• Anonym (Annonym)

Är hon för ung?

Hej,
    Jag är en småbarnspappa med en 2åring.
    Jag lever i ett destruktivt förhållande med min nuvarande särbo innan sambo. 
    Jag funderar starkt på bryta vår relation men samtidigt ha en fungerande kommunikation med varandra. Men det är svårt och jag vågar inte ta steget fullt ut.

Mitt problem är nu att jag har en ny anställd kollega på jobbet som är 19år. 
    Och jag har blivit små förälskad i henne, likaså hon till mig. Vi skriver med varandra rätt ofta men det känns samtidigt inte bra då jag fortfarande är i en relation. 
    Är det fel att jag ens skriver med henne när hon är så ung? 

• Svar på tråden Är hon för ung?
  • molly50
    Anonym (Draktränare) skrev 2022-07-04 17:18:11 följande:
    Ja, vill göra det i fortsättningen! När jag sett hens agerande, postar med ett par Nick/Signaturer, sabba i flera trådar. 
    Ja,det är väl bara att prova och se vad som händer. 
  • Anonym (Kimchi)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-07-03 19:19:18 följande:
    Ja, bara i den här tråden så kan man se hur några diskuterade mig. Vuxna människor som sitter och spekulerar om en person dom inte känner. Som klagar på det jag skriver, men själva inte är medvetna om sitt eget beteende.

Jamen är det så konstigt? Man har ju följt dig i flera år. Du drar slipstenen exakt på samma sätt. Ibland blir man så jävla irriterad på ältandet. Ibland tycker man vansinnigt synd om dig. Har sagt tidigare att man vill ruska om dig - du säger ruska på. Typ gåskostymen på och tar inte in något av tips/argument någon skribent säger. Du är absolut en våt dröm för terapisoffan. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kimchi) skrev 2022-07-04 20:07:24 följande:

Jamen är det så konstigt? Man har ju följt dig i flera år. Du drar slipstenen exakt på samma sätt. Ibland blir man så jävla irriterad på ältandet. Ibland tycker man vansinnigt synd om dig. Har sagt tidigare att man vill ruska om dig - du säger ruska på. Typ gåskostymen på och tar inte in något av tips/argument någon skribent säger. Du är absolut en våt dröm för terapisoffan. 

Ja, jättekonstigt.
    Jag förstår mig inte på människorna som skrivit i den här tråden.

Varför följa mig? Jag är en av dom otrevligaste här på FL. Och så är jag helt verklighetsfrånvänd. Jag vet inte vad jag pratar om. Jag vet ingenting om kvinnor. Dum i huvudet är jag också.
  • Anonym (Kimchi)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-07-05 16:15:38 följande:
    Ja, jättekonstigt.

Varför följa mig? Jag är en av dom otrevligaste här på FL. Och så är jag helt verklighetsfrånvänd. Jag vet inte vad jag pratar om. Jag vet ingenting om kvinnor. Dum i huvudet är jag också.

Jag har varken sagt att du är otrevlig eller dum i huvudet.

Du har kanske inte har samma verkligheten som andra. Ett mindre sunt tänkande kring hur kvinnor fungerar. Som jag ser det finns det en enorm utvecklingspotential. 

• Anonym (Draktränare)
    Ja, jättekonstigt.

Vem har sagt att du är otrevlig, verklighetsfrånvänd eller dum i huvudet??

Gällande mitt tyckande har jag i tråden mest spekulerat i det totalt omvända!

Att du sitter inne med know how men retas lite med dina hang ups vinklingar och obsessions på kvinnors åsikter. Drar dem till sin spets typ.
    Anonym (Kimchi) skrev 2022-07-05 18:49:01 följande:

Jag har varken sagt att du är otrevlig eller dum i huvudet.

Du har kanske inte har samma verkligheten som andra. Ett mindre sunt tänkande kring hur kvinnor fungerar. Som jag ser det finns det en enorm utvecklingspotential. 

En utvecklingspotential finns absolut!

Terapisoffor kan vara bra för de flesta av oss människor :)
    Inget ont med dem om man vill testa och är öppen för dem.
  • Anonym (Hin håle)

Ur gick det det för dig TS, tagit steget? 
    Om inte, så just do it som Nike säger. 

• molly50
    Ja, jättekonstigt.

Ingen har väl sagt att du är dum i huvudet?
    Ingen har väl överhuvudtaget uttalat sig om dig som person utan om ditt beteende.
    Du måste göra skillnad på sak och person.
    Och om du slutar att ta över alla trådar och får dem att handla om dig så ska du se att folk slutar diskutera dig också. 
  • Anonym (Nyväckt)

Jag kan väl säga så här att jag är född så pass att endast svt1 och 2 fanns. 

Nu på senaste tiden. Låt oss säga ett antal veckor så har jag varit med ett stort antal flickor födda långt efter internets intåg i hemmen. Kan inte berätta hur tillfällena uppstår då jag riskerar att bli påkommen. 

Jag själv är alltså i medelåldern och det är alltid dom som tar initiativ till sex. 

Nu till en spaning. Den större delen, cirka 85% använder dirty talk och då alltid med "daddy" som tema. Alltså verkligen detaljerat om att dom är dotter och vill bli tagna av pappa. Jag är väldigt kluven då jag inte av vill vara taskig och inte heller ta ut penis ur deras unga kön. Alla är väl över laglig ålder så sådana kommentarer besparas tack.

Fråga: är det endast en fluga,eller har den nyexaminerade generationen allvarliga problem hemma på pappafronten? Är det skilsmässostatistiken som börjar kunna läsas av?

• Ordinär Man

Tidigare var folk uppföra över bögar, eller att en man med en ställning gifte sig med en frånskild kvinna, att det var känt att en kvinna haft föräktenskaplig sex, (Nästan alla gjorde det ändå, men att det var känt var illa.), osv.

Nu är det otrohet och åldersskillnad. Vi har en extrem åldersnoja i det här landet.

Kör hårt och var lycklig. Men var beredd att hon dumpar dig efter att hon åkt iväg en vecka med sina vänner. (För att ta det lugnt och relaxa på stranden. Flört )

• Anonym (Do it)

Jag hade inte tvekat en sekund TS, go for it!

• Anonym (Draktränare)
    Anonym (Nyväckt) skrev 2023-12-16 04:05:38 följande:

Jag kan väl säga så här att jag är född så pass att endast svt1 och 2 fanns. 

Nu på senaste tiden. Låt oss säga ett antal veckor så har jag varit med ett stort antal flickor födda långt efter internets intåg i hemmen. Kan inte berätta hur tillfällena uppstår då jag riskerar att bli påkommen. 

Jag själv är alltså i medelåldern och det är alltid dom som tar initiativ till sex. 

Nu till en spaning. Den större delen, cirka 85% använder dirty talk och då alltid med "daddy" som tema. Alltså verkligen detaljerat om att dom är dotter och vill bli tagna av pappa. Jag är väldigt kluven då jag inte av vill vara taskig och inte heller ta ut penis ur deras unga kön. Alla är väl över laglig ålder så sådana kommentarer besparas tack.

Fråga: är det endast en fluga,eller har den nyexaminerade generationen allvarliga problem hemma på pappafronten? Är det skilsmässostatistiken som börjar kunna läsas av?

Nope. Allt är mest en illusion inom dig endast. Liksom typ. Signar upp mig på rollen som Nyväckt-tränare no matter what you imagine utöver rollen som Draktränare. Thihi Glad
Svar på tråden Är hon för ung?