• Anonym (stanilo)

Gillar tabu

Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.

• Svar på tråden Gillar tabu
  • Meddelande borttaget
  • adam81
    Anonym (Chefskvinnan, 47) skrev 2024-10-07 17:23:29 följande:

Jag är platschef på ett stort företag med mycket personalansvar. Går alltid omkring i en tajt knälång kjol, kavaj och blus.

Min "tabu-fantasi" är att jag blir upphängd mitt på kontoret med raka armar, benen brett i sär med en typ sån där BDSM-ställning av något slag. Jag blir avtagen kavajen och blusen och har på mig svarta stayups och svart behå. Jag har en gagball i munnen så jag kan inte säga/låta något. Sedan får alla som vill fingra och känna på mig hur mycket de vill. I en förlängning av fantasin blir jag pullad till en fontänorgasm där jag vätter ned delar av golvet.

bästa chef
  • MrBundy
    Anonym (Chefskvinnan, 47) skrev 2024-10-07 17:23:29 följande:

Jag är platschef på ett stort företag med mycket personalansvar. Går alltid omkring i en tajt knälång kjol, kavaj och blus.

Min "tabu-fantasi" är att jag blir upphängd mitt på kontoret med raka armar, benen brett i sär med en typ sån där BDSM-ställning av något slag. Jag blir avtagen kavajen och blusen och har på mig svarta stayups och svart behå. Jag har en gagball i munnen så jag kan inte säga/låta något. Sedan får alla som vill fingra och känna på mig hur mycket de vill. I en förlängning av fantasin blir jag pullad till en fontänorgasm där jag vätter ned delar av golvet.

Wow! Gillar verkligen din fantasi! Härligt att läsa om din business outfit ...
  • Hjelm

Då måste man fråga sig vad som räknas som tabu?

Tabu betyder ju förbjudet, bannlyst, otänkbart enligt gängse moraliska principer. Och i dagens samhälle är det väl snarare så att inget längre är tabu förutom det som också är olagligt.

Jag gillar inte att använda ordet tabu på mina preferenser just för att jag inte vill se dem som något otänkbart och förbjudet. Hade jag känt så inför dem hade jag inte involverat dem i mitt sexliv, eftersom jag inte tänder på det jag tycker är moraliskt fel och inte heller vill känna skam över det jag gillar.

Därmed inte sagt att allt jag gör nödvändigtvis är så oskyldigt, basic eller vanilj (ett annat ord jag ogillar) i andras ögon. 

• Anonym (Sander)

Hade tvärt om upplevelse ?. Med en 17 årig ? hjälpte i matte som stadybody år efter år ? hade aldrig tankar om sex men hon .. hon var många år förre sina jämnåriga försökte gång på gång förföra mig tills all min manliga vuxna värd rasade en kväll ? lång lång historia men upplevelse utom den vardagliga ? vet ej Det är inte ångest utan ? svårt att förklara ? och inte minst detta har upprepats antal gånger ? 

• Meddelande borttaget
  • träden_1337
    Anonym (Söt flicka) skrev 2019-04-28 07:02:58 följande:

Jag älskar ageplay och incestplay. Även extrem bdsm med smisk som ger rejäla blåmärken! Lite tabu kanske...

Oj, är de flera som gillar de?
  • träden_1337

Är väll inte så skumt? 

Anonym (Cissi) skrev 2019-05-13 16:44:36 följande:

Jag har alltid fantiserar om att få smisk på bara stjärten liggandes inför min styvfars knän inför mina styvsyskon.

Hur sjukt som helst, jag vet.

• träden_1337

oj vad det där låter nice 

Anonym (Quinna) skrev 2019-06-26 23:30:57 följande:

Älskar (och ägnar mig gärna åt) fisting, amning, rimming, wet och dominanslekar där jag är undergiven. Uppskattar också att ge min man en riktig prostataorgasm. Härligt att se när sperman liksom rinner ut...

• träden_1337
    Anonym (Kvinna27) skrev 2019-06-27 22:50:23 följande:

Skulle älska att bli ordentligt dominerad. Tänder även på vuxenamning, fisting, bunden med flera män.

hur många män snackar vi
  • träden_1337
    Mama92 skrev 2019-06-28 20:42:39 följande:

Finns en massa. Men mest är jag sugen på bdsm, gb.

Märkt att en hel del män tänder tex på amning som dom anser vara väldigt tabu och dom nästan skäms över att dom tänder på de istället för att äcklas av de.

Ja men samma här
  • Anonym (Henry)

Ja! Jag skulle hemskt gärna vilja vara med min 60+ år gamla svärmor. Eller systrarna till min tjej. Har någon erfarenhet från att få till det med svärmor, hur gick ni till väga?

• Anonym (Henry)

Alltid velat gå ner på riktigt svettig kvinna! Det ska vara alldeles halt mellan skinkorna. tex direkt efter träning, eller i bastu. 

helst har du inte tvättat underlivet på några dagar, alldeles svettig sätta dig på mitt ansikte och fontäna samtidigt som du gnider dig mot ansiktet. 

Eller vara ditt toapapper en heldag och eller utekväll. slicka dig ren efter varje gång du kissat. 

går verkligen igång på dofter och smaker! och i det läget bli något dominerad. Slicka analen på en svettig kvinna  skulle vara som en dröm. 

Någon annan som delar min fantasi?

• Tobben

Idag är det populärt att skylla snuskiga fantasier på att man är porrskadad och att det är porrindustrins fel att det finns så mycket märkliga fetisher och kinks.
    Men för min del har jag sedan barnsben haft snuskig fantasi och på något vis dragits till personer som hjälpt mig till utlevnad.
    Jag skyller inte på porr för att vissa saker är sköna :)

Svar på tråden Gillar tabu