30+ och vill ha ett till barn?
Är du över 30 år och längtar efter ett till barn?
Jag vill ha ett tredje barn och är 32 år. Jag längtar som en tok. I oktober 2017 tänkte vi börja försöka!
Skriv gärna några rader om hur ni tänker :)
Är du över 30 år och längtar efter ett till barn?
Jag vill ha ett tredje barn och är 32 år. Jag längtar som en tok. I oktober 2017 tänkte vi börja försöka!
Skriv gärna några rader om hur ni tänker :)
Tack för att du frågar Deviant!!!
Jag är helt frisk nu!! Nu får vi skaffa barn!! Så nu kör vi :) hihi...
Men va roligt!! Grattis!! v.13. När har du beräknad förlossning då? Så spännande och så kul :)
Ja men jaaa! Grattis vad härligt! Bara att se till att ligga hela tiden nu då :D
Då kan jag med att skriva att jag är gravid och går in i vecka 13 idag. :)
Hej hej tjejer,
Är det ok om jag hoppar in här? Jag är 36 och har två barn sedan tidigare en som är 7år och en som är 5år. Vi har precis bestämt att det är dags att försöka med en trea <3 tog ut min kopparspiral igår och fick mens idag så första försöket är snart igång :)
Välkommen mammamia!!
En fråga till er! Har ni någon erfarenhet? Jag slutade med minipiller för drygt en vecka sedan. När jag var till gyn sa läkaren att jag inte hade haft någon ägglossning ännu.
Har ni lyckats blivit gravid ganska på en gång efter att ha slutat med p-piller/minipiller?
Välkommen mammamia!!
En fråga till er! Har ni någon erfarenhet? Jag slutade med minipiller för drygt en vecka sedan. När jag var till gyn sa läkaren att jag inte hade haft någon ägglossning ännu.
Har ni lyckats blivit gravid ganska på en gång efter att ha slutat med p-piller/minipiller?
Tack så mycket :) Va spännande allt det här är alltså.. haha..
Jag har köpt graviditetstest nu iaf.. köpte ett gäng billiga och tänkte ha dessa som en riktlinje.. och får jag ett positivt test framöver så köper jag ett lite dyrare :)
Välkommen mammamia!!
Är 33 och försöker bli gravid med första barnet. Har tidigare levt i en dålig relation därav inga barn än... har nu träffat en fantastisk man som jag vill bilda familj med. Så nu försöker vi bli gravida! har ni några bra tips att ge mig? vill bli gravid fort då jag känner att min ålder är emot mig... :(
Tack för att du frågar Deviant!!!
Jag är helt frisk nu!! Nu får vi skaffa barn!! Så nu kör vi :) hihi...
Så konstigt.. jag skulle haft mens för två dagar sedan.. ingen mens och inget plus på stickan..
Så konstigt.. jag skulle haft mens för två dagar sedan.. ingen mens och inget plus på stickan..
Okej! Första gången i mitt liv :) Men det kan kanske ha att göra med att jag längtat och väntar vilket leder till någon form utav stress också.. kanske kroppen känner av det :/
Måste bara tala om att jag plussade idag. Så det var ett litet frö i mig ändå :)
Måste bara tala om att jag plussade idag. Så det var ett litet frö i mig ändå :)
Tack så mycket :)