• Anonym (Lisa)

Dags att omhänderta barnen!

På mina barns skola finns det några föräldrar som inte har vaccinerat sina barn, som avstår från de vaccin som rekommenderas för alla barn. Jag tycker det är orimligt att dessa vaccin ska vara valfria! Dels utsätter de sina egna oskyldiga barn för livsfara och dels innebär det livsfara för alla de som av olika skäl inte bör vaccinera sig (t.ex. andra allvarliga sjukdomar).

Är det inte dags att samhället agerar?? Omhänderta barnen och åtala föräldrarna för vanvård!!

• Svar på tråden Dags att omhänderta barnen!
  • GhostAccount
    Tezziz81 skrev 2015-01-10 23:59:43 följande:

Är du medveten om vaccinens baksida? Du vet väl om att läkemedelsföretagen betalar läkarnas utbildning? Samt att läkemedelsindustrin har ett enda mål, nämligen öka sina vinster varje år!!!

Korruption på hög nivå! Mina barn är inte alls vaccinerade, de har inte ens fått den tramsiga K-vitamin sprutan vid förlossningen och guess what?

Jag kan räkna alla mina barns små förkylning på händerna.. Vill passa på att varna för vaccinet mot livmodercansern, det vaccin is a big nono. Så många som dött och så många som skadas så pass att har inget drägligt liv längre

Tänk er för. 2 ggr minst
    Har dom som vaccinerat sig i förebyggande syfte (om jag har förstått det rätt från det du skriver) för livmodercancer alltså gått och dött? Pga vaccinet eller sjukdomen i sig?

Det var som fan, om det stämmer.
  • Anonym (+++)
    Fnorpan skrev 2015-01-12 17:18:55 följande:

Måtte hi håle ta alla som vill införa tvångsvaccinering. Prova att leva med en vaccinskadad dotter ett par månader så ska ni se att ni ändrar åsikt illa kvickt. Prova att se ditt barn förändras inför dina ögon men ingen lyssnar. Prova att sitta och vaka över varje andetag och behöva skaka liv i ditt barn. Att skrika på hjälp men ingen lyssnar.

Det tog mig 1 helt år innan jag fick rätt mot alla myndigheter ang mina dotters vaccinskador!!!

Tvi fan för er som vill införa tvång!!!

vårt barn fick också skador efter vaccinet som man ger vid 18månader! 
    Tror många skulle tänka (hoppas jag iaf) annorlunda om dom själva va drabbade. Men nåt som inte hänt dom, finns ju inte... tyvärr..
  • medicin

för sista gången,sosialstyrelsen mm svenska instanser är INTE o-partiska,ingen skillnad om ni pratar om aluminium eller vacciner.riktvärden mm,dom kollar en tabell dom fått fr något ställe o säger OK det ser väl bra ut,det kör vi på...

kolla på youtube: Bill gates admits vaccines are used for human depopulation...

Och det finns mera liknande...

Hej då alla med skygglappar,jag avslutar för denna gång :)

• MsFry

Så det hela är en konspiration på global statlig nivå?

En konspiration som går ut på att genom att hålla potentiellt dödliga sjukdommar under kontroll minska befolkningsökningen?

Låter ju logiskt, tack för att ni tagit bort mina skygglappar, jag har sett ljuset!

• Tow2Mater
    Tezziz81 skrev 2015-01-10 23:59:43 följande:

Mina barn är inte alls vaccinerade, de har inte ens fått den tramsiga K-vitamin sprutan vid förlossningen och guess what?

Jag kan räkna alla mina barns små förkylning på händerna..

Och vilket samband har det? Min har inte heller varit skjuk särskilt mycket alls, och han har blivit vaccinerad. Och han äter ganska mycket godis, det måste nog vara sockret som håller honom frisk ;)
  • medicin

newsvoice.se/2015/01/12/svensk-lakare-det-satsas-mer-pengar-pa-att-muta-lakare-an-pa-forskning

Fri sprit, mat och resa med flott hotell är betalt med ett enda recept på blodtrycksmedicin. Detta bara för att klargöra min bindning och mina synder. Jag är inte unik, alla läkare, speciellt hjärtläkare har mutats hårt genom åren, liksom psykiaterkåren.?

www.lakemedelsvarlden.se/nyheter/industrin-betalar-hela-l%C3%A4kemedelsverket-3197

I Sverige kommer över 95 procent av Läkemedelsverkets intäkter från industrins ansöknings- och årsavgifter.

Bara som småa exempel på det ni litar så blint på...

