Till er män. Hur tror ni att den genomsnittliga kvinnan på Familjej är & ser ut?
Här har det nog ingen betydelse vad man skriver eftersom antngen anmäls tråden av någon surkärring alt så svarar bara tanter. Skulle önska svar från enbart män.
Här har det nog ingen betydelse vad man skriver eftersom antngen anmäls tråden av någon surkärring alt så svarar bara tanter. Skulle önska svar från enbart män.
Oj, så många kränkta män i samma tråd. Undrar vad uppföljaren blir?
Den patetiska långköraren "Buhuhuhu. Jag får inte ligga" eller kanske den gamla klassikern där man wailar ut sin ångest i "Varför vill ingen ha mig?
Den patetiska långköraren "Buhuhuhu. Jag får inte ligga" eller kanske den gamla klassikern där man wailar ut sin ångest i "Varför vill ingen ha mig?
Med normala, hyggliga män avses män som strykes medhårs och håller med kvinnorna som representeras av HBTQ följda av redikalfeministerna, juniorfeministerna och så vanliga kvinnorna som är lite mer sansade feminister man kan prata civiliserat med som man.
Vad är det som är så fel med att ställa SAMMA krav på kvinnor och män?
Gör jag det? Jag talade vänligt att man kunde använda pappagruppen om man bara ville ha svar från män. Man behöver inte vara pappa för att skriva där precis som man inte behöver ha en familj för att skriva på forumet och responsen var som från en rabiat pitbull.
Det är bara en liten grupp män som kommer in och försöker förstöra forumet. De är inte ens så många som de verkar vara eftersom bannade kan regga på igen obegränsat antal gånger och starta den typen av tröttsamma trådar som jag pratade om. Dessa män ska inte förväxlas med majoriteten normala, hyggliga män.
Wooops...mongoliet borta?
Och, jodå det har funnits dysfunktionella kvinnor också, men de är inte lika inne på att alla kvinnor som inte håller med dem ska straffknullas.
Folk på internet rasar, bloggstorm, twitterstorm, storm i ett vattenglas. Livet utanför FL och internet går vidare.
Folk på internet rasar, bloggstorm, twitterstorm, storm i ett vattenglas. Livet utanför FL och internet går vidare.
Äh, ni som försöker resonera med gänget i den här tråden - sluta slösa med energi, det är som att försöka prata med grisar. Pärlor åt svin? Njae...inte ens så bra :)
Mongo är inblandad och hela hatarmaffian är igång, det är inget bra tecken...en snabb titt kan ge en viss lättnad att man är fullt normal och utan lust att ge sig in i dysfunktionella människors känslostormar. Låt dom hållas här så kanske dom inte ger sig ut i andra trådar, haha...:D