• Anonym (stanilo)

    Gillar tabu

    Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.

  • Svar på tråden Gillar tabu
  • Nipus81
    Anonym (NN) skrev 2023-03-15 17:34:47 följande:
    Just det har jag svårt att förstå. Själv hade jag tagit fram basebollträet.
    Men vi är olika?
    Ja, och tur är väl det kan jag tycka. 
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Fotbollsmamma) skrev 2023-02-02 12:11:36 följande:

    Ja du har rätt i det du skriver. Det har blivit ohållbart, även om det kan vara härligt för stunden. Han var timid o blyg från början men har nu blivit mycket mer självsäker och tar sig friheter vilket ökar riskerna så klart. Vi hade en överenskommelse från början att han inte fick komma i mig, men det gör han nu. Han tar mig i baken också vilket jag inte ens gjort med min man. Han är nyfiken och gillar när jag rider hans ansikte vilket jag själv älskar och har introducerat för honom, och även mer avancerat än så, så man kan säga att jag själv har lärt upp honom och skapat monstret (skämtsamt) som nu orsakar huvudbry för oss. Min man är ju cuckold och gillar att se mig både utnyttja killen och bli knullad och utnyttjad av honom. Men att bara dyka upp och kräva sex är ju inte ok, så du har rätt, vi står inför ett vägval. Jag vet bara inte hur jag ska göra. Innerst inne hade jag nog hoppats på att skaffat egen flickvän i sin egen ålder.


    Hur gick det så är ett år senare???
  • Anonym (Dan)

    Jag älskar och sätta på gifta kvinnor, dom är så vilda i sängen. Har njutit hela natten nu, älskar kåta kvinnor.

  • Anonym (Välrustad älskare)

    Gillar också sätta på gifta kvinnor eller flickvänner. Har alltid haft lätt att förföra kvinnor vare sig dom är upptagna eller inte. Knullar just nu två flickvänner av några bekanta, en arbetskamrats fru och några morsor jag träffat här på familjeliv.

    Blir väldigt kåt av tanken av att sätta på någon annans kvinna, speciellt att knulla henne analt och vildare än vad hon gör med sin partner. Älskar dirty talk och kommentarer som hur mycket större min kuk är och att dom saknar stor kuk. Riktigt härligt.

  • Anonym (Längtan)

    yngre killar! Alltså mellan 20 och 30. Själv är jag 45. 

  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (Dan) skrev 2024-02-18 05:23:48 följande:

    Jag älskar och sätta på gifta kvinnor, dom är så vilda i sängen. Har njutit hela natten nu, älskar kåta kvinnor.


    Just så !   Gifta/sambo kvinnor, ca. 45 - 60.  My favorite
  • Anonym (Längtan)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 10:53:05 följande:
    Just så !   Gifta/sambo kvinnor, ca. 45 - 60.  My favorite
    Hur gammal är du själv? Och vad är det som tänder dig med just detta?
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (Längtan) skrev 2024-02-18 11:44:01 följande:
    Hur gammal är du själv? Och vad är det som tänder dig med just detta?
    Jag är 33.  I första hand så är det deras hejdlösa och totala njutning som tänder mig. Starkare och skönare orgasmer, dom kommer ju ofta  som et "godståg" jämnfört med yngre. Ingen grravidrisk, man får spruta så mycket som helst.

    Ofta har dom inte känt nåt "ungt och hårt", och dom blir helt vilda när dom blir tagna med energi och virilitet.  Så tycker jag dom är mera "äkta kvinnor", sexigare med parfym, smink o.dyl. Mer kvinlig och feminin stil, med klädsel både över och under. Jag tänder mer på "gammaldagsa" kvinnor. Jag vet inte riktig hur jag ska beskriva det, men det gör sjukt  kåt och upphetsad. Sen är det ju nåt med det förbjudna och hemliga, "omoraliska" som triggar.

    Och nej, jag har inte mommy-ishues.  Helt normalt förhållande till min mamma.
  • Anonym (Längtan)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 12:57:00 följande:
    Jag är 33.  I första hand så är det deras hejdlösa och totala njutning som tänder mig. Starkare och skönare orgasmer, dom kommer ju ofta  som et "godståg" jämnfört med yngre. Ingen grravidrisk, man får spruta så mycket som helst.

    Ofta har dom inte känt nåt "ungt och hårt", och dom blir helt vilda när dom blir tagna med energi och virilitet.  Så tycker jag dom är mera "äkta kvinnor", sexigare med parfym, smink o.dyl. Mer kvinlig och feminin stil, med klädsel både över och under. Jag tänder mer på "gammaldagsa" kvinnor. Jag vet inte riktig hur jag ska beskriva det, men det gör sjukt  kåt och upphetsad. Sen är det ju nåt med det förbjudna och hemliga, "omoraliska" som triggar.

