FiaW skrev 2017-02-24 11:46:08 följande:
Hej! Ja, undrade lite var du blivit av, haha :)
Jag är i vecka 7 (6+3) nu. Men precis som du skriver kanske det ändras när man kommer på ultraljud. Jag ska på tidigt UL 9/3. Det kommer att va jättenervöst men förhoppningsvis ser det bra ut och då kanske man kan slappna av lite mer i alla fall :)
Vissa dagar mår jag mer illa, mest på förmiddagen/mitt på dagen. Ett par dagar har det varit ganska jobbigt.
Annars har jag ömma bröst, ökad hunger och lite molvärk. Vissa dagar känns det knappt som att jag är gravid men sen kommer det tillbaka igen.
Jag var väldigt törstig för ett tag sen. Drack massor av vatten och behövde knappt gå på toa, men det har försvunnit igen.
Då är du bara några dagar före mig, om jag räknat rätt. Är i v. 7 (6+0) idag, men räknar från dagen då mitt missfall började den 14 januari, vilket man skulle enligt barnmorskan. Jag har bokat en vul också, den 14/3. Är så jäkla rädd att de inte ska se ngt :o Tänk om pyret dör innan dess, eller är dött redan nu. Usch mår så illa av tanken
Jag mår inte så illa. Till och från tycker jag att jag mår lite illa men jag behöver inte kräkas och det är inte så farligt. Kanske bara inbillar mig. När kom ditt illamående? Jag är sååå trött också. Orkar typ ingenting... Brösten gör också ont, men det varierar i mängd från dag till dag. Har du lika ont hela tiden?