• sjuttiofemman

Var Ikea-dådet invandringens fel?

Kort efter dådet på Ikea i Västerås skrev andre vice talman Björn Söder på Facebook att utan invandring hade det inte hänt.

Vad anser du, är det invandringens fel?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var Ikea-dådet invandringens fel?
  • Digestive
    Nerfherder skrev 2015-08-30 16:03:03 följande:

rappakalja människor

De som vill hantera problemen på ett annat vis än Nerfherder eller illegala flyktingar?
  • Nerfherder
    Digestive skrev 2015-08-30 17:08:37 följande:

De som vill hantera problemen på ett annat vis än Nerfherder eller illegala flyktingar?

mmm
  • Digestive
    Nerfherder skrev 2015-08-30 17:13:48 följande:

mmm

Gör illegala flyktingar något fel överhuvudtaget, enligt Nerfherder?
  • Nerfherder
    Digestive skrev 2015-08-30 17:20:06 följande:

Gör illegala flyktingar något fel överhuvudtaget, enligt Nerfherder?

Gäsp
  • todo nada
    Nerfherder skrev 2015-08-30 17:25:18 följande:

Gäsp

Digestive skrev 2015-08-30 17:37:41 följande:

Basha sverigedemokrater?

Kan inte ni ta detta på PM?
  • todo nada
    Nerfherder skrev 2015-08-30 18:08:33 följande:

nätack

Du tycker vi andra behöver ta del av när ni upprepar er utan att komma någon vart?
  • Nerfherder
    todo nada skrev 2015-08-30 18:13:27 följande:

Du tycker vi andra behöver ta del av när ni upprepar er utan att komma någon vart?

Det behöver du inte göra, det går även utmärkt att ignorera
  • Rutgers
    Nerfherder skrev 2015-08-30 18:16:09 följande:
    Det behöver du inte göra, det går även utmärkt att ignorera
    Hur gör man för att få bort alla dina inlägg då? Inte hört om någon "black-list".

• Nerfherder
    Rutgers skrev 2015-08-30 18:55:56 följande:

Hur gör man för att få bort alla dina inlägg då? Inte hört om någon "black-list".

Det finns en manuell, det kallas för att undvika att läsa Nerfherders inlägg. Scrolla vidare helt enkelt.
  • Nerfherder
    Digestive skrev 2015-08-30 21:36:57 följande:

Anmärker utsvävningar över fem gånger i sin egen tråd, när folk inte håller sig till topic. I stort sett dödar sin egen tråd in the name of "Respektera TS tack!"; www.familjeliv.se/forum/thread/75663979-opinionsundersokningar

Men när det gäller Nerfherders egna utsvävningar, då ska folk lugnt och försiktigt "Scrolla vidare helt enkelt.". Det ryts till och med ifrån vid tillsägelse och uppmaningar från övriga debattörer.

Bara så kul att se.  När folk verkligen lever som de predikar. 

gnäll gnäll gnäll har du inget bättre för dig?
  • oOOo  oOOo
    Rutgers skrev 2015-08-30 18:55:56 följande:

Inte för att jag tror att det är värt jobbet ganska lätt att ignorera helt på egen hand men som en kul grej kan du installera greasemonkey eller tampermonkey och bygga ditt eget userscript som filterar bort dynga
  • Nerfherder
    oOOo oOOo skrev 2015-08-31 08:28:33 följande:

Inte för att jag tror att det är värt jobbet ganska lätt att ignorera helt på egen hand men som en kul grej kan du installera greasemonkey eller tampermonkey och bygga ditt eget userscript som filterar bort dynga

Lat som jag är använder jag scrollfunktionen. Samma princip som när man tittar på TV och hittar ett program man inte gillar.
  • slirren
    Nerfherder skrev 2015-08-31 08:40:27 följande:
    Lat som jag är använder jag scrollfunktionen. Samma princip som när man tittar på TV och hittar ett program man inte gillar.
    Jag betvivlar inte alls att du är lat. Det brukar framgå ganska tydligt av den ansträngning du lagt ned på dina inlägg :)

• Nerfherder
    slirren skrev 2015-11-10 19:57:49 följande:

Jag betvivlar inte alls att du är lat. Det brukar framgå ganska tydligt av den ansträngning du lagt ned på dina inlägg :)

Jasså, håller du på fortfarande.
Svar på tråden Var Ikea-dådet invandringens fel?