• medicin

msfry

Du har ännu inte fattat,minska befolkningen genom alla onödiga ämnen som läggs i vaccinerna,som gör folk sterila,kroniska sjukdomar. Hur många autismpatienter tror du skaffar barn? Vet du varifrån aids kom? Hur det testades i 7? städer i usa för att se hur det sprids bland homosexuella.Samma städer har ännu idag högsta % aidspatienter. Massterilisation av afrikas,philipinsk befolkning.

Vet du vad geoenginering är? Haarp i sverige,för att spruta aluminium fr flygplan så att människorna andas det,grödorna slutar växa (endast gmo växer efter x antal år) och ändra på vädret,big busines att köpa och sälja aktier vid naturkatastrofer. Läs om hur humlorna försvinner.

kolla 2 filmet på youtube.

Mercury autism and the global vaccine agenda

Där förklaras hur läkemedelsbolagen fungerar

geoenginering and the colapse of earth 2014

Där förklaras vad haarp i skåne egentligen används till.

• Tow2Mater
    medicin skrev 2015-01-14 00:54:11 följande:

msfry

Du har ännu inte fattat,minska befolkningen genom alla onödiga ämnen som läggs i vaccinerna

bla bla bla bla

Vi har atombomber och annat som är mycket effektivare och billigare. För att inte tala om alla islamiska terrorister som gärna gör smutsjobbet. De är säkert sponsrade av världens styrande som vill minska befolkningen! Betydligt effektivare sätt alltså än dem du anger. Och ju fler svenskar som snart kan tas livet av, ju fler invandrare kan importeras! Det måste ju vara målet och hela syftet eller hur?
  • medicin

hur dum får man vara? atombomber o muslimer,du e ju skrattretande dum hahaahaa

• Anonym (Usch)
    GhostAccount skrev 2015-01-13 07:58:11 följande:

Har dom som vaccinerat sig i förebyggande syfte (om jag har förstått det rätt från det du skriver) för livmodercancer alltså gått och dött? Pga vaccinet eller sjukdomen i sig?

Det var som fan, om det stämmer.

Nej det stämmer inte.
  • Anonym (Usch)
    medicin skrev 2015-01-14 15:20:53 följande:

hur dum får man vara? atombomber o muslimer,du e ju skrattretande dum hahaahaa

Är du läkare?
  • medicin

I Läkemedelsboken 2014, som ges ut gratis av Läkemedelsverket till svensk sjukvårdspersonal med förskrivningsrätt, bekräftas till stor del vad vaccinkritiker alltid har sagt om vacciner, att det saknas hållbart stöd i forskningen för att vacciner fungerar

vaccin.me/

• medicin

Något som är viktigt för alla föräldrar att känna till är att Läkemedelsboken 2014, som ges ut gratis av Läkemedelsverket till all svensk sjukvårdspersonal med förskrivningsrätt, till stor del bekräftas vad vaccinkritiker alltid har sagt om vacciner, att det saknas hållbart stöd i forskningen för att vacciner fungerar.

Det som uttrycks i nedanstående utdrag ur Läkemedelsboken, fast än med lite fler ord, är i princip att det saknas hållbart stöd för att äldre vacciner, som tex poliovaccinet, fungerar, men att man inte kan göra nya bättre studier eftersom det vore oetiskt. Ett cirkelargument som innebär att användningen av dessa vacciner ska fortsätta trots att ingen egentligen vet om de fungerar.

"?Gamla? vacciner omfattas inte av SBU-rapporten 1 därför att kriterierna för modern evidensbaserad medicin inte går att tillämpa på vacciner som togs fram i början av förra seklet och som idag ges till i stort sett alla barn. Enligt principerna för evidensbaserad medicin räknas i allmänhet endast väl genomförda, randomiserade, kontrollerade prövningar ha högt evidensvärde, och sådana saknas för dessa vacciner. Att det finns övertygande dokumentation av sjukdomsförekomst före och efter införandet av allmän vaccination hjälper inte eftersom sådana analyser räknas som kohortstudier med historiska kontroller, vilket är en studietyp som har lågt evidensvärde.

