• Amidina

Vi som siktar på JUL-PLUS 2019!

Här sitter jag på dag 2 efter ett troligt tidigt missfall, och känner att jag behöver nog vila en cykel och låta kroppen (och knoppen) återhämta sig. Vill vara i absolut bästa form inför en eventuell graviditet och just nu känner jag mig allt annat än redo.
    Så! Med en snabb koll i kalendern så ser jag att BIM för december är i juldagarna, och det känns som en bra plan att sikta på, och försöka få till den utan tvekan bästa julklappen som finns - ett plus!
    Vet att jag är *lite* tidigt ute, men kan de sälja julmust i augusti så kan jag planera julbebis i slutet på oktober. Tomte

Ni är välkomna att ansluta er när och om ni vill, här siktar vi på plus i december/kring jul! GravidHjärta

• Svar på tråden Vi som siktar på JUL-PLUS 2019!
  • Anonym (Hejåhå)
    Le0nora skrev 2019-12-20 01:51:49 följande:

Jamen serru, understa är synligt positiv även med den dåliga kvalitén på denna sida. Fantastiskt, grattis och välkommen till klubben!<3Samma till dig, grattis och välkommen till klubben!<3

Tack snälla <3 hoppas de går vägen. Fick utomkvedsskap 30 oktober o opererades akut! Men känns annorlunda nu på ett positivt sätt!
  • Hadt

CB testa tidigt

ÄL+10/11 idag, ser ett streck i verkligheten. Ser blått ut.

Har frågat i flera trådar och folk säger att det ser positivt ut! Har börjat vågat hoppas!

Tänkte fortsätta testa varje morgon nu, vill så gärna berätta för min sambo julaftonsmorgon om allt fortsätter såhär. Hade blivit världens bästa julklapp till honom <3

Dock så svårt att inte säga något redan nu! Vill bara berätta!
  • Le0nora
    Anonym (Hejåhå) skrev 2019-12-20 15:31:44 följande:

Tack snälla <3 hoppas de går vägen. Fick utomkvedsskap 30 oktober o opererades akut! Men känns annorlunda nu på ett positivt sätt!

Fy så trist med utomkved, vilken vecka märktes det? Jag är själv på 8+5 nu och det känns såååå långt till Kub den 15e januari :'( största rädslan är MA där och då..
    Hadt skrev 2019-12-20 16:32:32 följande:

CB testa tidigt

ÄL+10/11 idag, ser ett streck i verkligheten. Ser blått ut.

Har frågat i flera trådar och folk säger att det ser positivt ut! Har börjat vågat hoppas!

Tänkte fortsätta testa varje morgon nu, vill så gärna berätta för min sambo julaftonsmorgon om allt fortsätter såhär. Hade blivit världens bästa julklapp till honom <3

Dock så svårt att inte säga något redan nu! Vill bara berätta!

Väldigt tydligt positivt, stort grattis<3 se till att hålla ut tills julaftonsmorgonen, nog för att det redan är en stor grej men blir såååå himla fint att veta just på julafton!
  • Link92

Jag hade planer på att testa med ett CB early idag men alla symptom utom lätt ömma bröst är borta. Är så rädd att det ska visa negativt och orkar inte ha den besvikelsen över mig på julafton! Så har bestämt mig för att testa 25e istället om inte temperaturen dykt innan dess. Beräknad mens är 25-27 någon gång.

Finns det någon annan som tänker likadant?

• Link92
    Nathaliejj skrev 2019-12-23 09:23:51 följande:

Blödit sen igår så ingen augustibebis denna gång. Mitt 3:e MF..

Men nej stackare <3 känner med dig!
  • larssonc
    Link92 skrev 2019-12-23 08:32:34 följande:

Jag hade planer på att testa med ett CB early idag men alla symptom utom lätt ömma bröst är borta. Är så rädd att det ska visa negativt och orkar inte ha den besvikelsen över mig på julafton! Så har bestämt mig för att testa 25e istället om inte temperaturen dykt innan dess. Beräknad mens är 25-27 någon gång.

Finns det någon annan som tänker likadant?

Jag testade idag, på äl+10. Tokblankt såklart. Så jäkla dum. Tempen dippade idag också så vet inte ens varför jag tog testet. Bim på lördag. Bara att vänta på mensen :(

• rmj

Hej alla! BIM på torsdag och anade en skugga idag och ännu mer ömma bröst! Jag hoppas så innerligt att det kan ha lyckats denna månad. Vad tror ni? Kanske för svagt ändå för att vara ett testa-tidigt-test?
  • EaL

Hej tjejer ! Nu håller jag tummarna! Har alltid kunnat klocka min mens. den kommer direkt på morgonen, gör den inte det kommer den exakt klockan 12... idag dök den inte upp. Klockan har passerat 12...

dock är vi ner åkta till svärföräldrarna, så mensen har tills 26 på sig att komma innan jag kan göra ett test.

Har varit illamående till och ifrån och mina bröstvårtor gör superont om man nuddar dem. Så vi får väll se om lady röd dyker upp sent eller om hon faktiskt tar en 9 månaders paus ????

• Anonym (Sanna)

Så spännande med alla som ser svaga streck eller misstänker graviditet och så kul med att låta sambon få reda på det genom att klura ut ultraljud från bokstäverna.

Jag har ordentlig molvärk på vänster sida. Appen säger att ägglossningen var i fredags utifrån tempen. Om jag går efter sekret osv så var den förra söndagen, alltså att jag är äl+8 idag. Nu vet jag inte... Har vi missat vår chans? Jag hade tänkt testa på Annandagen, bim-3, eller kanske det är för tidigt. Nu säger appen att bim är 3/1. :-O

• Fizelisan

Jag behöver eran hjälp,jag plussade idag den 23/12 ??

Med ett clearblue digital test,visade ?gravid 1-2? hade min sista mens 29/11-2/12 .

Men jag förstår inte i vilken vecka jag är i? Är de typ vecka 4 eller 5..:

Tacksam för hjälp! ??????

• Fizelisan

]Jag behöver eran hjälp,jag plussade idag den 23/12

Med ett clearblue digital test,visade gravid 1-2? hade min sista mens 29/11-2/12 .

Men jag förstår inte i vilken vecka jag är i? Är de typ vecka 4 eller 5..

Tacksam för hjälp!

• Anonym (Sanna)
    Fizelisan skrev 2019-12-23 22:30:45 följande:

Med ett clearblue digital test,visade gravid 1-2? hade min sista mens 29/11-2/12 .

Tacksam för hjälp!

Grattis!

Du är i v 4 (3+?)
  • Solros2
    Fizelisan skrev 2019-12-23 22:30:45 följande:

Tacksam för hjälp!

Grattis! Du är i v 3+3 (v 4) om du har 28 dagars menstruationscykel
Svar på tråden Vi som siktar på JUL-PLUS 2019!