• Anonym (stanilo)

Gillar tabu

Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.

• Svar på tråden Gillar tabu
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 12:57:00 följande:
    Jag är 33.  I första hand så är det deras hejdlösa och totala njutning som tänder mig. Starkare och skönare orgasmer, dom kommer ju ofta  som et "godståg" jämnfört med yngre. Ingen grravidrisk, man får spruta så mycket som helst.

Ofta har dom inte känt nåt "ungt och hårt", och dom blir helt vilda när dom blir tagna med energi och virilitet.  Så tycker jag dom är mera "äkta kvinnor", sexigare med parfym, smink o.dyl. Mer kvinlig och feminin stil, med klädsel både över och under. Jag tänder mer på "gammaldagsa" kvinnor. Jag vet inte riktig hur jag ska beskriva det, men det gör sjukt  kåt och upphetsad. Sen är det ju nåt med det förbjudna och hemliga, "omoraliska" som triggar.

Och nej, jag har inte mommy-ishues.  Helt normalt förhållande till min mamma.
    Kan inte förneka att det låter lockande när du beskriver det.

Men jag själv är ju 50+ så då skulle jag väl behöva leta bland 70+ då. Det kanske också är lite samma grej, många 70+ är ju väldigt pigga och fräscha numer...
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (53 åring) skrev 2024-02-18 14:21:35 följande:
    Kan inte förneka att det låter lockande när du beskriver det.

Men jag själv är ju 50+ så då skulle jag väl behöva leta bland 70+ då. Det kanske också är lite samma grej, många 70+ är ju väldigt pigga och fräscha numer...
    Ja visst.  Många ser inte ut som 70 alls, iaf. snyggt sminkad och uppklädda. Näck vet jag dock inte ;)
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 15:03:43 följande:
    Ja visst.  Många ser inte ut som 70 alls, iaf. snyggt sminkad och uppklädda. Näck vet jag dock inte ;)
    Visst lär det hänga en del i den åldern,  men det gör det på många 50 åringar också!

Nu fick jag ju en bild av svärmor i skallen... Hon är 70, och i spetsunderkläder pumps och stayupstrumpor blir det ingen oangenäm tanke alls. Ja förutom att det är svärmor då förstås...
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (53 åring) skrev 2024-02-18 15:21:05 följande:
    Visst lär det hänga en del i den åldern,  men det gör det på många 50 åringar också!

Nu fick jag ju en bild av svärmor i skallen... Hon är 70, och i spetsunderkläder pumps och stayupstrumpor blir det ingen oangenäm tanke alls. Ja förutom att det är svärmor då förstås...
    Har haft en på en kryssning som va 63, såg ut som knappast 50. Stayupstrumpor med spetskant, det var helt obeskrivigt amazing.
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (hurkieball) skrev 2024-02-18 15:43:51 följande:
    Har haft en på en kryssning som va 63, såg ut som knappast 50. Stayupstrumpor med spetskant, det var helt obeskrivigt amazing.
    Gillar man stayupstrumpor (det gör väl nästan alla) så är nog sannolikheten att få njuta av det ofta större på åldersspannet 45-75 än bland de under 40 där förvånansvärt många är väldigt ovana att överhuvudtaget bära andra plagg på underkroppen än byxor jämt. 

Detsamma gäller höga klackar, i synnerhet klassiska pumps som ju är en njutning att se på en parant dam men som sällan hamnar på sneakersgenerationen...
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (53 åring) skrev 2024-02-18 15:48:55 följande:
    Gillar man stayupstrumpor (det gör väl nästan alla) så är nog sannolikheten att få njuta av det ofta större på åldersspannet 45-75 än bland de under 40 där förvånansvärt många är väldigt ovana att överhuvudtaget bära andra plagg på underkroppen än byxor jämt. 

