• Anonym (undrar..)

    hur ofta suger ni av era pojkvänner?

    som rubriken låter undrar jag hur ofta ni suger av era killar??

    Vi hade nyss en livlig diskussion här hemma efterssom killen tjatat i flera dagar ..jag har helt enkelt inte haft lust..dessutom vill han ofta att jag ska göra det när han måste till jobbet om typ en kvart eller nåt, inte nog med att det blir under tidspress, jag blir lämnad skitkåt oxå!! Jag har perioder jag vill ha sex, likadant går det i perioder då jag vill suga av honom... sen tänder jag faktiskt inte på tjat heller... men men. han blev iallafall arg för han tycker inte jag gjort det på länge nu, och han säger dessutom att han alltid måste be om det, fast det tycker inte jag att han måste..

    han säger att jag inte gett honom en avsugning på över en månad, men jag menar att jag gjorde det förra veckan...

    så..hur ofta suger ni av era killar? är det oftast i samband med annan sex, eller blir det rena avsugningar? måste killen oftast be om det eller gör ni det av er själv??

  • Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?
  • Anonym (Busflikka)

    Nästan varje dag suger jag av honom.. Och det är för att jag vill och han säger ju inte direkt nej.

  • Anonym

    Vid varje sextillfälle typ 2-3 ggr i veckan, även lite däremellan också.

  • Anonym (öhhh)

    Oj vad många duktiga flickor hör är... Min sambo skulle avguda mig om jag sög av honom ofta.. Men jag klöks och ibland nästan kräks... ni vet förgegget... ohh det dödar mig!!

  • Anonym

    Har inga som helst problem att göra det i tid och otid, men det känns ju jättetrist om det är som TS säger; han ska till jobbet en kvart efteråt.
    Fan, jag då? blir det ju då.

    Skulle minst kräva en 69an om det var på det sättet!

  • Anonym (ofta)

    Jag gör det ofta för att jag gillar det. Och jag får ju "tjänsten" returnerad och det är ju aldrig fel.

    Om man inte gillar det skall man nog låta blir...finns inget mer avtändande än en partner som nästan kräks. Man kan ju inte känna sig inte särskilt attraktiv då.

  • junibarn76

    Jag är verkligen jätteförvånad över hur många det är som verkar tycka att det är äckligt! För mig är det en helt naturlig del av akten. Jag vill att han går ner på mig och skulle tycka det var jättejobbigt om han tyckte det var äckligt. Jag suger mer än gärna av honom, och jag sväljer.

    Faktiskt har jag svårt att förstå att man kan vilja bara tillsammans med någon som tycker att en kroppsdel på en själv är så äcklig. Sen förstår jag inte hur ni hinner tänka på det? När man har sex är ju njutningen det enda som spelar roll, allt annat glömmer man.
    För mig är inget äckligt då.

  • Anonym (mums!)

    Älskar att suga min man! gör det flera g i veckan och han älskar det!!

  • Anonym (hola)

    Hallå där,

    Det är betydligt mer sällan som jag suger än han går ner... Men det beror nog lite på att han är väldigt lättänd och jag är svårtänd. Sen nu när jag är gravid så är det inte mycket sex överhuvudtaget. Båda har blivit mindre sugna. Själv känner jag mig som en flodhäst...

    Kan inte minnas senast som jag sög. Han gick ner för ett par månader sedan. Vi har sex nu ca 1 ggn/månad nu, innan kanske 1 ggn/vecka.

  • Anonym

    Jag tycker om att suga av honom, men det blir inte så ofta som vi skulle vilja. Vi har två små barn och då är det svårt att få till det.

    Däremot så slickar han mig länge och liderligt nästan vid varje samlag. Jag älskar det och vill gärna göra detsamma via en 69:a eller att vi turas om, men han säger att han vill vara fullt koncentrerad på mig och att han njuter av att jag njuter. Det blir mer emellan eller om vi har låååång tid på oss som jag får möjlighet att suga honom också.

Svar på tråden hur ofta suger ni av era pojkvänner?