• Hobbyarkitekt

Ian eller Emil?

Vilket av dessa namn är bäst helt enkelt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ian eller Emil?
  • Anonym (mynona)
    fluu skrev 2014-08-10 17:38:12 följande:
    Alltså.... givetvis är det helt okej att gilla båda namnen bäst, men varför ska vi enas om något som de flesta uppenbarligen inte håller med om?
    Om folk fattar att de har fel kan de ju ändra sig eller hur min vän?
  • Anonym (Ians mamma)
    fluu skrev 2014-08-10 17:38:12 följande:
    Alltså.... givetvis är det helt okej att gilla båda namnen bäst, men varför ska vi enas om något som de flesta uppenbarligen inte håller med om?
    Anonym (mynona) skrev 2014-08-10 17:41:38 följande:
    Eller hur! Solklart fall om okunskap!

• fluu

Jaghiooparhögt: Du förstår vad jag menar? ;)

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu
    Anonym (mynona) skrev 2014-08-10 17:41:38 följande:
    Varför så desperat om att försvara ett namn? Det börjar bli ganska patetiskt nu. Och nej, jag talar inte om namnet i sig.
  • Anonym (mynona)
    fluu skrev 2014-08-10 17:45:56 följande:
    Varför så desperat om att försvara ett namn? Det börjar bli ganska patetiskt nu. Och nej, jag talar inte om namnet i sig.
    Menar du att jag skulle vara jaghopparhögt? då har du fel, lägg av med såna anklagelser om det är det du menar. Vadå desperat? det är ju en diskussionstråd om två namn, och jag råkar gilla namnet Ian, om du inte vill diskutera det mer så kan du ju sluta, eller hur? annars är det du som är patetisk.
  • Anonym (Ians mamma)

Folk är sjukt fyrkantiga och har bristande fantasi. Undra om de har problem med sociala relationer i verkligheten också?

• fluu
    Anonym (mynona) skrev 2014-08-10 17:51:42 följande:
    Menar du att jag skulle vara jaghopparhögt? då har du fel, lägg av med såna anklagelser om det är det du menar. Vadå desperat? det är ju en diskussionstråd om två namn, och jag råkar gilla namnet Ian, om du inte vill diskutera det mer så kan du ju sluta, eller hur? annars är det du som är patetisk.
    Nej, verkligen inte. Min hälsning till Jaghopparhögt var bara en liten blinkning till en grej vi pratade om igår.

Klart att det är okej och bra att du gillar namnet Ian, men varför utgår du i princip från att alla andra gör det också och påstår de sig inte göra det så led de av tillfällig sinnesförvirring när de röstade.
    Så varför ska vi alla enas om att Ian är det finaste namnet när alla inte tycker så?
  • fluu
    Anonym (Ians mamma) skrev 2014-08-10 17:53:21 följande:
    Folk är sjukt fyrkantiga och har bristande fantasi. Undra om de har problem med sociala relationer i verkligheten också?
    För att de inte gillar Ian över Emil? Okej...
  • Anonym (Ians mamma)
    fluu skrev 2014-08-10 18:08:05 följande:
    Nej, verkligen inte. Min hälsning till Jaghopparhögt var bara en liten blinkning till en grej vi pratade om igår.

Klart att det är okej och bra att du gillar namnet Ian, men varför utgår du i princip från att alla andra gör det också och påstår de sig inte göra det så led de av tillfällig sinnesförvirring när de röstade.
    Så varför ska vi alla enas om att Ian är det finaste namnet när alla inte tycker så?
    jag är chockad över allvaret. du är ju totalt humorbefriad!
  • fluu
    Anonym (Ians mamma) skrev 2014-08-10 18:13:05 följande:
    jag är chockad över allvaret. du är ju totalt humorbefriad!
    Nej, jag är inte humorbefriad. Men jag tycker att argument är ännu roligare.
  • Anonym (mynona)
    fluu skrev 2014-08-10 18:18:14 följande:
    Nej, jag är inte humorbefriad. Men jag tycker att argument är ännu roligare.
    Tror du själv på det du skriver?
  • Anonym (mynona)
    fluu skrev 2014-08-08 17:40:39 följande:

Och jo, det är många. Vad du än vill tro.

Nu har jag hört mig för en hel del. Och du har fel. :) Skönt att få det bekräftat.
Svar på tråden Ian eller Emil?