• Anonym (Elma 77)

Elak kk

Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

Det var som ett slag i ansiktet.

• Svar på tråden Elak kk
  • Mella-Bella
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-06-29 23:08:02 följande:

Jag lägger ner den här diskussionen nu. Ingen verkar fatta vad jag ville ha när jag skapade tråden

Vad

ka diskuteras då? Du blev choxkad och ledsen, kände dig mindeevärdig osv. om jag fafattat rätt. Ja det är tråkigt det förstår jag, det känns iinget vidare att bli ratad och sviken när man trodde båda ville samma sak. Människor sviker, dwt är en risk man tar.när man ingår relationer. Och personer som man vet går bakom ryggen på någon annan, de kan man verkligen inte räkna med i någonting som man pratar med dom om. Du berättar också att han var elak, jag antar att du inte gillar det så du kanske kan försök tänka att det var ingen större förlust?

Du får svar som relaterar till vad du skrivit. Du får kanske göra ett tillägg i TS och formulera en mer tydlig frågeställning om vad som ska diskuteras, om du upplever att ingen förstår vad du var ute efter.
  • Anonym (Elma 77)
    Mella-Bella skrev 2018-06-30 00:15:15 följande:

Vad

ka diskuteras då? Du blev choxkad och ledsen, kände dig mindeevärdig osv. om jag fafattat rätt. Ja det är tråkigt det förstår jag, det känns iinget vidare att bli ratad och sviken när man trodde båda ville samma sak. Människor sviker, dwt är en risk man tar.när man ingår relationer. Och personer som man vet går bakom ryggen på någon annan, de kan man verkligen inte räkna med i någonting som man pratar med dom om. Du berättar också att han var elak, jag antar att du inte gillar det så du kanske kan försök tänka att det var ingen större förlust?

Du får svar som relaterar till vad du skrivit. Du får kanske göra ett tillägg i TS och formulera en mer tydlig frågeställning om vad som ska diskuteras, om du upplever att ingen förstår vad du var ute efter.

Behöver inte förklara mig mer. Daglig chatt kontakt i två år. Många live träffar. Det räcker. Då gör man bara inte så. Så jävla taskigt. Spelar ingen roll om det bara var kk . Sunt förnuft är det . Som gäller även här
  • Mella-Bella
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-06-30 17:17:04 följande:

Behöver inte förklara mig mer. Daglig chatt kontakt i två år. Många live träffar. Det räcker. Då gör man bara inte så. Så jävla taskigt. Spelar ingen roll om det bara var kk . Sunt förnuft är det . Som gäller även här

Sunt förnuft är det att inse att man kan inte förvänta sig något bättre ifrån en människa som ljuger och bedrar.
  • Anonym (X)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:30:42 följande:

Har haft en elak kk i snart två år. Är nu slut. Vet inte hur jag ska kunna gå vidare. Känner mig som jag inte är värd vatten i hans ögon. Han sa att dig som kvinna är jag inte intressad av. Bara av sex

Det var som ett slag i ansiktet.

KK = bara sex

så tycker inte hans kommentar var konstig/ elak alls bara logisk.
  • Anonym (X)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-05-22 23:48:24 följande:

Vet inte hur jag ska klara av detta och gå vidare. Han blockade mig på kik och wordfeud direkt när det var slut. Bara det talar om hur elak han är

Han får blocka om han känner att ni är färdiga och han inte vill påverkas av att du söker kontakt med honom.
  • Anonym (X)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-06-29 17:10:55 följande:

Nej inte alls men mer än kk förhållande hade vi

Varför kallar du då honom " min KK" har han sagt att han är något annat åt dig? Kallat dig flickvän? Dejt? Kär?
  • Fredrikgunnarsson95

Det är extremt lätt för kvinnor att skaffa kk överallt, men det kan vara extremt svårt för killar att skaffa kk nuförtiden, det vet jag av egen erfarenhet.......

• Anonym (Hej)

Om klasskompisen är elak kan du sluta ha sex med honom. Gamla klasskompisar är lite svåra att hantera när de har mens.

• Anonym (Elma 77)
    Anonym (X) skrev 2018-06-30 18:32:53 följande:

Han får blocka om han känner att ni är färdiga och han inte vill påverkas av att du söker kontakt med honom.

Klart att han får har jag sagt nåt annat. Det handlar inte om det alls
  • Anonym (fghfg)
    "Det var som ett slag i ansiktet."

Ni var kk's, han säger att han inte vill ha något mer och du tar det som ett slag i ansiktet efter 2 år? 

Lite har du dig själv att skylla.
    Bara o ta nya tag. 
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (fghfg) skrev 2018-06-30 20:53:19 följande:

Ni var kk's, han säger att han inte vill ha något mer och du tar det som ett slag i ansiktet efter 2 år? 

Bara o ta nya tag. 

Skylla mig själv? Är du från vettet
  • Anonym (Elma 77)
    Anonym (fghfg) skrev 2018-06-30 20:53:19 följande:

Bara o ta nya tag. 

Du vet inte hur vår relation va eller?
  • Anonym (fghfg)
    Anonym (Elma 77) skrev 2018-06-30 21:24:05 följande:
    Du vet inte hur vår relation va eller?
    Du förklarade med korta ord: Ni var kk's... men du förväntade dig mer. 
    Utav det så låter det som ditt eget fel.

Förstår att det kan komma som en chock men det var det ni bestämde er för att ha. 

Att ni hade relationen i över två år och att han sedan säger det kyligt till dig är kanske lite oschysst men ändå korrekt i ett logiskt tänkande. 
  • Anonym (Elma 77)

Ni kan säga vad ni vill. Ingen av er vet hur vårt förhållande såg ut. Därför ska ni inte uttala er. Det var sättet han avslutade på som jag blev besviken på

Jag saknar inte honom nu längre. Har gått vidare. Känns så jäkla skönt att jag har kommit dit.

Svar på tråden Elak kk