vi på 30 +
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Hej alla!
Tänkte starta en tråd för oss från 30 år och uppåt som försöker för plusset denna månad...
Skulle vara kul å peppa varandra... Häng på vetja
Har fått en liten ljusrosa blödning, kan de va nidblödning? Har inte någon värk i magen...
Kan de va nidblödning??
Tack! Hur går det för dig då??
Ja, det kan ju va som du säger.. Att det bara är en blödning tidigt... Får hoppas att inte mensen kommer bara..
Håller alla tummar som går för dig... Hoppas att din tid kommer oxå med en liten bebisbilder magen.. Kramar
Hej!
Får jag hänga med er? :) Är 32 år och vi har just börjat försöka på en 3:a. Har 2 söner som är 5 och 7. Inväntar just nu bim som är om 6 dagar. Imorse fick jag för mig att ta ett cb digital med veckoindikator som visade "inte gravid". Känner mig jätte deppad just nu! De 2 första blev till på första försöket men är nu orolig för att åldern också ska försvåra våra möjligheter...
Hej!
Får jag hänga med er? :) Är 32 år och vi har just börjat försöka på en 3:a. Har 2 söner som är 5 och 7. Inväntar just nu bim som är om 6 dagar. Imorse fick jag för mig att ta ett cb digital med veckoindikator som visade "inte gravid". Känner mig jätte deppad just nu! De 2 första blev till på första försöket men är nu orolig för att åldern också ska försvåra våra möjligheter...
Tyvärr så kom mensen.... Får bli nya tag efter denna mens
Inget plus blev det, mensen kom idag. Nu blir det ivf denna månad för oss och känner mig positiv :)
Hej är oxå 30+.
Vi skall väl börja försöka i oktober, tog ut spiralen i juli. Vill bara få kroppen att fungera som den skall innan ???????? men tror inte den kommit igång, tog ägglossningstest förra månaden, tror dock jag var för sen för det visa inget. Denna månaden tog jag ett billigt och fick pos 23/8, köpte dagen efter cb dubbeltest, fick en tom ring tre dagar, sen fick jag blinkande gubbar 7 dagar i rad så nu ger jag upp, skall vad jag tror ha mens 10/9 så undrar isåfall om jag har två ägglossningstest, men det känns konstigt så nära beräknad mens.. Nån som vart med om det??