Detsamma gäller höga klackar, i synnerhet klassiska pumps som ju är en njutning att se på en parant dam men som sällan hamnar på sneakersgenerationen...
    Ja, just enn av anledningarna till at jag föredrar äldre/mogna kvinnor. En spännande njutning bara att få klä av dom.
  • Anonym (Sherlock)

Fler som gillar att sniffa använda trosor eller sexleksaker kanske:)?

• Anonym (fdPåJakt)

Vilken trevlig gammal tråd! Skrattande

Jag drömmer om att göra en tjej gravid, någon som verkligen vill det och som tänder på samma sak. Träffas anonymt på något ställe som främlingar och ha oskyddat sex när hon har ägglossning, fylla henne med sperma. Kanske även återkommande tills hon verkligen blir gravid.

Är själv 50+ och barnlös, så kanske därför jag har den fantasin.

• Rikard81

Tänder på åldersskillnad.  Gärna 17-18 eller 60-65. Sex med gravida, och gifta fruar. Antingen. Trekant eller eller barsa kvinnan. Gift gravid kvinna hade varit något. 

Det är en fantasi och kommer troligen alltid stanna vid det

• Anonym (Chefskvinnan, 47)

Jag är platschef på ett stort företag med mycket personalansvar. Går alltid omkring i en tajt knälång kjol, kavaj och blus.

Min "tabu-fantasi" är att jag blir upphängd mitt på kontoret med raka armar, benen brett i sär med en typ sån där BDSM-ställning av något slag. Jag blir avtagen kavajen och blusen och har på mig svarta stayups och svart behå. Jag har en gagball i munnen så jag kan inte säga/låta något. Sedan får alla som vill fingra och känna på mig hur mycket de vill. I en förlängning av fantasin blir jag pullad till en fontänorgasm där jag vätter ned delar av golvet.

• Meddelande borttaget
  • adam81
    Anonym (Chefskvinnan, 47) skrev 2024-10-07 17:23:29 följande:

Jag är platschef på ett stort företag med mycket personalansvar. Går alltid omkring i en tajt knälång kjol, kavaj och blus.

Min "tabu-fantasi" är att jag blir upphängd mitt på kontoret med raka armar, benen brett i sär med en typ sån där BDSM-ställning av något slag. Jag blir avtagen kavajen och blusen och har på mig svarta stayups och svart behå. Jag har en gagball i munnen så jag kan inte säga/låta något. Sedan får alla som vill fingra och känna på mig hur mycket de vill. I en förlängning av fantasin blir jag pullad till en fontänorgasm där jag vätter ned delar av golvet.

bästa chef
  • MrBundy
    Anonym (Chefskvinnan, 47) skrev 2024-10-07 17:23:29 följande:

Wow! Gillar verkligen din fantasi! Härligt att läsa om din business outfit ...
  • Hjelm

Då måste man fråga sig vad som räknas som tabu?

Tabu betyder ju förbjudet, bannlyst, otänkbart enligt gängse moraliska principer. Och i dagens samhälle är det väl snarare så att inget längre är tabu förutom det som också är olagligt.

Jag gillar inte att använda ordet tabu på mina preferenser just för att jag inte vill se dem som något otänkbart och förbjudet. Hade jag känt så inför dem hade jag inte involverat dem i mitt sexliv, eftersom jag inte tänder på det jag tycker är moraliskt fel och inte heller vill känna skam över det jag gillar.

Därmed inte sagt att allt jag gör nödvändigtvis är så oskyldigt, basic eller vanilj (ett annat ord jag ogillar) i andras ögon. 

• Anonym (Sander)

Hade tvärt om upplevelse ?. Med en 17 årig ? hjälpte i matte som stadybody år efter år ? hade aldrig tankar om sex men hon .. hon var många år förre sina jämnåriga försökte gång på gång förföra mig tills all min manliga vuxna värd rasade en kväll ? lång lång historia men upplevelse utom den vardagliga ? vet ej Det är inte ångest utan ? svårt att förklara ? och inte minst detta har upprepats antal gånger ? 

Svar på tråden Gillar tabu