Vid torget? Och jag 83 dagar kvar. Det går så sakta! :)
Tror vi är rätt klara, har t o m fått hem 2 paket blöjor av min mamma. Det gäller att vara ute i god tid! ;)
Håller dock på att fixa i lgh, måla om å sånt, så man kan inte riktigt packa upp och boa in sig än.
Jag har börjat få lite smärtsamma sammandragningar de sista dagarna nu. Har haft sammandragningar som inte gjort ont i ca 4 v, men tycker att de känns mer nu. Är det någon av er som känner igen det?
Måste bara fråga inte för det spelar till nu dör välkommen e man inte ,
Varför e visa välkomna men inte andra ?!
Skumt och taskigt ,
Jag klarar mig men tycker d känna makt konstigt
Puff puff!
Hur går det för er tjejer? :)
Hej hej, tillhör den "gamla" delen av tråden så att säga. Har BF på lördag men lugna bananer där inne.
Hej hej, tillhör den "gamla" delen av tråden så att säga. Har BF på lördag men lugna bananer där inne.