• Litenmenhård

    Här är vi alla vänner.

    Hej och välkommen.

    Slå dig ner och känn dig som hemma.

    Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

    Kom ihåg att hålla god ton!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Deegan skrev 2024-04-23 22:32:37 följande:

    Det är allt lite surt när man måste börja att leta fram understället igen när man ska ut o gå om kvällen, det hade man ju i vintrasObestämd

    /D


    Det är lika bra att dra fram skidorna också när du ändå är i farten! 😂 Skämt å sido så förstår jag att det känns surt!

    /E
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-04-24 08:29:04 följande:
    Hoppas du kunde somna om! 😴
    Det var fint sjungit. Nej, jag kunde inte somna om så jag har varit uppe sen 03:00. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-04-24 08:39:22 följande:
    Det var fint sjungit. Nej, jag kunde inte somna om så jag har varit uppe sen 03:00. 
    Blurk! Vad tidigt 😵?💫 Här känns det som att jag gick upp kl 3, fast jag vaknade nyss 🙃
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2024-04-24 08:39:22 följande:
    Det var fint sjungit. Nej, jag kunde inte somna om så jag har varit uppe sen 03:00. 
    Blurk! Vad tidigt 😵?💫 Här känns det som att jag gick upp kl 3, fast jag vaknade nyss 🙃
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-04-24 08:41:49 följande:
    Blurk! Vad tidigt 😵?💫 Här känns det som att jag gick upp kl 3, fast jag vaknade nyss 🙃
    Ja, men så är det ibland, tyvärr. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Deegan

    Hahaha ja jisses..fick denna på messenger nyss..de måste vara en av de bättre reklamklippen som har gjorts Skrattande





    /D


    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • fultextad användarhandbok
    Eurydike skrev 2024-04-22 22:08:41 följande:
    Jag tycker mycket om såpbubblor, stora som små! Såpbubblor med rök i låter riktigt häftigt och sådana där frysta bubblor tycker jag nog extra mycket om. Det känner jag på mig. Måste testa att göra det någon gång, men det gäller säkert att vara väldigt försiktig så de inte går sönder 🤔
    Ja, såpbubblor är fina. Jag har haft en blandning av 1,5 l vatten, 1 dl diskmedel och 2,5 dl glyserol. Det går ju att räkna om samma proportioner till mindre mängd, men det är svårare att blanda. Man kan också leka med förhållandena mellan ingredienserna för att hitta en bra balans, eventuellt kan man även tillsätta sirap. Då klarar de av att ta mark eller lite grand eller lägga sig på grenar och så, enligt min erfarenhet. Bara det är vindstilla eller förhållandevis lugnt så.
  • Freddie K

    Jag ska göra en cover på Miss Li. Jag ska kalla mig Mùsli. Asg.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.