    Och nej, jag har inte mommy-ishues.  Helt normalt förhållande till min mamma.
    Fast det där med gravidrisk är ju väldigt individuellt. Jag har själv blivit gravid både nu i år och även förra året. Är 45. Så ta det lite försiktigt ändå :) 

    Jag ska medge att jag aldrig har haft sex med en man som varit över 35 år, så jag vet faktiskt inte hur det är. Det kanske hade varit bra att ha nåt att jämföra med. Å andra sidan känner jag inte att jag vill ha sex med nån bara för att heller, vill ju ha sex med personer som jag verkligen attraheras av och hittills har jag ännu inte träffat nån över den åldern som jag känt för att hoppa i säng med. 
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 12:57:00 följande:
    Jag är 33.  I första hand så är det deras hejdlösa och totala njutning som tänder mig. Starkare och skönare orgasmer, dom kommer ju ofta  som et "godståg" jämnfört med yngre. Ingen grravidrisk, man får spruta så mycket som helst.

    Ofta har dom inte känt nåt "ungt och hårt", och dom blir helt vilda när dom blir tagna med energi och virilitet.  Så tycker jag dom är mera "äkta kvinnor", sexigare med parfym, smink o.dyl. Mer kvinlig och feminin stil, med klädsel både över och under. Jag tänder mer på "gammaldagsa" kvinnor. Jag vet inte riktig hur jag ska beskriva det, men det gör sjukt  kåt och upphetsad. Sen är det ju nåt med det förbjudna och hemliga, "omoraliska" som triggar.

    Och nej, jag har inte mommy-ishues.  Helt normalt förhållande till min mamma.
    Kan inte förneka att det låter lockande när du beskriver det.

    Men jag själv är ju 50+ så då skulle jag väl behöva leta bland 70+ då. Det kanske också är lite samma grej, många 70+ är ju väldigt pigga och fräscha numer...
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (53 åring) skrev 2024-02-18 14:21:35 följande:
    Kan inte förneka att det låter lockande när du beskriver det.

    Men jag själv är ju 50+ så då skulle jag väl behöva leta bland 70+ då. Det kanske också är lite samma grej, många 70+ är ju väldigt pigga och fräscha numer...
    Ja visst.  Många ser inte ut som 70 alls, iaf. snyggt sminkad och uppklädda. Näck vet jag dock inte ;)
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 15:03:43 följande:
    Ja visst.  Många ser inte ut som 70 alls, iaf. snyggt sminkad och uppklädda. Näck vet jag dock inte ;)
    Visst lär det hänga en del i den åldern,  men det gör det på många 50 åringar också!

    Nu fick jag ju en bild av svärmor i skallen... Hon är 70, och i spetsunderkläder pumps och stayupstrumpor blir det ingen oangenäm tanke alls. Ja förutom att det är svärmor då förstås...
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (53 åring) skrev 2024-02-18 15:21:05 följande:
    Visst lär det hänga en del i den åldern,  men det gör det på många 50 åringar också!

    Nu fick jag ju en bild av svärmor i skallen... Hon är 70, och i spetsunderkläder pumps och stayupstrumpor blir det ingen oangenäm tanke alls. Ja förutom att det är svärmor då förstås...
    Har haft en på en kryssning som va 63, såg ut som knappast 50. Stayupstrumpor med spetskant, det var helt obeskrivigt amazing.
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 15:43:51 följande:
    Har haft en på en kryssning som va 63, såg ut som knappast 50. Stayupstrumpor med spetskant, det var helt obeskrivigt amazing.
    Gillar man stayupstrumpor (det gör väl nästan alla) så är nog sannolikheten att få njuta av det ofta större på åldersspannet 45-75 än bland de under 40 där förvånansvärt många är väldigt ovana att överhuvudtaget bära andra plagg på underkroppen än byxor jämt. 

    Detsamma gäller höga klackar, i synnerhet klassiska pumps som ju är en njutning att se på en parant dam men som sällan hamnar på sneakersgenerationen...
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (53 åring) skrev 2024-02-18 15:48:55 följande:
    Gillar man stayupstrumpor (det gör väl nästan alla) så är nog sannolikheten att få njuta av det ofta större på åldersspannet 45-75 än bland de under 40 där förvånansvärt många är väldigt ovana att överhuvudtaget bära andra plagg på underkroppen än byxor jämt. 

    Detsamma gäller höga klackar, i synnerhet klassiska pumps som ju är en njutning att se på en parant dam men som sällan hamnar på sneakersgenerationen...
    Ja, just enn av anledningarna till at jag föredrar äldre/mogna kvinnor. En spännande njutning bara att få klä av dom.
Svar på tråden Gillar tabu