Mest oattraktiva egenskapen hos en man
Mest oattraktiva egenskapen hos en man?
Mest oattraktiva egenskapen hos en man?
Män som fiser och rapar överallt!
Narcisst och Gas lighter? Förakta kvinnor egentligen men ändå va beroende av dem?.
Det intressanta med den här tråden är att det mest skrivs no-brainers som nämns, alltså det uppenbara. Det mesta hade kunnat appliceras på kvinnor likväl
Jag kan ju tänka mig att trådstarten syftar mer på det man kanske inte tänker på i första hand, personliga preferenser etc.
Eller är jag ute och cyklar? Ingen vill väl vara tillsammans med någon som är alkoholiserad, narcissist, dryg, otrevlig etc etc. Det säger väl sig självt?
Okej då, jag förstår ändå svaren, eftersom TS formulerar att denne vill veta om den MEST oattraktiva egenskapen. Blir inte särskilt konstruktiv diskussion då
Okej då, jag förstår ändå svaren, eftersom TS formulerar att denne vill veta om den MEST oattraktiva egenskapen. Blir inte särskilt konstruktiv diskussion då
Snålhet
"Men jag är sådan" när det gäller allt de egentligen inte vill eller är intresserade av.
Det är inga inlärningssvårigheter när det gäller sådant de vill och är intresserade av och när man ifrågasätter varför de inte gör ditten eller datten så kommer detta jäkla "men jag är sådan".
Det går svinbra att lära sig ny teknik, men inte basic som att ställa in smutsig disk i diskmaskinen direkt efter sig. Känslor ska vi inte prata om. Försök få dem att prata om känslor eller visa känslor mer än när kuken står så kommer också detta "men jag är sådan" som inte pratar/visar känslor.
Vanlig enkel grundläggande kommunikation för att få en relation att flyta på går inte heller. "Jag är ju sådan"...
Avsaknad av självkritik, dvs. klaga på alla andra men inte erkänna när man själv gjort fel.
Det är klart att det finns lata män, finns även lata kvinnor.
I ett parförhållande bör man ju dela upp arbetsuppgifterna.
Om man inte kan komma överens om denna uppdelning bör man kanske fundera på om man skall bo tillsammans?
Kommer man inte överens om arbetsfördelningen antar jag att man inte kommer överens i övrigt heller?
Män som satsar på relationer är inte ute på marknaden?
De bra männen som satsar på sin relation blir ofta upptagna innan 25.