En systematisk litteraturutvärdering av t ex poliovaccin skulle alltså ge låg evidensgrad för vaccinets skyddseffekt, samtidigt som det vore oetiskt att kräva nya moderna studier. Att idag genomföra en randomiserad, kontrollerad prövning av poliovaccin skulle t ex innebära att man först undanhåller stora barngrupper från vaccination och sedan utsätter dem för poliosmitta, för att kunna jämföra vaccinerade och ovaccinerade."

www.lakemedelsboken.se/c1c_ped_vaccbarnundom_2013fm10.html

Det Läkemedelsverket indirekt säger, i detta ovanstående textutdrag och i allt annat de skriver om vacciner i Läkemedelsboken 2014, är att nyare vacciner är effektiva och säkra eftersom de är utvärderade enligt kriterierna för modern evidensbaserad medicin. Stämmer då detta om att nyare vacciner är effektiva och säkra? Nej, det gör det inte, eftersom det skulle behövas moderna kliniska studier med ovaccinerade kontrollgrupper för att säkert kunna säga att vacciner är effektiva och säkra, vilket enligt Läkemedelsverket är oetiskt och därför kommer sådana studier aldrig göras.

En annan viktig sak att känna till är att en immunolog nyligen erkände att vaccinationer före 12 månaders ålder är helt värdelösa och att deras enda syfte är att vänja föräldrarna så att de får in sina barn ordentligt i sjukvårdssystemet.

De flesta vaccinkritiker vet nog redan om eller känner på sig att farorna med vacciner med råge överväger fördelarna, om det nu ens finns några fördelar vill säga, men det är ändå ovanligt att man hör så uppenbara erkännanden som detta, som denne immunolog och vaccinförespråkare nyligen uppgav vid en konferens för sjukvårdspersonal.

Det chockerande ärliga erkännandets exakta citat går att lyssna på här i denna ljudfil, att läsa här i denna artikel av Paul Joseph Watson från Infowars eller att lyssna på i nedanstående filmklipp.

gaetacommunications.com/site/wp-content/uploads/2011/10/NWNPC-Excerpt-3-2-4-6-month-visits-just-to-train-parents-edit-7-11.mp3

www.prisonplanet.com/immunologist-admits-babies-only-vaccinated-to-train-parents.html

Som naturopaten Dave Mihalovic poängterar, ?Spädbarn är under sitt första år främst beroende beroende av allmän, icke-specifik immunitet, innefattande (förhoppningsvis) antikroppar från bröstmjölk, för att skydda deras unga kroppar från infektioner. Vacciner är inte bara ineffektiva under det första året av livet, utan de kan orsaka skada genom synergistisk toxisitet och ett tillstånd av överbelastning av immunförsvaret".

Den som vill läsa en mycket mer ingående förklaring till varför barn före 12 månaders ålder inte kan svara på vacciner på det sätt som är den teoretiska tanken med vacciner rekommenderas att läsa hela Dave Mihalovic's text på PreventDisease.com.

preventdisease.com/news/14/111014_Pro-Vaccine-Immunologist-Admits-No-Scientific-Merit-For-Vaccinating-Infants.shtml&utm_campaign=110914&utm_medium=email

Att ge barn före ett års ålder så många olika vacciner vid så många olika tillfällen, som i Sverige vid 3 och 5 månaders ålder och i USA vid 2, 4 och 6 månaders ålder, när det bevisligen inte har någon som helst positiv effekt, utan att enda syftet är att "skola in" föräldrarna och vänja dem vid sjukvårdssystemet, är extremt cyniskt med tanke på att det finns studier som visar att antalet vacciner före ett års ålder i 34 olika länder har ett tydligt samband med spädbarnsdödligheten. Tanken är sålunda att det är viktigare att få in barnen (och föräldrarna) i sjukvårdssystemet, så att man kan tjäna pengar på dem, eftersom det tydligen är så att av de barn som inte tas till sjukvårdskontrollerna de första månaderna i livet så är det färre av dem som fortsätter att komma senare i livet, än att tänka på barnens liv och hälsa. Att det är på detta sätt är en väldigt nedslående insikt!

www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3170075/

Vaccinationer och evidens - Vaccination av barn och ungdomar | Läkemedelsboken

lakemedelsboken.se

• jeanette02
    medicin skrev 2015-01-15 00:39:27 följande:

I Läkemedelsboken 2014, som ges ut gratis av Läkemedelsverket till svensk sjukvårdspersonal med förskrivningsrätt, bekräftas till stor del vad vaccinkritiker alltid har sagt om vacciner, att det saknas hållbart stöd i forskningen för att vacciner fungerar

vaccin.me/

Läs du Läkemedelsboken från pärm till pärm istället för att komma med löstyckta texter som du sedan tolkar om och drar egna slutsatser. Så arbetar även siten vaccin.me.

Har själv boken hemma och där står inte det som du tolkar det till.
Svar på tråden Dags att omhänderta barnen!