• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Aniiee

Vet ni vad som är deprimerande? Att sida upp och sida ner läsa "spanska sjukan", "spanska sjukan", "spanska sjukan" när man slår i begravningsböckerna......

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2025-05-02 16:48:41 följande:

Look mummy, a mommy!

Hehehehe......
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-05-02 16:13:08 följande:

Sitter och dricker te och när jag gör det tänker jag på min corazon, för jag fick en så söt kopp av henne. .

Det är min favoritkopp! Den ger jag bara till mina närmaste vänner. Annars älskar jag att ge bort andra koppar också. Jag har många favoriter och blev intresserad av porslin när jag gick på Keramik och glas slututställning på Konstfack. Det var bara ett långt stenkast bort från där jag bodde. Jag har även besökt Rörstrands museum i Lidköping! ☕️
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2025-05-02 20:07:09 följande:

Vet ni vad som är deprimerande? Att sida upp och sida ner läsa "spanska sjukan", "spanska sjukan", "spanska sjukan" när man slår i begravningsböckerna......

Oj! Det förstår jag verkligen är deprimerande läsning! Går du igenom begravningsböcker av någon särskild anledning? Jag kan förstå att det är spännande, även om det är deppigt!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-05-02 22:39:23 följande:
    Det är min favoritkopp! Den ger jag bara till mina närmaste vänner. Annars älskar jag att ge bort andra koppar också. Jag har många favoriter och blev intresserad av porslin när jag gick på Keramik och glas slututställning på Konstfack. Det var bara ett långt stenkast bort från där jag bodde. Jag har även besökt Rörstrands museum i Lidköping! ☕️
    Min med faktiskt. Det är min favorit kopp från min favorit person.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Everybody sing this song. Doo dah. *Ylar*.

• Eurydike
    Freddie K skrev 2025-05-03 05:53:19 följande:
    Min med faktiskt. Det är min favorit kopp från min favorit person.
    Så fint sagt! Kul att du är nöjd och hoppas att du och koppen får många trevliga stunder ihop ☺️ Och på tal om det vi pratade om innan. Att drunkna i en vattensäng. Man kanske kan drunkna i en kopp också? Den där koppen är ju rätt stor och om man dricker ett sova-gott-te så kanske man tuppar av i koppen och sedan är det kört 😅
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-05-03 07:07:46 följande:

Everybody sing this song. Doo dah. *Ylar*.

Okidoki! Nu sjunger jag på sången! Doo dah doo dah! *Ylar* 🐺
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-05-03 21:26:24 följande:
    Så fint sagt! Kul att du är nöjd och hoppas att du och koppen får många trevliga stunder ihop ☺️ Och på tal om det vi pratade om innan. Att drunkna i en vattensäng. Man kanske kan drunkna i en kopp också? Den där koppen är ju rätt stor och om man dricker ett sova-gott-te så kanske man tuppar av i koppen och sedan är det kört 😅
    Haha, ja, kanske det. :-P. Det behövs inte mycket vatten egentligen för att man ska kunna drunkna. 
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-05-03 21:28:04 följande:
    Okidoki! Nu sjunger jag på sången! Doo dah doo dah! *Ylar* 🐺
    Vad fint det låter. .
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Rednex-Hittin' the hay.

• burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-05-04 12:39:56 följande:

Dj Torsten is playing: Rednex-Hittin' the hay.

Yeah baby, det var inte igår man hörde den!

*Yeeehaaaw!* 🤠
Svar på tråden Här är vi alla vänner.