BF December 2017 Göteborg
Hej!
Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?
/Johanna
Hej!
Har vi några som har bf i december i Göteborgsområdet?
/Johanna
Hej vecka 13! Känns skönt att ha passerat denna milstolpe även om vi känt oss lugna sedan en vecka tillbaka när vi fick se den lille sprattla och vinka <3
Hej vecka 13! Känns skönt att ha passerat denna milstolpe även om vi känt oss lugna sedan en vecka tillbaka när vi fick se den lille sprattla och vinka <3
Nu kan jag börja slappna av. Blödde hela helgen efter sex i torsdags och var övertygad om att det gått åt skogen. Men på KUB i går fick vi se en livlig krabat och siffrorna var också lugnande. Är med i en forskningsstudie och lämnade därför prov för NIPT. Svar om två veckor. Är i vecka 13 och har redan en jättemage men nu tänker jag inte försöka dölja den längre.
Härligt att det verkar ha gått bra för er andra!
Nu kan jag börja slappna av. Blödde hela helgen efter sex i torsdags och var övertygad om att det gått åt skogen. Men på KUB i går fick vi se en livlig krabat och siffrorna var också lugnande. Är med i en forskningsstudie och lämnade därför prov för NIPT. Svar om två veckor. Är i vecka 13 och har redan en jättemage men nu tänker jag inte försöka dölja den längre.
Härligt att det verkar ha gått bra för er andra!
Glömde säga, men döljer inte magen längre heller, släppte fram den efter ul i fredags. Påbörjar v 14 i morgon och ska tänka positivt bara! Barnen blev överlyckliga, så skönt!
Glömde säga, men döljer inte magen längre heller, släppte fram den efter ul i fredags. Påbörjar v 14 i morgon och ska tänka positivt bara! Barnen blev överlyckliga, så skönt!
Vecka 14 idag! Jag tror att jag börjar få en liiten begynnande bebiskula. Kan inte längre dra in magen och den känns hårdare. Längtar såå tills det börjar synas ordentligt!
Vecka 14 idag! Jag tror att jag börjar få en liiten begynnande bebiskula. Kan inte längre dra in magen och den känns hårdare. Längtar såå tills det börjar synas ordentligt!
Hej!
Är 32 och väntar mitt första barn 26/12. Skall göra kub nästa onsdag. Såg hjärtat röra sig i v8. Så hoppas att allt fortfarande är bra med den lille!
Så mysigt! Min är gigantisk hahaha ser verkligen gravid ut, påbörjar v 15 i morgon märker att livmodern är högre upp nu då jag kan lägga dopplern en bra bit ovanför blygdbenet nu för att lyssna på bäbisen
Jo det är mysigt, är ju iaf ingen som tar miste på om jag är gravid eller tjock nu, så det är fördel på det sättet. Men rädd jag kommer vara enorm på slutet när den redan är så stor....
Jag är också gigantisk och funderar på hur stor man kommer bli egentligen... är i vecka 14. Ska berätta för rektor/min chef i morgon och känner mig helt skyldig, som att jag föder när som helst och inte sagt något, men det är ju ett halvår kvar... haha...