Anonym (Bikini är bättre) skrev 2025-06-24 20:02:49 följande:
Bikinistring är mindre obekvämt än vanlig string. Material osv. Så på det sättet är det inte så illa.
Inte i badhus men på strand har jag det. Jag har nån slags ide att min man skall titta på någon annans bak om jag inte har det. Han är inte stirrig av sig att han tittar med den blicken på andra...så det ligger hos mig. Jag gillar när han tittar på min bak.
Ja, det är jättebekvämt att gå omkring med. Kör med stringkallingar, som är lättare att simma i ger en bra skjuts i vattenrutschkanorna.
gillar också när alla tittar. gärna omkring ett extravarv runt korvkiosken. går upp i lägsta vattentornet och låtsas göra lite bedömningar. Tar ett extra varv runt borden och stolarna. sedan har alla sett mig. gillar att svinga lite extra på trampolinen för att jag vet att alla tittar. Sedan tar jag första doppet. Efter det blir det åka av i vattenrutschkanorna! Jäklar vad mycket snabbare det går.
gillar när alla tittar och pekar. det enda jag har märkt är att folk blir lite obekväma i bubbelpoolen, sitter det folk där börjar de gå. Jag är inget creep!