Sex utomhus
Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??
Hur många av er har haft sex utomhus och hur långt vågade ni gå??
Det konstigaste stället jag haft sex på var högst upp i ett hopptorn..
Vi var väldigt kåta ofta jag och han jag var med?.Har haft sex utomhus i skogen också, inte så värst bekvämt tyckte jag?.
Bara massa nedröster, trodde inte detta skulle vara så dömande tråd.
Sexat hur mkt som helst ute, både i bil, trädgården, skogen o.s.v.
Vi passade förresten på såhär sista semesterdagen, blev på ett utegym. Fanns ju hur många saker man kunde sitta på eller hålla fast i medan man körde. Rekommenderas.
Vi passade förresten på såhär sista semesterdagen, blev på ett utegym. Fanns ju hur många saker man kunde sitta på eller hålla fast i medan man körde. Rekommenderas.
Någon enstaka gång men absolut bästa var när jag skulle skjutsa hem ett ex (vi var ex då också)från fest hon varit på.
Mitt på vägen dock natt ingen trafik drar hon handbromsen och vill bli tagen på motorhuven.
Och klart man ställer upp hahaha hon har alltid varit sexig och snygg :).
Hahaha, efter 11 år tillsammans så vet jag att hon inte skulle banga om tillfället dyker upp. Bara den vetskapen kan räcka långt för oss båda.
En snabbis på stranden eller i ett utsiktstorn eller bara på tomten när grillen är igång.
Vi ser det inte som ren sex utan att vi faktiskt tycker om och vill ha varandra även efter ett antal år tillsammans.