• Anonym (Sugen fru)

Läckert hotell för date

Söker sexigt, läckert och spännande hotell i mellan eller norra delen av södra Sverige för weekend/övernattning.

Gärna sen ut-checkning, lite fräckare inredning, kanske dubbeldusch eller trevliga sängstolpar?

Tips?

• Svar på tråden Läckert hotell för date
  • Anonym (Sugen fru)

Hej alla hotellälskare

några nya förslag? 

• vitvåisthlm

Såg att ni testat Steam redan som är min och min frus absoluta favorit speciellt med det mysiga lite intima badet med den dämpade belysningen de har där många par sitter å myser med varann. Vi älskar det och åker dit ofta för super heta kvällar. Winary i sthlm påminner lite om steam åxå. Vi ska nog prova det på Tisdag. 😉

• Anonym (Hepp)

Kass på geografi.....
    Men Dorsia i Göteborg!👌

• vitvåisthlm
    Anonym (Sugen fru) skrev 2023-01-07 10:00:11 följande:
    Nu har vi också fått till det på Steam? dock bara jag och mannen. riktigt trevlig eggande miljö och love rummen. Lite mycket folk på sällskspsytorna, men annars himla trevligt och skönt! 

blir svårt för andra hotell att konkurrera m den miljön!
    var bara en tredje part som saknades. 
    Love rummen? Vad har vi missat här? Menar du det med sängar och öppen brasa vid mörka poolen?
    Man & Fru
  • Anonym (Sugen fru)
    vitvåisthlm skrev 2025-08-04 16:00:55 följande:

Såg att ni testat Steam redan som är min och min frus absoluta favorit speciellt med det mysiga lite intima badet med den dämpade belysningen de har där många par sitter å myser med varann. Vi älskar det och åker dit ofta för super heta kvällar. Winary i sthlm påminner lite om steam åxå. Vi ska nog prova det på Tisdag. 😉

Där har vi ju varit, tyvärr inte lika alls som Steam. Lobby och resturang/bar går ihop och väldigt klassiskt hotell.
    bra rum men inte speciella. Mysig resturang i samma hus på hörnet.

poolområdet renoverades när vi var där, så det var under all kritik att ha gäster där. inte så mysigt. 

ang. Steam. Inga kärleksrum, menar att jag ÄLSKAR rummen hihi 

• Anonym (666)

Näsby Slott (hotell) i Täby.
    Man kan beställa ett paket med vibrator m.m där.

• vitvåisthlm
    Anonym (666) skrev 2025-08-06 12:13:28 följande:

Näsby Slott (hotell) i Täby.
    Man kan beställa ett paket med vibrator m.m där.

Å fasen? Måste vi kolla....
    Man & Fru
  • Anonym (Sugen fru)
    vitvåisthlm skrev 2025-08-06 12:13:13 följande:

Hojta till om ni åker dit igen, kan vi ju ta ett dopp i poolen båda paren.Glad

Tips - Endless Summer 30% OFF fram till sista september.
  • vitvåisthlm

Är alltid billigast att bara gå på "boka rum" å ta ett datum nära man ska åka. Oftast hälften av det rabatterade priset. Våra besök brukar ligga runt 1000:- per rum.

Man & Fru
  • Anonym (Sugen fru)
    vitvåisthlm skrev 2025-08-08 00:24:02 följande:

Är alltid billigast att bara gå på "boka rum" å ta ett datum nära man ska åka. Oftast hälften av det rabatterade priset. Våra besök brukar ligga runt 1000:- per rum.

Oj! Då förstår jag om man kan åka, det blir ju dom scandics pris.

Aldrig kommit under några tusen, men vi behöver oftast välja helg och när barnvakt kan. Och då kört paket med även middag och roligare rum de få gånger det blir av 

Blir steam i september i alla fall, men blev lite sugen på tex Görvälens slott som hade fina rum.

• vitvåisthlm

Som sagt. Vänta med att boka så länge som möjligt.
    Vi tar alltid rum med lake view. Våning 14-17 för att få den "egna" hissen. Brukar ligga på 1200:- per rum. Eller det superläckra loft room med 2 våningar till ungefär samma pris.
    Äter på en hamnkrog ute på vattnet. Sen tillkommer ju alltid dock badet som är ett absolut måste. Vi brukar även ta mrorgon badet då det är så billigt.

Skicka gärna ett pm för å diskutera vidare om alla Scandic. Har typ varit på alla i sthlm. Om du vill.

Man & Fru
  • Anonym (Sugen fru)
    vitvåisthlm skrev 2025-08-08 09:47:13 följande:

Som sagt. Vänta med att boka så länge som möjligt.
    Vi tar alltid rum med lake view. Våning 14-17 för att få den "egna" hissen. Brukar ligga på 1200:- per rum. Eller det superläckra loft room med 2 våningar till ungefär samma pris.
    Äter på en hamnkrog ute på vattnet. Sen tillkommer ju alltid dock badet som är ett absolut måste. Vi brukar även ta mrorgon badet då det är så billigt.

Skicka gärna ett pm för å diskutera vidare om alla Scandic. Har typ varit på alla i sthlm. Om du vill.

Bra tips! Kul att höra. Vi är tyvärr mer planerande än att våga vänta, så får punga ut lite mer i kostnad. Men så får det vara just nu i livet. 

vill förbli anonym - men dela gärna ev guldkorn i tråden. Testat endel vi med, men tips är kul! Dock vanliga klassiska rum är tråkigt. 

Haymarket har ju fin atmosfär i övrigt om man gillar den eran.

• Anonym (blingeling)
    Anonym (Sugen fru) skrev 2025-08-08 09:16:06 följande:

Oj! Då förstår jag om man kan åka, det blir ju dom scandics pris.

Aldrig kommit under några tusen, men vi behöver oftast välja helg och när barnvakt kan. Och då kört paket med även middag och roligare rum de få gånger det blir av 

Blir steam i september i alla fall, men blev lite sugen på tex Görvälens slott som hade fina rum.

Görvälns slott är elegant och mysigt, jag har varit på bröllop med övernattning där. Mycket fin mat också.
Svar på tråden Läckert hotell för date