• Kalles92

Älskar henne

Jag har en fanatisk sambo som jag älskar över allt annat. Hon är dessutom gravid så snart få vi vårt lilla mirakel.

Min sambos har inte varit sugen alls på intima saker vilket har gjort att jag har klantat till de lite. Jag har knullat en annan tjej, har bara sett henne som ett ligg. Men den här tjejen var tydligen fått känslor för mig och hon vet om min situation.

Jag har sagt till henne att jag älskar min sambo och ett jag vill leva ihop med henne. Nu hotar den här tjejen med att tjalla bara för att jag inte har några känslor för henne.

Hur ska jag göra för att få henne att hålla käften till min sambo?

• Svar på tråden Älskar henne
  • Anonym (jaha)
    Kalles92 skrev 2021-08-22 00:18:47 följande:
    Men de är sant! Jag tror att du har snuskig fantasi men att dricka kaffe får man la göra med vem som helst?
    Fråga din sambo och se vad hon tycker om det
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-22 00:32:53 följande:

Fråga din sambo och se vad hon tycker om det

Jag får dricka kaffe med vem jag vill för min sambo
  • Poison82
    Kalles92 skrev 2021-08-22 00:36:04 följande:

Jag får dricka kaffe med vem jag vill för min sambo

Glöm då inte meddela henne att det är en tjej du inte överhuvudtaget känner utan bara pratat med på familjeliv så får vi se om du fortfarande får dricka kaffe med vem du vill....

Hur går det förresten med din busiga kollega? Och vilken mer tråd var det nu du startat? Nä , minns ej det är rätt många .
  • Kalles92
    Poison82 skrev 2021-08-22 06:55:18 följande:

Glöm då inte meddela henne att det är en tjej du inte överhuvudtaget känner utan bara pratat med på familjeliv så får vi se om du fortfarande får dricka kaffe med vem du vill....

Hur går det förresten med din busiga kollega? Och vilken mer tråd var det nu du startat? Nä , minns ej det är rätt många .

Hurså?
  • Kalles92
    Poison82 skrev 2021-08-22 07:18:11 följande:

Du känns ganska fejk

Nej
  • Poison82
    Kalles92 skrev 2021-08-22 07:34:13 följande:

Nej

Jo det är exakt så du upplevs
  • Kalles92
    Poison82 skrev 2021-08-22 07:36:39 följande:

Jo det är exakt så du upplevs

Men du har fel
  • Anonym (Kimchi)

Ja du! Vilket sprattlande du håller på med. Det går inte så bra i dina andra trådar. Ytterligare en gång visar du på ditt feltänk. Att du ens ids. Jag hade ju bundit fast dig och dina syskon i svansen och sjunger vaggvisan.

• Kalles92
    Anonym (Kimchi) skrev 2021-08-22 08:08:49 följande:

Ja du! Vilket sprattlande du håller på med. Det går inte så bra i dina andra trådar. Ytterligare en gång visar du på ditt feltänk. Att du ens ids. Jag hade ju bundit fast dig och dina syskon i svansen och sjunger vaggvisan.

Den tråden skapades för att aldrig kvinnor blir kallade äckel/svin när de är otrogna
  • Anonym (Kimchi)
    Kalles92 skrev 2021-08-22 08:25:44 följande:

Den tråden skapades för att aldrig kvinnor blir kallade äckel/svin när de är otrogna

Du har fel. Ingen skillnad på om det är män eller kvinnor. Finns massor av trådar där kvinnor blir kallade för samma saker som du. Medhåll kan du aldrig få och konstruktiv kritik tas inte in.

Ditt beteende och argument är vad du blir kallad för.
  • Kalles92
    Anonym (Kimchi) skrev 2021-08-22 08:37:38 följande:

Du har fel. Ingen skillnad på om det är män eller kvinnor. Finns massor av trådar där kvinnor blir kallade för samma saker som du. Medhåll kan du aldrig få och konstruktiv kritik tas inte in.

Ditt beteende och argument är vad du blir kallad för.

Nej de ska inte vara skillnad. Men de är tyvärr de och de är andra män som har upplevt samma sak
  • Anonym (Hrmpf)

Hoppas fan hon dumpar dig hårt! Varför köpte du inte en sexleksak istället för att vara otrogen?

Du är inte värd att vara hennes sambo eller far till barnet.

• molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-21 19:18:53 följande:
    Jag kan inte lova att inte göra om de. De ända är att isåfall så kommer de bara var en leksak som jag knullar för min sambo älskar jag.

Nej de är 7 ggr men de var med samma tjej.

De stämmer att jag ljög för henne också

Och vips så särar hon på benen. Och jag är egentligen inget svin utan gjorde bara mitt behov.

Om vissa tjejer inte skulle bete sig så lockade så skulle de aldrig ha hänt.
    Det har ingen betydelse att det var med samma tjej. Det hände ändå 7 ggr.

Jo,du är ett svin som ligger med andra med vetskapen om att din tjej går hemma gravid med ditt barn.
    Det var ditt val och ingen annans.

Och så skyller du ifrån dig igen. Jisses! Väx upp! 
    Kalles92 skrev 2021-08-21 19:19:56 följande:
    De var som sagt inte så du skrev innan du blev tillsagd
    Nej,men det går ju inte att korrigera inläggen här heller,tyvärr.
    Kalles92 skrev 2021-08-21 19:20:40 följande:
    Ja, men de där en annan sak
    På vilket sätt?
    Är det bara du som ska ha rätten att ligga med andra,men inte din tjej?
    Kalles92 skrev 2021-08-21 19:21:56 följande:
    Du försöker bara komma undan att bli kallad för feg. Jag har iallafall erkänt att jag är lite feg
    Varför ska jag erkänna något jag inte är?

Och du,sluta med att skriva patetiska pm till mig.
    Jag är inte intresserad.

• molly50
    Kalles92 skrev 2021-08-22 00:18:47 följande:
    Men de är sant! Jag tror att du har snuskig fantasi men att dricka kaffe får man la göra med vem som helst?
    Och mig skickade du ett patetiskt pm till där du skrev att du vill sätta på mig.
    Så jo,jag håller också med om att du har svans och spricker i solen.
  • LadyThunder

Du kan inte känna att det är lite karma i att hon hotar att avslöja dig för din sambo? Du har ju satt dig i situationen själv och får snällt se på hur det urartar om det gör det. Allra bäst vore ju om du själv berättade för din sambo, men om inte du gör det så är det ju bara att avvakta och ta konsekvenserna om/när dom kommer.

Svar på tråden Älskar henne