Fossil skrev 2025-03-23 09:30:29 följande:
Det "enkla" är väl snarare att veta att det är just den personen som äter allt det som den köpt, som du säger dig göra.
Har du frågat eller?
Jag vet vad jag anser är usel mat, men det var inte frågan.
Är det verkligen så svårt att förstå mina enkla frågor?
Hur många köper mat för att bara slänga den sen?
Är det något vanligt för dig menar du?
Vi behöver inte ens gå in på usel mat och eftersom du säger dig veta vad det är.
Dina frågor är så simpla att jag inte riktigt förstår varför du ens ställer dom, måste säga det är riktigt konstigt och precis som du är träffad av ämnet.
Ta bara att jag vet vad de säger på jobbet och vad de sen handlar.
Hur är det svårt att förstå för dig att jag redan visste om detta att det inte överensstämmer vad som ligger i kundvagnen och vad som sägs på jobbet.
Eller att du inte förstod vad "kommit på i mataffären...", är det så avancerat att det inte gick och förstå att jag träffat på såna här som säger en sak på jobbet och i mataffären så ser man något helt annat?
SÅ ja, dina frågor är så enkla att du inte ens behöver ställa dom, det är det som gör dom så konstiga.
Fossil skrev 2025-03-23 09:32:27 följande:
Varför bry sig, tänker jag då.
Låt dem äta och låt dem predika, skit i att lyssna om det stör dig bara.
Detta är en tråd där man diskuterar just detta, och då återberättar man just detta om lögnerna.
Och vem säger att vi ens bryr oss om deras handlingar?
Men skoj att diskutera det och ens observationer man gjort.
Kommer ihåg ett hörligt inslag med Pontus Enhörning i P3 och ringde upp ordförande i överviktigas riksförbund(Eller vad nu de heter.).
Och där han ställde sin underbara fråga varför en överviktig hade räksallad, chips och annat skräp, men sen köpte en pepsi max för att vara nyttiga 
Och för jag minsann inte dricker dricka med socker 
Skitroligt inslag
Man undrar verkligen hur de missat all skräp de köper, och sen inbillar de sig det inte skulle påverka vikten negativt.
Anonym (Domherren) skrev 2025-03-23 12:49:03 följande:
Jag är inte TS och jag stör mig inte på det.
Däremot är det intressant att analysera och lära sig av, för det är beteenden som man kan se till varken kommer till en själv eller sina anhöriga.
Och rätt enkelt också och då det bara är en diskussion.om något man lyckats observera.
Jag misstänker att vi pratar om något som den redan gör och känner sig träffad med sina dåliga matinköp.